|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Idd! Goed nieuws |
|
Laten we hopen dat ze nu eens wat nieuws proberen. Er zit vanaf Ecplipse geen ontwikkeling in. Wel goed, vooral Skyforger, maar het is allemaal wel erg veiligjes geworden. |
|
Nieuwe single. Album klinkt zeer goed kan ik jullie zeggen! Weer wat agressiever en minder lief dan het vorige album. |
|
Dit nummer is anders behoorlijk lief. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Lekker nummer. Toch wel weer benieuwd, ondanks dat de vorige beetje tegenviel. |
|
Nieuwe plaat vind ik verrassend sterk [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 24-05-2013 7:33] |
|
Ik ga mee...damn wat een lekker album. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik ben er nog niet helemaal weg van, maar zal misschien nog wat luisterbeurten nodig hebben. Tot nog toe vind ik The Beginning of Times sterker. Faustian Spirit of the Earth |
|
Amorphis has just announced to be hitting the road in late December in celebration of the 20th Anniversary of their legendary 1994 release "Tales From The Thousand Lakes". Metal Hammer presents: Amorphis - Tales From The Thousand Lakes 20th Anniversary tour 26.12. D Berlin – Huxley’s Neue Welt 27.12. D Leipzig – Täubchenthal 28.12. D München – Backstage 29.12. NL Tilburg – 013 30.12. CH Pratteln – Z7 31.12. D Essen – Weststadthalle Joining in the band on tour will be Swedish label mates Avatarium. Commented guitarist Esa Holopainen: “We are really happy to have AVATARIUM as a special quest for Tales From The Thousand Lakes 20th Anniversary tour. A year ago on tour in Germany we hooked up with Nuclear Blast guys and they brought us several of their new releases. Being a huge fan of CANDLEMASS I was obviously really interested in AVATARIUM release. I guess this was one of the albums everybody enjoyed listening to and why not, the band and their music is great!” Presented by Metal Hammer, EMP, Musix, Blast!, Legacy, Metalnews http://amorphis.net/ Hafgufa |
|
Daar ga ik wel heen denk ik. |
|
Cool, misschien ook wel aanwezig. [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 11-09-2014 12:17] |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door caron op 14-06-2016 5:07] En nu gaan we vegen |
|
quote: Nie overdrijven svp. Eerste twee nummers zijn aardig maar daarna zakt het in elkaar. Konden ook nie onderschat zijn want zaten toen al op NB. Weer fout. En nu gaan we vegen |
|
quote: Jij zit weer fout. Ze zaten toen, en jaren later gewoon ook nog, op Relapse. Dat is niet bepaald een geheim. Weg elitaire 'NB = muzikale inzakker' mening. Doe eens wat minder 'mijn mening=waarheid' onzin aansmeren svp. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik zweer bij Elegy. de overgangsplaat, ik hou van overgangsplaten. Behalve als ze blijven hangen. Want dan is het een overhangsplaat. signature |
|
Tuonela.... vaak vergeten. ietsje minder dan Elegy maar bakken beter dan de autopilootmuziek van de laatste platen. |
|
quote:Zegt meneer Metal Boycot-Nederland huiliehuilie Megakutdeth werd niet uitgezonden. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Een onvolledige herinnering van een tv uitzending uit 1999. Die daadwerkelijke uitzending verbaasde me idd enigszins, maar dat detail was in de verste verte niet doorslaggevend voor dat algemene punt en is hier al helemaal niet aan de orde. Graag dus maar weer ontopic inhoud posten ipv te Trumpen/Geenstijlen. Hier bijv. een stukje Dynamo 1997: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-06-2016 0:16] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En sinds wanneer is Relapse de heiland??? Relapse is trouwens de Amerikaanse afdeling van NB. Daar sta je dan. En nu gaan we vegen |
|
Het ging hem trouwens over "onderschat" Vergis je niet, Amorphis werd toen reeds met Sentenced en Therion als de drie grote kanonnen beschouwd. Je moe nie over het label beginnen uitwijden. En nu gaan we vegen |
|
quote:Jawel, knulletje. Iets met balk en splinter. Als jij dan, omdat je mod. bent, meent je te kunnen vrijwaarden van commentaar, doe dan geen waardeoordelen over andermans posts. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Tot en met "Tuonela" (1999) een interessante band. Destijds dan, want verre van tijdloze muziek dit. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik vind het allemaal wel ok Behalve die dreadlocks van de zanger, die zijn als een doorn in het oog En nu gaan we vegen |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |