|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Er is een nieuwe rubriek! Plaats hier dus alles wat over muziek gaat, maar niet over metal of concerten! |
|
okee |
|
Wel over muziek ?? Maar niet over metal ?? Wat dan ????? |
|
euh we kunnen het over leuke trendy muziek hebben? |
|
Of over muziek die juist niet gedraaid moet worden |
|
quote: LoL, is dat te d-loaden?? wil ik weleens horen I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote: Heet dat niet gewoon darkwave ? |
|
Ik noem het ook altijd Darkwave |
|
Aanraders : Dark Sanctuary en Dargaard folk : Medieval Babes & Garmarna industrial : Feindflug electro : Fleshfield & Suicide Commando |
|
quote: YEAH!! I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote:... STUKA'S !! |
|
quote: ..Version Vier..!!! I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote: TRANCE!!!!!!!!!!!!!trance heerscht!!!!!!! ik ga me zelf ff ...........................................................aaaaaaaaaah, splet!!!! Suck my piss |
|
quote: ..und dan blasen wie ihn die gehirn aus .. *beuk beuk beuk* |
|
quote:JA I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:En Suus doet weer een aanval op de kortste reply ever |
|
quote: Ik heb alle albums van Arcana maar het eerste album blijft het geniaalst. De rest daarna is veel te eentonig. quote: Superlekkere depri muziek. Na 3 nummers ben je zwaar depressief ... vooral als je het voor het eerst hoort. Donkere klassieke muziek met krijsen die zo wanhopig klinken alsof ze echt uit de hel komen. Moet je echt een keer luisteren. Vooral "les tenebres du dehors". "weeping nights" is ook een lekker album maar dan met alleen vrouwe stemmen. quote: De soundtrack van Hannibal is ook een echte aanrader. Nog een darkwave tip: Autumn Tears .... vooral de laatste twee albums |
|
ok...iets langere reply : Ik sluit me volledig bij Paul aan I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:Dan heeft zij ook een forum record! |
|
Nee hoor ik had in een ander topic een reply zonder enig leesteken mijner hand |
|
Mag ik nog een aantal dark ambient bands aanraden? - Brighter death now - Neutsch nepal - Imminent starvation - Amber Asylum - MuzlimGauzer - Coil En nog wat Noise voor de ruisfreaks onder ons: - Merzbow - Mansonna - Swans - Tribe of Neurot Check maar eens wat dingen op het Cold Meat Industries en het Release label. |
|
God hates us all ! God hates us all ! |
|
Als ik nou wil filosoferen over muziek in het algemeen, waar moet ik dat dan beginnen [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 19-09-2001 12:53] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Wat the fuck is de reden om te discussieren over muziek waar je als (doorsnee) metalhead niet eens van houdt. Ik zelf als rechtgeaarde metalhead kan die Darkwave echt niet waarderen. Vin 't net (gemaakt) depressieve pop-muziek bLeeeeh!! |
|
ik ken het niet zo goed... ik sta open voor veel, kan ik het ergens downloaden? meeste electronische stuff vind ik niets iig... Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |