![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben wel benieuwd ![]() Vooral Ashes Against the Grain en The White EP draaien hier vaak de laatste tijd. ![]() |
|
Is dit zoiets als manowar? ![]() |
|
LOL ![]() |
|
:') ![]() |
|
Ik neem aan van niet? ![]() |
|
![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Jij lacht veel, je bent vast een schattig ventje! ![]() |
|
Wie is NYD? - Mental - Faust - Aaaarco - Doomy Gok maar ![]() |
|
quote: Moeilijk hoor. ![]() =) ![]() |
|
haha, nou doe eens raden dan spekkie! ![]() |
|
Ik ben benieuwd ![]() (Naar het nieuwe album, niet naar de nieuwe trol ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote:tsssk noem je mij een trol???? ![]() |
|
quote: HOOFDLETTERS!! ![]() =) ![]() |
|
kusje!!!! ![]() |
|
Dit is zo'n heersbazenband. Ik kijk al uit naar 23 nov. ![]() |
|
Goed nieuws! Ben benieuwd! ![]() |
|
Dit schijnt het artwork voor de nieuwe plaat te zijn: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
mooi! ![]() |
|
http://stereogum.com/560291/hear-agallochs-the-watchers-monolith-read-our-qa-with-john-haughm/franchises/haunting-the-chapel/?ref=nf Nieuw nummer online en dat klinkt weer uitstekend ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
geweldig nummer - geweldige band! ik kan in ieder geval niet wachten op het nieuwe album en als het net zo mooi is als die cover dan kan het niet meer stuk! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Nog steeds jammer van de zang. ![]() |
|
Hoezo? De screams of de cleane vocals? Want ik vind beiden best aangenaam eigenlijk. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
De screams. Ik weet niet precies waarom. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |