|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad, de gemiddelde info-site over GHB meld dit !! Snap daarom ook wel dat je dit geloofd. Máár er was een jaar geleden een test in de Revu over nieuwe uitgaans-drugs, met oa. ketamine, GHB en meer van dat spul. En de schrijver van dat stuk heeft zelf alle dope geprobeerd, en die schreef dus dat het zó ontzettend goor was dat je het wel in je drankje moest proeven !!! Hij had het gemixt met sinasappelsap, misschien dat het anders uitpakt met bier ofzo (of net wat je dronk op dat moment), maar lijkt me sterk. Neemt niet weg dat ALS die gozer dat op deze manier heeft gedaan, dat hij dan toch wel "the lowest form of life" is !! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Ik heb een hekel aan die film omdat het alweer zo'n moreel amerikaanse film is met een super voorspelbaar plot. Nazi komt in de gevangenis ontmoet een neger word ermee bevriend en is geeneens geen Nazi meer. tadaaaa. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Okay, lezen is blijkbaar ook een kunst. Ga lekker ergens anders jullie ruzie uitvechten! Alle volgende offtopic reacties zullen gemodereerd worden! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Nare ervaringen. Met het openvervoer heen gaan en er achterkomen dat de laatste trein iets eerder vertrekt dan verwacht Voor de rest heb ik een hekel aan die dronken figuren die bij iedereen komen zeiken om nog een biertje |
|
Nooit echt problemen gehad, niet dat ik vaak uit ga |
|
quote: Dat is me dus 2 keer overkomen, ach ja, daar gaat 250 euro... gelukkig waren mijn vrienden niet te beroerd om bij te lappen de keer dat ik de oorzaak was maar toch...zonde [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 23-05-2003 16:59] |
|
quote: Hehe, wij drinken gezellig een glaasje water eh? :water: Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hier was trouwens al een topic over: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=634313 En die is ook iets meer ontopic hehe Zenial |
|
quote:Aha! Ik wist wel dat het me bekend voorkwam.. ik kon het alleen niet vinden. Daar verder dus gaarne Thanks Zeempie! I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |