|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Het mag toch zo langzamerhand wel duidelijk zijn dat dit geen serieuse band is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
dat is ook het afzeikpuntje geloof ik... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
serieus of niet. KUTBAND |
|
quote:Da's inderdaad heel vaak op forums/fora. Maar mij persoonlijk interesseerd Grafkanker ook geen ene zak.Er zijn al teveel van zulke "bandjes" die het moeten hebben van van de bandnaam en songtitels en waarbij de rest niks voorsteld. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
luister dan naar Rouwen(Mourning), dat is ook nederlandstalig en grof maar brengt wel degelijk een boodschap, over alle leugenachtigeheid in de maatschappij, ze zijn ook verantwoordelijk voor de krakers 'Krijg Aids en Sterf' en 'in je Smoel' one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Inderdaad een gave band. Ik luister nog met plezier hun "Greetings from hell" cd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
haha,Kringspiertyfus is lache.. |
|
quote: Die kan ik helaas nergens op de kop tikken one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Destijds toen die cd uitkwam wilde niemand die cd hebben en tegenwoordig word er weer veel naar gezocht.Ik weet dat ik bij ons in de buurt de enige was die die cd kon waarderen eind '92/begin '93 hehe. Misschien heeft Millenium die cd nog wel!Is in ieder geval zeker de moeite waard om aan te schaffen.Old school nederlandse deatmetal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ze komen bij mij uit de buurt, maar ze liggen nu weer op hun gat helaas. Ik heb die cd zelfs ooit in Londen zien liggen, maar niet gekocht one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
kankerband Bruce Banner |
|
quote:ja Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ik vind die bandnaam gruwelijk! of is dat juist weer de bedoeling?!? Oud Vuil. |
|
Er zal ondertussen vast ook wel een band met de naam SARS zijn opgericht. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Je bent zelf al net zo'n mongool! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |