|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Pazzop (OJC) Biezeveld 10 Bladel 0497-382860 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
aaahhh super bedankt man |
|
Nu, ik kom af. Met de fiets nog wel [/quote] Liar!! |
|
Ugh, om 10:30 vanmorgen binnengerold. |
|
Ik ben 10 cm. gekrompen van het lopen... Mijn voeten lagen eraf.. Was wel gezellig! changed to 'ouwe' |
|
Hey Michiel, onthoud je wel dat ik een CD van Onheil nog moet krijgen? (=weet je nog da'k je die 5 euri gaf vannacht buiten het hutje?) Over de optredens kan ik het volgende zeggen: HEERSCHERDEHEERSCH DE PAN UIT! Geen 1 slechte band, alle 4 ruleden gewoon. Flesh made Sin was weer vanouds strak beukend, Zemial waren -voor mij althans- qua riffage en ritmes en rollende drums de voortzetting van de goeie ouwe Darkthrone. Zelfs het onbekende (?) Israthoum was een geweldige verrassing. Maar ja, Desaster blies alles weg gewoon. Geweldige show gaven deze mannen. Gewoon 1 brok energie en powerrr. Oh, en ik heb eindelijk na ruim 5 jaar zoeken een CD van SADISTIC INTENT gevonden! Alles doet zeer: nek en schouders zijn helemaal aan gort, m'n benen en kuiten (kkkramp!) argh... Ik had geen idee waar iedereen heen was dus ik ben in m'n eentje gaan wandelen door het Kempenlandschap op zoek naar de bewoonde wereld (en m'n fiets) was in 1 keer goed gelopen maar zeker een uur onderweg. Daarna nog 1:45u naar Eindhoven gefiets met een fukking kater! Ik heersch. Maar wat mij betreft is het hutje zeker voor herhaling vatbaar |
|
Ben net terug uit Arnheim, en het was gaaf, nog 2 leuke CD's gekocht |
|
quote: Nee dat weet ik niet meer (raar?), maar ik geloof je wel... we treffen ons vast binnenkort nog wel ergens en dan regelen we dat wel. quote: dat was zeker voor herhaling vatbaar! we zullen eens zien wat we kunnen regelen! |
|
quote: Dat was nl. toen we buiten zaten en die makker van jou met die brede grijns en blonde lokken mij "overhaalde" (hij herinnerde mij eraan eig.) om een CD te kopen en zonder nadenken pakte ik mijn portemonnaie en stopte 5 euriin je hand. Je zei toen iets in de trant van "ik moet 'm straks uit de auto halen" o.i.d. Maar ja, t.z.t. laat ik het je wel weten. |
|
de cd's lagen nog in pazzop, zoiets was het volgens mij, dus dat kan wel kloppen... dat komt goed.... uhm... 28 juni: herrieavond in pazzop, geen bands...wel veel bier! Fles dommelsch 1.60, Hoeg 1.80 |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |