|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Leg uit... |
|
Oh ja de fameuze producers Stock Aitkin en Waterman .. die menig popidool hebben uitgeperst |
|
quote:Helaas... das antwoord was beyond fout... |
|
quote:Merde ... |
|
quote: Matrix Reloaded gezien... |
|
quote: |
|
Nee .. dat woordje betekent namelijk godver int frans .. dat heb ik op school geleerd .. |
|
quote:ey .. was toch leuke theorie of nie ? |
|
Vroeger waren er nog MOD'S op zm om de mensen te zieken --> ONZIN !!!! en ja ! ik ben in een zeik bui !!! Wiegen Meister ! |
|
quote:Inderdaad bijzonder creatief ja.... Ware het niet dat Skitzoid Kitten en ik elkaar nog 3 jaar kennen en dus nog niet op lagere school niveau.. |
|
op zich, het is muziek, het is niet mooi, kwalitatief of iets in die zin, maar wel hele algemene muziek. En als onze kiddo devastator het nou 'vette' muziek vind moet hij dat toch weten, we hoeven er niet op in te gaan... |
|
quote: |
|
quote: 3 jaar geleden had je dus geen vetkuif meer ? |
|
quote: Jaa had gekund! Alleen ik denk in het tijdsbestek (bijna 3 jaar) dat ik Michiel ken, en veronderstel dat hij een vetkuif heeft gehad toen ik em leerde kennen, denk ik niet dat zijn haar nu de lengte had gehad die het nu heeft (eh over kromme zinnen gesproken ) |
|
VIESPEUK!!! |
|
gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Gaaf gedaan door mijn jeugdheld. Edit: Ik besef me net, dat ik dit topic begonnen ben, nog onder mijn oude nickname. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 13-08-2016 0:02] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Bedankt daar voor. |
|
Geen dank, liever een tientje! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Duitenkliever. |
|
Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |