|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Polluted Inheritance is wel gaaf. Maar veel te ver voor mij... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
nog een band nodig hehehe |
|
quote: Mies en ik zijn dan in emmeloord (ik ben Mies' roadie, dat schijnt erbij te horen tegenwoordig ) |
|
quote: Ik betaal in natura |
|
ik zal er zijn |
|
Ik ben er uiteraard. Roermond rock zuip city! |
|
ik kan niet..khad graag gekomen maar ik ga al naar blind guardian www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik zal er zijn, Polluted heerscht! |
|
quote:Inderdaad,er word hier heel erg veel gezopen hehe En komende week allemaal en en nog meer en uiteindelijk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
en de dag erop... inhume met de nieuwe zanger... zuipeeeeee |
|
Dit topic was er al eerder Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik zou defcon one heel graag willen zien, maar roermond is echt te ver weg |
|
quote: Gewoon ergens blijven crashen ofzo. |
|
quote: foutje Hub maar ik zal er dus zijn zoals ik een paar dagen terug al zei (en dan toch een nieuw topic openen , volgende keer zal ik maar ns beter opletten) |
|
ja en ik rij met grom want andere ligt kreupel die ging rijden polluted wil ik echt zien en pull the plug horen en daarna in venlo gaan drinken en dan weekendje rockhard Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: moet werken zaterdag, anders had ik vast wel met Vincent mee gekund, die zal vast wel gaan |
|
quote:Gewoon goed zuipen en bangen vrijdag,dan komt alles goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
zuipen moeten lukken, enige dag in het weekend dat ik kan zuipen helaas.. hoeveel kost een taxi van roermond naar venlo (ong 25km) ongeveer? |
|
en kan je met vier in een taxi? laatste trein is om half elf dus...... Do androids dream of electric sheep? |
|
quote:Taxi is veel te duur naar Venlo.Er rijden wel treinen naar Venlo.De laatste gaat om kwart voor 1 geloof ik Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
bedankt! zie het nu ook, om 0:39 de laatste trein, die 3.80euro is heel wat goedkoper dan een taxi |
|
wij kome wel met tha taxi |
|
Eerste paar bands waren wel leuk, meer niet. Polluted speelde uiteraard uitermate strak, alleen mochten ze de laatste 4 nummers niet meer spelen i.v.m. vergunning, waaronder dus ´Pull the Plug´ |
|
yep om 1 uur ging de stekker eruit pull the plug niet gehoord Do androids dream of electric sheep? |
|
Nu in aanbouw: de compleet vernieuwde Defcon One website |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |