|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Vind Eclipse een erg lekker plaatje zeg. Goeie nieuwe zanger, met af en toe een diepe Opeth-grunt www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Eclipse kon me wel bekoren, maar ik mis Elegy (ja , ik hou van overgangsplaten) signature |
|
quote: Vind Silent waters idd veruit het beste album van Amorphis, lekkere stevige sound en zang. Oudere albums waren vaak nogal variabel qua songkwaliteit. Eclipse en Elegy luister ik verder nog het vaakst. Beetje raar alleen die naam, benieuwd hoe de nieuwe Skyforger gaat heten.. |
|
Nieuw nummer Silver Bride van aankomende Amorphis album te beluisteren op MeiSpees Klinkt wederom als 'n tiet; heeft veel weg van vorig album Silent Waters. Zag ook dat Amorphis in Oktober tweemaal in NL speelt, Romein in Leeuwarden 8-10 en op 9-10 in Uden |
|
Ik vind het eeuwig zonde dat de originele gruntzanger (zo zwaar diep dat het weer dromerig wordt) daarmee opgehouden is, maar dit nieuwe nummer klinkt wel erg lekker. Godverdomme dat nummer klinkt in het refrein door die twinzang fantastisch! Lekkere oldschool Paradise Lost lead ook [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-05-2009 20:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Amorphis speelt in oktober in Leeuwarden. Ben ik toch is blij dat ik daar woon. |
|
De single is ook al te vinden. Staat ook het nummer Seperated op. Erg lekker imho. |
|
*gaat meteen op zoek* Ah: http://www.metalfront.am/index.php?option=com_content&task=view&id=1187&Itemid=109 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-05-2009 22:44] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Klinkt goed! Eigenlijk ken ik alleen maar alles tot Elegy, maar dit klinkt zeker niet verkeerd. In Leeuwarden maar eens live aanschouwen. |
|
Die track op MySpace had zo op het vorige album kunnen staan. Ik hoop dat ze niet hetzelfde concept gewoon nog een keer recyclen. Silent Waters was een geniaal album, maar als Skyforger hetzelfde gaat klinken zou dat wel jammer zijn |
|
Er is ook een clip van Silver Bride, de jongens gezellig in de smidse van ome Vulcanus, onder de Etna. |
|
Eh wat? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Zingt nu in Shape of Despair, gast heeft idd wereld stem |
|
quote: Volgens mij bedoel jij de cleane zanger; ik bedoelde iig Tomi Koivusaari, die alleen nog maar gitaar is gaan spelen. Overigens grunt hij ook op de geweldige Waltari - 'Yeah! Yeah! Die! Die! Death metal symphony in deep C' plaat. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nog twee dagen geduld... Skyforger pre-listening next week & new trailer From Wednesday, May 20 on you will be able to listen to Skyforger in its entirety here on MySpace for a whole week. Don't miss this exclusive pre-listening opportunity! And while waiting for it, check out the latest trailer for the album, again directed by Denis Goria: http://www.youtube.com/v/LKo7c0eLvYQ En nog wat, hopelijk terechte, pocherij Skyforger has just been voted Album Of The Month by the following magazines: ZILLO (Germany) SWEDEN ROCK (Sweden) AARDSCHOK (Holland) Others AOTM ranking results include: METAL HAMMER (Germany): # 2 ROCK HARD (Germany): # 3 CLOSE-UP (Sweden): # 4 Review scores: Rocktribune (Belgium): 86 / 100 Orkus (Germany): 9,5 / 10 Rock Hard (Germany): 9 / 10 Metalnews.de (Germany): 6 / 7 Heavy (Germany): 10 / 12 Metal Hammer (Germany): 5 / 7 Metal Hammer (Greece): 8 / 10 Aardschok (Holland): 90 / 100 Close-Up (Sweden): 8 / 10 |
|
*is het nieuwe album aan het luisteren* De eerste indruk: nog meer melodisch en 'liever' dan het vorige (maar dit is pas het eerste nummer) |
|
Het is idd. allemaal behoorlijk soft, ik laat het maar bij het oude werk. [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 22-05-2009 0:38] |
|
neen, wederom niets voor mij. Heb die nieuwe sound nooit echt kunnen bekoren. zet tales maar weer op.Dat schijfje is sowieso 1 van mijn favorite albums allertijden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het nieuwe album, althans de nummers die ik daarvan gehoord hebt, bevalt me uitstekend! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik word er wel vrolijk van, maar verder lijkt het nogal op de vorige plaat. |
|
Als je een keer wat softs wil horen tussen het doorlopende brute geweld door dan vind ik dit een goeie. Plaat is in bestelling. Echter, van een ander forum: 'They fucked up the digipack version of this album. On song number eight there is a 15 second gap where the sound volumy is dropped by around 70 %. There are also 1-2 more gap like these but they only last for a second or so. Go Nuclear blast!' The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Misschien dat er meerdere versies uitgebracht zijn, maar in de digipack die ik heb gekocht, zit toch echt een "gap" van 30 seconden. In het titelnummer vliegt na ongeveer 3 minuten het volume gigantisch omlaag. Dus zelfs die 70 % durf ik te betwijfelen. Volgens mij ligt het eerder rond de 40 a 50 %. Je hoort zowat niets.... Verder wel een topplaat. |
|
quote: Twee keer helemaal mee eens. Misschien nog iets toegankelijker voor groter publiek... |
|
quote: Vind je? Die vorige plaat deed me helemaal niets en deze vind ik erg lekker klinken.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |