|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie gaat er allemaal van ZM naar de geweldige band Evanescence in 013 op de 22ste van juni? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Alleen als Metallica in het voorprogramma staat. Bazzio Attacks!!! |
|
niet ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Nope... ik ga dan alles afspreken voor With Full Force en ik heb nou niet het idee dat ik veel zal missen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik ben daarbij!! |
|
Nou ik ook! Dan zal ik voor de verandering eens Slayer gaan schreeuwen tussen de nummers door! Dit slaat nergens op. |
|
SLAYER! |
|
Ik denk dat ik die middag in de Batcave te vinden ben bij Brutus en Caedere.. 20 pleuro voor Evenescence vind ik toch wat teveel van het goede voor een band die ik maar amper ken.... |
|
quote:Volgens mij heb ik deze verwondering al eerder uitgesproken maareeh... sinds wanneer betaal jij entree?! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Twintig eurootjes vond ik eigenlijk ook behoorlijk wat voor een band met maar één CD. Ik hoop dat ze nog wat meer nummers gaan spelen dan op de Cd staan. Of ze moeten zorgen voor hele goeie support acts. Maar in ieder geval de nummers van de Cd zijn ontzettend goed en ik ben ook zeer benieuwd hoe ze het live zingt en speelt. Het zal vast wel een top avond worden. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: sinds ik al ga :D |
|
Ze mogen wel met een bar goed voorprogramma komen |
|
Evane.......wat???? Nooit van gehoord... changed to 'ouwe' |
|
quote: www.evanescence.com |
|
Hitsingels, E-cards?? WTF? Ga geen eens de moeite doen om het te luisteren.... changed to 'ouwe' |
|
Evanescence heerscht de pannen van het dak af. Die ene hitsingel die ze momenteel hebben is helemaal niet typerend voor de rest van het album. Ik vind het erg goed! |
|
quote: Maar waarom zou je een single uitbrengen als ie niet typerend is? Ik vind dat van een behoorlijk grote PR-machine blijk geven, en ook van geldklopperij. Ik vind de muziek toch ook niet leuk, dus Dit slaat nergens op. |
|
quote: o o zie ik daar een ban aankomen? |
|
Ja het is wel een redelijk commerciele plaat maar dat mag blijkbaar niet. Dat is niet true. Ik vind het een relaxte cd. |
|
quote: True zal mij een zorg zijn. Ik vind het vreemd dat zo'n jonge band het hele land platkrijgt en de 013 vult, terwijl bands die dat naar mijn idee meer verdienen (bijvoorbeeld Nile ofzo...) met een stel support-acts MOETEN optreden omdat de package anders te duur is. Dit slaat nergens op. |
|
en ze kunnen het live niet waarmaken, dus slechte band |
|
quote: Heb je ze gezien? Dit slaat nergens op. |
|
quote: pinkpop werd uitgezonden op nederland 3 |
|
Ah.... Wat was er slecht aan? Dit slaat nergens op. |
|
quote: zang stond voor een groot deel op een bandje, synth stond op een bandje, en er wordt getwijfeld over de echtheid van het gitaar geluid (dat stond een paar pagina's terug, iemand die er geweest was begon erover) er was ook iemand die vond dat de zangeres vals zong (het gene dat ze daadwerkelijk zelf zong dan) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |