IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Doom metal wordt gothic metal? Vorige pagina
IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-06-2003 13:47 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 13:23 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
das geen doom...

Voor sommigen wel,anderen zeggen van niet...Gothic noem ik het ook niet,hoor

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-06-2003 13:49 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 13:47 schreef IceQueen het volgende:

AF is niet al te harde symfo/powermetal ( ) met een vrouwenzang.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 05-06-2003 13:50]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 05-06-2003 13:50 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Nee, gothic is het ook niet, gothic metal!

En onder doom kun je het inderdaad echt met geen mogelijkheid scharen.. dat slaat werkelijk nergens op.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 13:50 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 13:49 schreef Gunman het volgende:
AF is niet al te harde symfo/powermetal ( ) met een vrouwenzang.

GODDAMNIT! vergelijk het alsjeblieft niet met powermetal (fan hier) powermetal is (volgens velen) al gay, maar AF Doom is trouwens veel zwaarder dan AF

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-06-2003 13:53 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 13:50 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
GODDAMNIT! vergelijk het alsjeblieft niet met powermetal (fan hier) powermetal is (volgens velen) al gay, maar AF Doom is trouwens veel zwaarder dan AF

vandaar de , symfo dus,....

*ontopic* Er zijn mensen die Paradise lost als Gothic bestempelen , da's pas erg,.....in gothic metal hebben ze misschien een paar ideetjes van PL dankbaar overgenomen, maar daar houdt de vergelijking op.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 13:54 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

dat snapte ik al hoor

Paradise Lost? Gothic? niet echt nee, er zitten zelfs nog invloeden van Heavy Metal in

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-06-2003 13:55 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 13:54 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
dat snapte ik al hoor

Paradise Lost? Gothic? niet echt nee, er zitten zelfs nog invloeden van Heavy Metal in

Ouwe PL is doom, nieuwe is Rock, punt

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 13:56 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 13:55 schreef Gunman het volgende:
Ouwe PL is doom, nieuwe is Rock, punt

juistem...gelukkig heb ik die backpatch nog bewaard

campske666
Usericon van campske666
Posted 05-06-2003 13:57 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ouwe PL is best wel goed.

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-06-2003 13:58 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 13:50 schreef helmet het volgende:
Nee, gothic is het ook niet, gothic metal!

En onder doom kun je het inderdaad echt met geen mogelijkheid scharen.. dat slaat werkelijk nergens op.

dat was dan ook iets dat iemand erover zei die niet echt bekent was met AF...dat heb je als je Black metal boven alles verkiest...

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-06-2003 14:56 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:

Je mag best toegeven dat je naar Gothic luistert hoor. After Forever is nou eenmaal een stereotype Gothic Metal bandje.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-06-2003 15:21 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

.....

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 05-06-2003 15:23]

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-06-2003 15:22 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 15:21 schreef IceQueen het volgende:
Ik luister naar Gothic-metal,ja...maar ook naar Black Meatl,Death metal,Doom metal,...
Af en toe een beetje van die commerciele nu-metal als Linkin Park( ).En,ohohw...Icequeen luistert naar klassieke muziek,folk,...Ongeloofelijk eh?

campske666
Usericon van campske666
Posted 05-06-2003 15:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 15:22 schreef IceQueen het volgende:Ik luister naar Gothic-metal,ja...maar ook naar Black Meatl,Death metal,Doom metal,...
Af en toe een beetje van die commerciele nu-metal als Linkin Park( ).En,ohohw...Icequeen luistert naar klassieke muziek,folk,...Ongeloofelijk eh?

Groot gelijk wicht, laat u niet doen

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-06-2003 15:25 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 15:25 schreef campske666 het volgende:
Groot gelijk wicht, laat u niet doen

Dank je...Lullo!!!

campske666
Usericon van campske666
Posted 05-06-2003 15:38 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 15:25 schreef IceQueen het volgende:
Dank je...Lullo!!!

kleine off topic. wat is een Lullo ?

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 05-06-2003 17:03 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Nieuwe Paradise Lost is dance...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Sater
Usericon van Sater
Posted 05-06-2003 17:40 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Oude Paradise Lost heerst!
en hun tweede album heet Gothic en het bevat de Beauty and the Beast elementen net zoals veel gothic metal bands...dus niet een 'paar' ideetjes zijn door dat genre van PL gestolen...

Af stereotiep gothic bandje? hmm, dat zou ik eerder van iets als TSOTB zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 05-06-2003 17:40]

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 05-06-2003 18:02 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 22:00 schreef Zenial het volgende:
GRRRRRRRRRRRRR!!!!!!! Mensen die doom metal gothic metal noemen moeten hard geslagen worden!

Doom metal wordt gothic metal

SPANK ME

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-06-2003 18:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Black-->NU.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com