IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Pazzop 13-06-03: Desaster/Zemial/Flesh Made Sin/Israthoum Vorige pagina | Volgende pagina
Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 29-05-2003 23:32 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 23:22 schreef dzouwe het volgende:
(al is het alleen maar om de halve liters Hoegaarden die 2,50 kosten!!)

Alleen als ze Wieckse Witte hebben voor de helft van de prijs, dan zal ik er zijn. Ik laat een optreden van Nile niet snel schieten òf ik moet naar onze zuiderburen òf ik kan me gaan vervelen op een of ander nieuw commercieel getint festival, waar zij ook schijnen te gaan spelen. Nej, die kans zit er niet in...

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 29-05-2003 23:35 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 23:32 schreef Naturens Galleri het volgende:
Alleen als ze Wieckse Witte hebben voor de helft van de prijs, dan zal ik er zijn. Ik laat een optreden van Nile niet snel schieten òf ik moet naar onze zuiderburen òf ik kan me gaan vervelen op een of ander nieuw commercieel getint festival, waar zij ook schijnen te gaan spelen. Nej, die kans zit er niet in...
Kerel, je had pas maar in R'dam moeten gaan... Nile is nou ook niet echt zo boeiend... En Wieckse kan lang niet tippen aan Hoeg!

changed to 'ouwe'

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 29-05-2003 23:41 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Hej je hebt gelijk dude! Je mening is zeer welkom en ik zal een keer niet proberen te braken na een scheut Hoegaarder, nee dank je.

En WTF? Welke band speelt er nou iedere keer een goede partij?

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 30-05-2003 1:26 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 23:28 schreef Dwaallicht het volgende:
Die staat kaduuk te wezen ja, vandaar dat ik het vraag .

Het is gewoon vette black thrash

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-05-2003 5:20 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

EXTREEM vet old school epic, fast, black thrash!
Dude you KNOW you wanna hear this!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 30-05-2003 6:47 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

http://www.google.com/search?q=totaldesaster&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0

Misschien dat dat helpt.
Ze zijn BIG fans van Bathory iig. De sound is iig episch, elke track is een op-zich-zelf-staand meesterwerkje ('zo' eruit te pikken dusch) met meestal black krijs en af-en-toe Quorthon-epische zang. Alle snelheden komen langs en duren ook significant.
Aan hun site en pics te zien zijn ze innige vrienden met de heren van Pentacle, dus dat belooft een groot feest te worden.

Ben hier bezig een Brand biertje te "nurssen" en denk bij mezelf dat jij Desaster erg gaaf zult vinden

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 30-05-2003 19:55 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 23:15 schreef dzouwe het volgende:
En ja, Zemial komt gewoon... Waarom niet?

In Tielt hebben ze blijkbaar niet opgetreden.

Nu, ik kom af. Met de fiets nog wel

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 30-05-2003 20:10 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

nope, dit keer niet aanwezig
(denk ik)

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 30-05-2003 20:20 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 19:55 schreef Ineluki het volgende:
In Tielt hebben ze blijkbaar niet opgetreden.

Nu, ik kom af. Met de fiets nog wel

Voor zover ik weet maakte Tielt ook geen deel uit van de officieële tour.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-05-2003 22:35 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ja kut, ik moet zaterdagmorgen werken... Hier was ik graag heengegaan .

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 09-06-2003 19:01 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

*kick*
A.s. vrijdag mensen!
Wer gehen hin?
-Ich

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 09-06-2003 20:51 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

-mbmarduk
-sargoth

Blizzard Strike
Usericon van Blizzard Strike
Posted 09-06-2003 20:56 by Blizzard Strike Wijzig reactieProfiel van Blizzard StrikeQuote dit bericht

- Blizzard Strike

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 09-06-2003 21:00 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 19:01 schreef MBMarduk het volgende:
*kick*
A.s. vrijdag mensen!
Wer gehen hin?
-Ich

Heb jij nog een fiets over?

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 10-06-2003 0:16 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Over? Nee niet echt maar hoezo? In december had je toch de jouwe meegenomen op de trein? Wat is daar mis mee? De extra kosten?

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-06-2003 0:31 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 0:16 schreef MBMarduk het volgende:
Over? Nee niet echt maar hoezo? In december had je toch de jouwe meegenomen op de trein? Wat is daar mis mee? De extra kosten?

Jam, en het is een stuk handiger. Maar zit nog te twijfelen of ik kom,moet nog ff kijken hoeveel bier ik daar moet drinken om het goedkoper te maken als in de goudvishal

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 10-06-2003 0:55 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Idd voor iemand uit Utreg zou ik denken dat de GVH een betere optie zou zijn.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 10-06-2003 0:57 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Voor mij is dat minder interessant omdat ik dan veel te vroeg weg moet ivm de trein. Afhankelijk zijn van het openbaar vervoer zo laat SUCKT GROOT TIJD.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-06-2003 0:58 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Uhmm, net ff mn banksaldo bekeken en ga toch maar naar de GVH

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 10-06-2003 9:44]

Sar'Goth the Warlock
Posted 11-06-2003 9:59 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

meneer snagger weet op die dag dus offie geslaagd of niet is voor de havo, dat word dus of hahaha!
heb er zin in!

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 12-06-2003 18:05 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

hoog, sammie kijk omhoog!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 13-06-2003 15:31 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

*schup*

Sar'Goth the Warlock
Posted 13-06-2003 18:38 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

nog heel even geduld

Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 13-06-2003 18:53 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

Kan iemand mij ff dat adres geven van die toko in Bladel, ik vertrek zometeen vanuit Rotterdam maar heb geen idee waar het is.

Sar'Goth the Warlock
Posted 13-06-2003 18:57 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

eehm even kijken voor je

-

Pazzop (OJC) Biezeveld 10 Bladel 0497-382860

[Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 13-06-2003 18:58]

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com