|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie kent deze geniale grindcoreband?? Hebben ze een website, treden ze nog vaak op?? Wie o wie kan het me vertellen?? Petomanen zijn ook normale mensen |
|
hahahahahahaha, grafkanker, geniale!! bandnaam "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Inderdaad een heerschende naam! Ik zou daar weleens een mp3 van willen horen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: toch lache man, moeilijk doen over niks denk ik dan maar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ze hadden ook een intro bij het begin van het optreden, "Het tietenlied" van Kinderen voor Kinderen (is de moeite waard om te downloaden!!). Ze hadden ook nog een retegaaf nummer genaamd: "Sla je oma in een coma" geloof ik. Ik heb ze toen op een tuinfeest bij iemand gezien in Dordrecht. Petomanen zijn ook normale mensen |
|
Lijkt wel veel op Kutschurft "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik vind Neuk Je Oma In D'r Stoma toch wel veel leuker dan Sla Je Oma In Coma hoor. |
|
Of Kringspiertyfus |
|
quote: het kan me ook niets schelen, maar ik bedoelde meer dat het niet orgineel meer is of wat dan ook, ik heb de muziek niet gehoord en aangezien het grindcore is hoef ik dat ook niet zo nodig maar volgens mij is er niets wereldsschokkends aan deze band, behalve de naam die de aandacht trekt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
2 bands waar je om kan lachen is altijd 'beter' dan 1 band, 2 vrienden waar je mee kan lachen is toch ook 'beter' dan 1? Je moeder. |
|
volgens mij kent niemand die band.. het zal wel weer zo'n bandje zijn met van die prutsers, van die kiddo's die op internet een hele grote bek en band hebben, maar het zal geen zak voorstellen... ik hoef die bagger ook niet eens te kennen trouwens.. een nekschot is wat ze verdienen... opkankeren met zulke mongooltjes Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
mooie nick, klootzak |
|
Idd, als het je geen ruk kan intereseren omdat het jou muziek niet is, pleur dan lekker op Irritante Klootzak!!!! Petomanen zijn ook normale mensen |
|
weet je waarom het me niet interesseerd? heel simpel.. ik heb er nog NOOIT van gehoord!!!! en ik ben toch echt wel op de hoogte van de nederlandse black/death/grind scene.. ik ga er dus al AUTOMATISCH van uit dat het hier weer om zo'n KLOTE INTERNET BAND gaat zoals 99% van de bands waar je over hoord... zeker het feit dat het om een NEDERLANDSTALIGE band gaat maakt mijn vermoedens alleen maar sterker... tegenwoordig wordt je namelijk overspoelt door Nederlandstalige bandjes van kiddo's die nog amper haar op de ballen hebben, die beweren zo gaaf en bruut te zijn, terwijl ze nog nooit 1 noot aan mzuiek hebben opgenomen, maar al wel een homepage hebben waarop altidj standaard staat "demo is coming soon" terwijl jij en ik weten dat die demo NOOIT komt en mocht die demo in het zeldzame geval er toch komen dan is het een 10e rangs mp3 waar je een doofstomme mongoloiede bejaarde nog geen plezier mee doet... rotzooi is het... bespaar me alsjeblieft verdere info over deze band.... het kan me namelijk ECHT geen zak schelen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wat een grafkanker band |
|
, je nick belooft veel goeds. mr.klootzak dus. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 28-05-2003 12:31] Bazzio Attacks!!! |
|
hey klootzak over moeilijk doen gesproken, als je het niet interesseert ga dan ook niet lopen kankeren in dit topic. Klaar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik zou geen irritante klootzak zijn als ik alles maar op zijn beloop liet en niemand uit kafferde... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Pleur dan op uit deze topic SUKKEL!!!! Petomanen zijn ook normale mensen |
|
quote: hehehe, das waar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: huilebalk weet je wat, bedenk nog even een slechte nederlandse bandnaam en open daar ook even een topic over... heb je meer exposure en meer om te kankeren... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Wat een geniaal idee. Ik voel dat de tijd rijp is voor mijn mega cult-band. Name and web-site coming soon... |
|
quote: Idd net als Unlord!!! Petomanen zijn ook normale mensen |
|
quote: Juist! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ken d'r ook zat die op forums dikke grote bek opzetten en in reallife ook geen fuk voorstellen... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |