IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Pazzop 13-06-03: Desaster/Zemial/Flesh Made Sin/Israthoum Vorige pagina
Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 13-06-2003 18:59 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Pazzop (OJC) Biezeveld 10 Bladel 0497-382860

Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 13-06-2003 19:03 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

aaahhh super bedankt man

Norgaath
Usericon van Norgaath
Posted 14-06-2003 14:38 by Norgaath Wijzig reactieProfiel van NorgaathQuote dit berichthttp://www.facebook.com/Coldborn

Nu, ik kom af. Met de fiets nog wel [/quote]

Liar!!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-06-2003 17:23 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ugh, om 10:30 vanmorgen binnengerold.

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 14-06-2003 17:26 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Ik ben 10 cm. gekrompen van het lopen... Mijn voeten lagen eraf.. Was wel gezellig!

changed to 'ouwe'

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 14-06-2003 18:41 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

had men effe wakker gemaakt dan, dan hajk jullie wel effe op ende neer gereden...

hahaha, wat is de svarte schuur toch ene heersende blokhut/crashplaats

midden in de bossen met kampvuur en whisky...

voor herhaling vatbaar dacht ik zo!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 14-06-2003 22:55 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hey Michiel, onthoud je wel dat ik een CD van Onheil nog moet krijgen?
(=weet je nog da'k je die 5 euri gaf vannacht buiten het hutje?)

Over de optredens kan ik het volgende zeggen: HEERSCHERDEHEERSCH DE PAN UIT!
Geen 1 slechte band, alle 4 ruleden gewoon.
Flesh made Sin was weer vanouds strak beukend, Zemial waren -voor mij althans- qua riffage en ritmes en rollende drums de voortzetting van de goeie ouwe Darkthrone.
Zelfs het onbekende (?) Israthoum was een geweldige verrassing.
Maar ja, Desaster blies alles weg gewoon. Geweldige show gaven deze mannen. Gewoon 1 brok energie en powerrr.

Oh, en ik heb eindelijk na ruim 5 jaar zoeken een CD van SADISTIC INTENT gevonden!

Alles doet zeer: nek en schouders zijn helemaal aan gort, m'n benen en kuiten (kkkramp!) argh...

Ik had geen idee waar iedereen heen was dus ik ben in m'n eentje gaan wandelen door het Kempenlandschap op zoek naar de bewoonde wereld (en m'n fiets) was in 1 keer goed gelopen maar zeker een uur onderweg. Daarna nog 1:45u naar Eindhoven gefiets met een fukking kater! Ik heersch.
Maar wat mij betreft is het hutje zeker voor herhaling vatbaar

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 15-06-2003 1:33 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ben net terug uit Arnheim, en het was gaaf, nog 2 leuke CD's gekocht

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 15-06-2003 16:07 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 22:55 schreef MBMarduk het volgende:
Hey Michiel, onthoud je wel dat ik een CD van Onheil nog moet krijgen?
(=weet je nog da'k je die 5 euri gaf vannacht buiten het hutje?)

Nee dat weet ik niet meer (raar?), maar ik geloof je wel... we treffen ons vast binnenkort nog wel ergens en dan regelen we dat wel.

quote:

Maar wat mij betreft is het hutje zeker voor herhaling vatbaar

dat was zeker voor herhaling vatbaar! we zullen eens zien wat we kunnen regelen!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 15-06-2003 16:13 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 16:07 schreef Poggwyd het volgende:
Nee dat weet ik niet meer (raar?), maar ik geloof je wel... we treffen ons vast binnenkort nog wel ergens en dan regelen we dat wel.

...

Dat was nl. toen we buiten zaten en die makker van jou met die brede grijns en blonde lokken mij "overhaalde" (hij herinnerde mij eraan eig.) om een CD te kopen en zonder nadenken pakte ik mijn portemonnaie en stopte 5 euriin je hand. Je zei toen iets in de trant van "ik moet 'm straks uit de auto halen" o.i.d.
Maar ja, t.z.t. laat ik het je wel weten.

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 15-06-2003 16:57 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

de cd's lagen nog in pazzop, zoiets was het volgens mij, dus dat kan wel kloppen...

dat komt goed....
uhm... 28 juni: herrieavond in pazzop, geen bands...wel veel bier! Fles dommelsch 1.60, Hoeg 1.80

Usericon van Pé
Posted 15-06-2003 22:44 by Wijzig reactieProfiel van PéQuote dit berichthttp://users.pandora.be/buildy/

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com