|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie gaat er kijken morgenochtend? Ik heb nog zo'n mylar-brilletje uit 1999, maar het is wel heeeel vroeg... http://www.knmi.nl/voorl/nader/zonsverduistering31mei2003.htm |
|
alweer!? Wordt een beetje standaard... Maar ik ga dus niet kijken... of het moet toevallig zo zijn dat het gebeurd als ik naar het werk aan het fietsen ben... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
05.30 ofzo, he. mij veuls te vroeg. za vragen zich af, hoe de natuur er op reageerd. nou, dit stukje natuur ligt gewoon lekker te maffen, uitstekende reactie, dacht ik zo. Oud Vuil. |
|
maw net als we denken dat het licht wordt en tijd is om eens naar te gaan, moeten we toch nog verderzui.....aaaah godverdomme he! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ah godverdomme, ik wist er nie eens van ! ik ga meestal toch maar rond 5u gaan slapen, dus kan wel half uurtje langer wachten (edit) haha, die godverdomme sluit mooi aan bij IG's post. Vlamingen aan het werk [Dit bericht is gewijzigd door X-Act op 30-05-2003 18:31] In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ik moet normaal gesproken om 5.30 opstaan, maar sta nu een kwartiertje eerder op. Vind zulke dingen altijd leuk om te zien. Ik probeer er nog ff fotos van te maken. |
|
Ik heb het toen in 99 in Duitsland gezien, totale verduistering. Is echt heel erg gaaf, overweldigend. Het wordt dan binnen een paar minuten gewoon van klaarlicht opeens donker. |
|
Ik slaap om 5:33.. Echt waar.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Hey elessar in 99 ook gezien, was gaaf. Als het goed is moet ik dat brilletje nog ergens hebben. Sta dus vroeg op. Bazzio Attacks!!! |
|
Hee, ik wil jullie pret niet drukken maar eh: "De zonsverduistering zelf begint in onze omgeving al ruim voor zonsopkomst. Daar zien we dus nog niets van" Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
idd niet helemaal helaas, vanaf ongeveer 05:30 hr. Bazzio Attacks!!! |
|
Voor de mensen die hem gaan missen * een klap op je ogen is ook een zons verduistering * Wiegen Meister ! |
|
quote: Ik help je hopen. Als je het niet erg vind, draai ik me iig rond die tijd nog even om. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Waarschijnlijk geef ik morgenochtend een knal op die wekker en mis ik hem ook. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Goeie zelfkennis Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:Inderdaad! Dat was erg machtig.. nog voor het goed en wel zichtbaar was (die 'vreemde' kleur van de lucht, zoals ook voor een onweersbui) was het buiten al doodstil terwijl vlak daarvoor de vogels nog aan het kwetteren waren. Machtig! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik denk t wel ffkes zrt m'n wkker wel |
|
Hoeveel % verduistering? Ik heb alleen nu geen glaasjes om de zon te mogen bekijken |
|
--edit door paul-- nazi troep |
|
Te vroeg. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
NOG EEN UURTJE!! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
hiep hoi! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik ben net pas thuis van mijn werk... ik val wel om van de slaap maar ik denk dat ik nog maar even wakker blijf dan... Het is in ieder geval harstikke helder weer! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
maar waar is die zon gebleven? het is al hartstikke licht, maar ik zie geen zon Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Nog een half uurtje wachten Claw! Hij is pas te zien hier rond half 6.... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |