|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er op dit forum Rick Astley fans aanwezig?? Petomanen zijn ook normale mensen |
|
UB40 |
|
hahaha.. je kan mijn gedachten lezen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nee joh... das die knakker met die nepvetkuif. Hij had in de jaren 90 een hit, kan alleen ff nie op de titel komen. Ouwe stoflappenmand. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
"Never gonna give you up, never gonna let you doooown..." Ken je kutklassiekers... Waarom deze topic?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
"Never gonna give you up" en Forever Together" Petomanen zijn ook normale mensen |
|
quote: Ow ja, dat wassum. Nou weet ik weer waarom ik um vergeten was Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Omdat Rick Astley HEERST!!!! Petomanen zijn ook normale mensen |
|
nooit van gehoord |
|
hmmm.... misschien moet ik een andre hazes topic beginnen of een bananarama topic, of een dolly dots topic of een bonnie Tyler topic........ I Find That I Am Not There... |
|
lekkere vent |
|
of een topic over BONEY M, MASADA, BARRY WHITE, RICK JAMEZ, HEINO, DANNY CHRISTIAAN etc etc Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Hoezo? Issie gestopt met zingen? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
kunnen we dan niet beter topics hebben over kut-muziekanten die er goed uitzien ? Kunnen er fijn fototjes gepost worden enzo. lijkt me gezellig. Laten we met al die tiener sletjes beginnen die tegenwoordig zo in zijn |
|
Rick Astley???...neu...doe mij maar Glenn Meideros! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Nein! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Rick wie?! Ja sorry hoor... maar wie *blieb* is dat? FREEZE |
|
Jaaaaaa, daar heb ik een poster van boven mn bed hangen (naast die van Heintje) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Nah, da's wel errug onwaarschijnlijk hoor!... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Allemaal....... We're no strangers to love You know the rules and so do I A full commitment's what I'm thinking of You wouldn't get this from any other guy I just wanna tell you how I'm feeling Gotta make you understand * Never gonna give you up Never gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry Never gonna say goodbye Never gonna tell a lie and hurt you We've know each other for so long Your heart's been aching But you're too shy to say it Inside we both know what's been going on We know the game and we're gonna play it And if you ask me how I'm feeling Don't tell me you're too blind to see (* repeat) give you up. give you up give you up, give you up never gonna give never gonna give, give you up never gonna give never gonna give, five you up I just wanna tell you how I'm feeling Gotta make you understand (* repeat 3 times) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
gerard joling is 100x beter |
|
Nu herken ik het, wat een zooi seg ! D'er gaan hier waarsch niet veel mensen zitten die daar fan van zijn. |
|
quote: Vergeet Helmut Lotti niet!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
geen helmut lotti; das een vieze import belg |
|
quote: ahum, heeft meneer iet tegen Belgen mischien ? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |