|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Overrated! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Je bent hier niet verplicht om het te luisteren hoor |
|
Och, 1200 plays van Agalloch op last.fm, dus zit wel goed hoor . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Dat gehele Agalloch is toch sowieso een tickje een overrated bandje? Zelf heb ik Pale Folklore; leuk, maar niet veel meer dan dat. Eens live gezien; best aardig, maar niet veel meer dan dat. Maar ik ben wel benieuwd naar die Mantle EP. Die's toch wat afwijkend, ambient/semi-neofolkachtig oid? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mantle is geen EP, volgens mij bedoel je the Grey en the White (EP). Beide zijn inderdaad meer in het straatje van ambient/(neo)folk (the Grey heeft overigens meer iets weg van postrock/ambient, the White meer folk). Soort 'tussenreleases' die even een stapje weg doen van de metal. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 24-06-2010 10:18] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Verder zit er nog best wel een groot gat tussen 'overrated' en 'niet elitair genoeg voor Kwelgeest'. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Hhmmzz, dan allebei eens checken. Jammer dat, dat Nest spul zo moeilijk te krijgen is. Daar ben ik eigenlijk nog benieuwder naar. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik vind alle albums wel mooi. Alleen vind ik de zang soms wat minder. |
|
Nest klinkt als... nest. |
|
quote:Ja, daar irriteer ik me ook soms lichtelijk aan. |
|
Moet ik deze band nog een kans geven? Ik irriteerde me ook aan de voorgenoemde zang. Muziek was goed te doen voor zover ik me kan herinneren. |
|
quote: Je kent ze toch alleen maar live van dat optreden toen in Helmond? Daar was de zang zeker niet optimaal nee, maar daar zou ik ze niet op afschrijven. Download 'Ashes Against The Grain' maar eens en laat je meevoeren door door de geweldig melancholieke, licht-hypnotiserende folk/black/post klanken van Agalloch! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oh no, not again! Maar ik zal het eens opzoeken ende beluisteren. |
|
quote: Het is wel een beetje proto-post dus het valt mee. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Een beetje post-pre-proto dus? Ja, dat kan ik wel bekoren. Now d/l-ing trouwens. EDIT: Mooi man, internet, 3 seconden later en MM is het volume aan het levelen en hij staat in de playlist voor straks. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 24-06-2010 21:41] |
|
De posts in deze topique wekken toch mijn interesse. Nog maar eens een kans geven. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ashes against the Grain gekocht. Beviel vrij goed de eerste luisterbeurt. Redelijk wat post-rock/(black(?))metal geneuzel aanwezig in die plaat, maar niet op een verkeerde manier. Binnenkort toch eens die 'The Mantle' en 'The White' gaan checken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: The Mantle is wat meer een kruising tussen folk en black waarbij het post gedeelte wat verder weg zit. Er staan ook een heleboel goede nummers op maar is over de gehele lengte net wat minder sterk en vooral wat minder doordacht dan Ashes imo. The White EP is erg folky/ambient. Op zich niet verkeerd maar er zijn bands die dat soort dingen beter doen vind ik. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
word wel weer eens tijd voor een nieuw album. |
|
Net The Mantle van een maat gekregen. Bevalt me zeer goed. A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith does not prove anything. |
|
quote:Man, dat hele postgeneuzel bestond toch nog niet eens. |
|
quote: lolwut Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jipiiiiiii Faustian Spirit of the Earth |
|
Fapperdefap! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |