|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kunnen we niet een keer met een ZM knok ploeg die gozer ff helemaal de **fus schopen Mijn slechte ervaring met het uitaan ??? Met het terug lopen naar de nachtbus eens een mooie loop op mijn voorhoofd gehad, en dat alleen voor mijn laatste 10 guldens die ik had bewaard voor de nachtbus [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 23-05-2003 14:36] Wiegen Meister ! |
|
quote: De Atak bodyguards zijn wel effectief ja Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ligt eraan of dat drankje aangeboden is of niet.. Je moeder. |
|
Ik stond een keer een broodje te eten bij de plaatselijke turk, om een uur of 3.30 ofzo, en toen voelde ik opeens onwijze pijnscheut in mijn knie. Voor ik het wist lag ik op de grond en kon ik me niet meer bewegen. Bleek dat een of andere gozer die ik niet ken en onder de drugs zat gewoon zin had om mij te schoppen. Het vervelende was dat hij me met volle kracht tegen de zijkant van mijn knie schopte, en ik daarom mijn knie op 2 plaatsen brak. Ik stond zelfs met mijn rug naar hem toe en had de man nog nooit gezien Maar dat had ik natuurlijk kunnen zien aankomen. [Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 23-05-2003 15:29] |
|
quote: Pfff ja tuurlijk!,ik bedoel "bij de plaatselijke turk",had je moeten zien aankomen!!! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Hem toch dik aangeklaagd hoop ik? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Nee, want de mensen die ook in die tent waren gingen hem dus een klap geven, en daarom is ie hard weggerend. Niemand heeft hem meer gezien. Geen idee wie het was dus. |
|
Heb trouwens wel meer meegemaakt met uitgaan (ja dan moet je ook maar niet in Rotterdam gaan wonen) 4 keer overvallen. Auto gestolen. Autoradio gestolen. Was trouwens wel grappig 1 overval, want die gasten MOESTEN mijn portemonnee hebben, zelfs nadat ik hen had laten zien dat er dus niets inzat ( ) en ik had gezegd dat ik hem daarom graag zou willen houden voor de foto's en zo. Maar nee, ze namen hem toch mee. Vervelend.... Het kutte is dat ze altijd met meerderheid en wapens waren. Je doet er zo weinig aan. [Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 23-05-2003 15:38] |
|
jezus zeg wat een nare dingen allemaal. Ben heel erg blij dat mij zoiets nog nooit overkomen is. (even afkloppen) Dat GHB daar heb ik welleens een verhaal over gelzen in een vrouwenblad, ik laat zelf zo vaak mijn drankje onbeheerd achter, omdat ik wil dansen ofzo, je gaat er gewoon niet van uit dat er zulke mafkezen rondlopen. mijn meest nare ervaring is een aanvaring met agressieve nazies maar ik ben gelukkig niet geslagen ofzo. (anderen wel) |
|
quote: jeetje wat ben jij een zwakkeling zeg! ok 4 keer overvallen (na de 2e keer zorg je toch dat je een dergelijk wapen/traangas of iets anders bij je hebt. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Tuurlijk, want nederland is gelukkig geen land waarin je dan gelijk veroordeeld wordt voor mishandeling als je dat gebruikt. Niet zo'n zin in. |
|
quote: ja want dat voorkomt dat je overvallen wordt? nee dat leid ertoe dat het nog meer uit de hand loopt en je waarschijnlijk met een mes tussen je ribben eindigt. Jezus hoevaak ben jij als baby op je hoofd gevallen |
|
quote: Hmm logisch. Als je hier heel stoer loopt te vertellen hoe leuk het wel niet is om nazie'tje te pesten.... ik denk niet dat je dat toen ook zo stoer hebt lopen verkondigen. ach ja internet he... De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: jammer alleen dat het 4 jaar terug is en ik nog helemaal niet actief was op internet achterlijke doos |
|
quote: Ik wil jou trouwens weleens tof zien doen met traangas als je de loop van een .44 op je hoofd hebt staan. |
|
quote: Ja tuurlijk met traangas in je ogen ben je natuurlijk 100 procent in staat om een mes te pakken en die vervolgens precies tussen iemands ribben plaatsen. anyway.. het blijft vrij triest om je 4 keer te laten overvallen De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: En om met Jenjes woorden te spreken: Sterf slet |
|
quote: hahaha dus je 4 keer hetzelfde wapen tegen je hoofd gekregen? dat zou dus mogelijk 4 keer dezelfde gasten kunnen geweest zijn die je hebben overvallen niet?? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Panda-alert.. Panda-alert.. Panda-alert.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Goh, nou he! |
|
quote: ja vast! zoiets heet gewoon pech hebben, en meer is het niet. En als anti neger miepje zou je moeten weten dat er genoeg criminiele allochtonen in Rotterdam lopen met een pistool die wellens iemand overvallen, dus keuze genoeg uit daders |
|
quote: Ow dus je bent eigenlijk gewoon heel erg gefrusteerd na 4 jaar,en omdat je in het echt veels te bang voor ze bent ga je maar op internet heel stoer lopen verkondigen hoe een kneuzen het wel niet zijn... Pfff De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: panda met een geslaagde spoedcursus nederlands zeker Je moeder. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |