IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Nare ervaringen tijdens uitgaan. Vorige pagina | Volgende pagina
Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 23-05-2003 13:55 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Goffer, da's echt een kutstreek

Zelf gelukkig niet zulke vervelende dingen meegemakt, maar ja, ik denk dat vrouwen daar in het algemeen meer last mee hebben

Ik zou er in ieder geval wel mee naar de politie gaan, je weet wie het is, en ook al heb je misschien geen keihard bewijs, hij heeft je ook flink lastig zitten vallen, en het kan natuurlijk helemaal geen kwaad om gewoon even je verhaal daar kwijt te kunnen.

NP: Wizard - Loki's Punishment


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 23-05-2003 14:34 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

quote:
Op 23 mei 2003 13:36 schreef Leviathanica het volgende:
Het was op een moter/metal feest en ik ontmoette daar een gozer die heel aardig leek, maar die probeerde me de hele tijd overal aan te raken, en hij probeerde me de hele tijd plat op de grond te duwen.
Het werd dus uiteraard niks tussen ons, toch probeerde hij het na een jaar weer, we hadden elkaar al een jaar niet meer gezien.
Op een gegeven moment zat 'ie me zo te stalken dat ik me onder een tafel heb moeten verstoppen.
Aldus, weer een jaar later, hij liep weer achter me aan, maar nu had 'ie een plan; hij zal wel gedacht hebben, als ik 'r niet gewoon kan krijgen, dan maar op een andere manier.
Hij had dus GHB in mijn drankje gestopt.
GHB is een geur -en smaakloze drug, ook wel bekend als de Rape Drug , maar ik had al alcohol gedronken, en ik slik anti-depressiva, en die combinatie met GHB is dus uiterst gevaarlijk.
Ik heb me als een idioot gedragen, en ik ben dus heel boos op hem, maar het is al na 8 uur uit je bloed, dus toon het maar eens aan!




Kunnen we niet een keer met een ZM knok ploeg die gozer ff helemaal de **fus schopen

Mijn slechte ervaring met het uitaan ??? Met het terug lopen naar de nachtbus eens een mooie loop op mijn voorhoofd gehad, en dat alleen voor mijn laatste 10 guldens die ik had bewaard voor de nachtbus

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 23-05-2003 14:36]


Wiegen Meister !


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 23-05-2003 14:37 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 23 mei 2003 13:55 schreef Jenje het volgende:
Hij heeft darana de grond niet meer geraakt totdat ie buiten op de stoep lag.


De Atak bodyguards zijn wel effectief ja


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-05-2003 15:08 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 23 mei 2003 14:34 schreef Shadow_Smile het volgende:


Kunnen we niet een keer met een ZM knok ploeg die gozer ff helemaal de **fus schopen


quote:
Mijn slechte ervaring met het uitaan ??? Met het terug lopen naar de nachtbus eens een mooie loop op mijn voorhoofd gehad, en dat alleen voor mijn laatste 10 guldens die ik had bewaard voor de nachtbus




Iedereen heeft recht op mijn mening.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-05-2003 15:18 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 mei 2003 13:39 schreef Ragnarok het volgende:
Is toch je eigen verantwoordelijkheid?
Als je op je drinken had gelet met die gast in de buurt....


ligt eraan of dat drankje aangeboden is of niet..


Je moeder.


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 23-05-2003 15:28 by DCLXVI Profiel van DCLXVI

Ik stond een keer een broodje te eten bij de plaatselijke turk, om een uur of 3.30 ofzo, en toen voelde ik opeens onwijze pijnscheut in mijn knie. Voor ik het wist lag ik op de grond en kon ik me niet meer bewegen. Bleek dat een of andere gozer die ik niet ken en onder de drugs zat gewoon zin had om mij te schoppen. Het vervelende was dat hij me met volle kracht tegen de zijkant van mijn knie schopte, en ik daarom mijn knie op 2 plaatsen brak. Ik stond zelfs met mijn rug naar hem toe en had de man nog nooit gezien

Maar dat had ik natuurlijk kunnen zien aankomen.

[Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 23-05-2003 15:29]


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 23-05-2003 15:31 by Ragnarok Profiel van Ragnarok

quote:
Op 23 mei 2003 15:28 schreef DCLXVI het volgende:
Ik stond een keer een broodje te eten bij de plaatselijke turk, om een uur of 3.30 ofzo, en toen voelde ik opeens onwijze pijnscheut in mijn knie. Voor ik het wist lag ik op de grond en kon ik me niet meer bewegen. Bleek dat een of andere gozer die ik niet ken en onder de drugs zat gewoon zin had om mij te schoppen. Het vervelende was dat hij me met volle kracht tegen de zijkant van mijn knie schopte, en ik daarom mijn knie op 2 plaatsen brak. Ik stond zelfs met mijn rug naar hem toe en had de man nog nooit gezien

Maar dat had ik natuurlijk kunnen zien aankomen.


Pfff
ja tuurlijk!,ik bedoel "bij de plaatselijke turk",had je moeten zien aankomen!!!


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-05-2003 15:33 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 23 mei 2003 15:28 schreef DCLXVI het volgende:
Ik stond een keer een broodje te eten bij de plaatselijke turk, om een uur of 3.30 ofzo, en toen voelde ik opeens onwijze pijnscheut in mijn knie. Voor ik het wist lag ik op de grond en kon ik me niet meer bewegen. Bleek dat een of andere gozer die ik niet ken en onder de drugs zat gewoon zin had om mij te schoppen. Het vervelende was dat hij me met volle kracht tegen de zijkant van mijn knie schopte, en ik daarom mijn knie op 2 plaatsen brak. Ik stond zelfs met mijn rug naar hem toe en had de man nog nooit gezien

Maar dat had ik natuurlijk kunnen zien aankomen.




Hem toch dik aangeklaagd hoop ik?


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 23-05-2003 15:34 by DCLXVI Profiel van DCLXVI

quote:
Op 23 mei 2003 15:33 schreef Sharteel het volgende:

Hem toch dik aangeklaagd hoop ik?


Nee, want de mensen die ook in die tent waren gingen hem dus een klap geven, en daarom is ie hard weggerend. Niemand heeft hem meer gezien. Geen idee wie het was dus.


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 23-05-2003 15:36 by DCLXVI Profiel van DCLXVI

Heb trouwens wel meer meegemaakt met uitgaan (ja dan moet je ook maar niet in Rotterdam gaan wonen)

4 keer overvallen. Auto gestolen. Autoradio gestolen. Was trouwens wel grappig 1 overval, want die gasten MOESTEN mijn portemonnee hebben, zelfs nadat ik hen had laten zien dat er dus niets inzat ( ) en ik had gezegd dat ik hem daarom graag zou willen houden voor de foto's en zo. Maar nee, ze namen hem toch mee. Vervelend.... Het kutte is dat ze altijd met meerderheid en wapens waren. Je doet er zo weinig aan.

[Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 23-05-2003 15:38]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-05-2003 15:38 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

jezus zeg wat een nare dingen allemaal. Ben heel erg blij dat mij zoiets nog nooit overkomen is. (even afkloppen) Dat GHB daar heb ik welleens een verhaal over gelzen in een vrouwenblad, ik laat zelf zo vaak mijn drankje onbeheerd achter, omdat ik wil dansen ofzo, je gaat er gewoon niet van uit dat er zulke mafkezen rondlopen.

mijn meest nare ervaring is een aanvaring met agressieve nazies maar ik ben gelukkig niet geslagen ofzo. (anderen wel)


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 23-05-2003 15:39 by Ragnarok Profiel van Ragnarok

quote:
Op 23 mei 2003 15:36 schreef DCLXVI het volgende:
Heb trouwens wel meer meegemaakt met uitgaan (ja dan moet je ook maar niet in Rotterdam gaan wonen)

4 keer overvallen. Auto gestolen. Autoradio gestolen. .


jeetje wat ben jij een zwakkeling zeg!
ok 4 keer overvallen (na de 2e keer zorg je toch dat je een dergelijk wapen/traangas of iets anders bij je hebt.


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 23-05-2003 15:41 by DCLXVI Profiel van DCLXVI

quote:
Op 23 mei 2003 15:39 schreef Ragnarok het volgende:
jeetje wat ben jij een zwakkeling zeg!
ok 4 keer overvallen (na de 2e keer zorg je toch dat je een dergelijk wapen/traangas of iets anders bij je hebt.



Tuurlijk, want nederland is gelukkig geen land waarin je dan gelijk veroordeeld wordt voor mishandeling als je dat gebruikt. Niet zo'n zin in.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-05-2003 15:42 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 23 mei 2003 15:39 schreef Ragnarok het volgende:
jeetje wat ben jij een zwakkeling zeg!
ok 4 keer overvallen (na de 2e keer zorg je toch dat je een dergelijk wapen/traangas of iets anders bij je hebt.


ja want dat voorkomt dat je overvallen wordt?

nee dat leid ertoe dat het nog meer uit de hand loopt en je waarschijnlijk met een mes tussen je ribben eindigt. Jezus hoevaak ben jij als baby op je hoofd gevallen


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 23-05-2003 15:42 by Ragnarok Profiel van Ragnarok

quote:
Op 23 mei 2003 15:38 schreef ghoulliette het volgende:


mijn meest nare ervaring is een aanvaring met agressieve nazies maar ik ben gelukkig niet geslagen ofzo. (anderen wel)



Hmm logisch.
Als je hier heel stoer loopt te vertellen hoe leuk het wel niet is om nazie'tje te pesten....
ik denk niet dat je dat toen ook zo stoer hebt lopen verkondigen.
ach ja internet he...


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-05-2003 15:43 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 23 mei 2003 15:42 schreef Ragnarok het volgende:
Hmm logisch.
Als je hier heel stoer loopt te vertellen hoe leuk het wel niet is om nazie'tje te pesten....
ik denk niet dat je dat toen ook zo stoer hebt lopen verkondigen.
ach ja internet he...

jammer alleen dat het 4 jaar terug is en ik nog helemaal niet actief was op internet

achterlijke doos


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 23-05-2003 15:43 by DCLXVI Profiel van DCLXVI

quote:
Op 23 mei 2003 15:39 schreef Ragnarok het volgende:
jeetje wat ben jij een zwakkeling zeg!
ok 4 keer overvallen (na de 2e keer zorg je toch dat je een dergelijk wapen/traangas of iets anders bij je hebt.



Ik wil jou trouwens weleens tof zien doen met traangas als je de loop van een .44 op je hoofd hebt staan.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 23-05-2003 15:44 by Ragnarok Profiel van Ragnarok

quote:
Op 23 mei 2003 15:42 schreef ghoulliette het volgende:


nee dat leid ertoe dat het nog meer uit de hand loopt en je waarschijnlijk met een mes tussen je ribben eindigt.


Ja tuurlijk met traangas in je ogen ben je natuurlijk 100 procent in staat om een mes te pakken en die vervolgens precies tussen iemands ribben plaatsen.

anyway..
het blijft vrij triest om je 4 keer te laten overvallen


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 23-05-2003 15:45 by DCLXVI Profiel van DCLXVI

quote:
Op 23 mei 2003 15:44 schreef Ragnarok het volgende:
Ja tuurlijk met traangas in je ogen ben je natuurlijk 100 procent in staat om een mes te pakken en die vervolgens precies tussen iemands ribben plaatsen.

anyway..
het blijft vrij triest om je 4 keer te laten overvallen


En om met Jenjes woorden te spreken:

Sterf slet


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 23-05-2003 15:45 by Ragnarok Profiel van Ragnarok

quote:
Op 23 mei 2003 15:43 schreef DCLXVI het volgende:
Ik wil jou trouwens weleens tof zien doen met traangas als je de loop van een .44 op je hoofd hebt staan.


hahaha dus je 4 keer hetzelfde wapen tegen je hoofd gekregen? dat zou dus mogelijk 4 keer dezelfde gasten kunnen geweest zijn die je hebben overvallen niet??


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-05-2003 15:46 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 23 mei 2003 15:42 schreef Ragnarok het volgende:
Hmm logisch.
Als je hier heel stoer loopt te vertellen hoe leuk het wel niet is om nazie'tje te pesten....
ik denk niet dat je dat toen ook zo stoer hebt lopen verkondigen.
ach ja internet he...


Panda-alert.. Panda-alert.. Panda-alert..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 23-05-2003 15:46 by DCLXVI Profiel van DCLXVI

quote:
Op 23 mei 2003 15:45 schreef Ragnarok het volgende:
hahaha dus je 4 keer hetzelfde wapen tegen je hoofd gekregen? dat zou dus mogelijk 4 keer dezelfde gasten kunnen geweest zijn die je hebben overvallen niet??



Goh, nou he!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-05-2003 15:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 23 mei 2003 15:45 schreef Ragnarok het volgende:
hahaha dus je 4 keer hetzelfde wapen tegen je hoofd gekregen? dat zou dus mogelijk 4 keer dezelfde gasten kunnen geweest zijn die je hebben overvallen niet??


ja vast! zoiets heet gewoon pech hebben, en meer is het niet. En als anti neger miepje zou je moeten weten dat er genoeg criminiele allochtonen in Rotterdam lopen met een pistool die wellens iemand overvallen, dus keuze genoeg uit daders


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 23-05-2003 15:48 by Ragnarok Profiel van Ragnarok

quote:
Op 23 mei 2003 15:43 schreef ghoulliette het volgende:
jammer alleen dat het 4 jaar terug is en ik nog helemaal niet actief was op internet

achterlijke doos


Ow dus je bent eigenlijk gewoon heel erg gefrusteerd na 4 jaar,en omdat je in het echt veels te bang voor ze bent ga je maar op internet heel stoer lopen verkondigen hoe een kneuzen het wel niet zijn...
Pfff


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-05-2003 15:49 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 mei 2003 15:46 schreef Sharteel het volgende:
Panda-alert.. Panda-alert.. Panda-alert..


panda met een geslaagde spoedcursus nederlands zeker


Je moeder.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen