![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Polluted Inheritance is wel gaaf. Maar veel te ver voor mij... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
nog een band nodig hehehe ![]() ![]() |
|
quote: Mies en ik zijn dan in emmeloord ![]() (ik ben Mies' roadie, dat schijnt erbij te horen tegenwoordig ![]() ![]() |
|
quote: Ik betaal in natura ![]() ![]() |
|
ik zal er zijn ![]() |
|
Ik ben er uiteraard. Roermond rock zuip city! ![]() ![]() ![]() |
|
ik kan niet..khad graag gekomen maar ik ga al naar blind guardian ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
Ik zal er zijn, Polluted heerscht! ![]() |
|
quote:Inderdaad,er word hier heel erg veel gezopen hehe ![]() En komende week allemaal ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
en de dag erop... inhume met de nieuwe zanger... zuipeeeeee ![]() |
|
Dit topic was er al eerder ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
ik zou defcon one heel graag willen zien, maar roermond is echt te ver weg ![]() |
|
quote: Gewoon ergens blijven crashen ofzo. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: foutje Hub ![]() (en dan toch een nieuw topic openen ![]() ![]() ![]() |
|
ja en ik rij met grom want andere ligt kreupel die ging rijden polluted wil ik echt zien en pull the plug horen ![]() en daarna in venlo gaan drinken en dan weekendje rockhard Do androids dream of electric sheep? ![]() |
|
quote: moet werken zaterdag, anders had ik vast wel met Vincent mee gekund, die zal vast wel gaan ![]() |
|
quote:Gewoon goed zuipen en bangen vrijdag,dan komt alles goed ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
zuipen moeten lukken, enige dag in het weekend dat ik kan zuipen helaas.. hoeveel kost een taxi van roermond naar venlo (ong 25km) ongeveer? ![]() |
|
en kan je met vier in een taxi? laatste trein is om half elf dus...... Do androids dream of electric sheep? ![]() |
|
quote:Taxi is veel te duur naar Venlo.Er rijden wel treinen naar Venlo.De laatste gaat om kwart voor 1 geloof ik ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
bedankt! zie het nu ook, om 0:39 de laatste trein, die 3.80euro is heel wat goedkoper dan een taxi ![]() ![]() |
|
wij kome wel met tha taxi ![]() |
|
Eerste paar bands waren wel leuk, meer niet. Polluted speelde uiteraard uitermate strak, alleen mochten ze de laatste 4 nummers niet meer spelen i.v.m. vergunning, waaronder dus ´Pull the Plug´ ![]() ![]() |
|
yep om 1 uur ging de stekker eruit pull the plug niet gehoord ![]() Do androids dream of electric sheep? ![]() |
|
Nu in aanbouw: de compleet vernieuwde Defcon One website ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |