|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb een klein stukje op tv gezien, oa dat hitje van hun en in dat nummer zong ze idd nog wel eens vals |
|
Ik vond het wel mee vallen dat ze vals zong. Het was niet super maar goed genoeg. |
|
uitverkocht, sjezus |
|
ik hoop dat dat dan de batcave is, anders heb ik maar 1 woord en dat is ZIELIG. Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: ja dat dacht ik ook. en weet je wie in het voorprogramma staan? SMOGUS! Een vreselijk nederlands mallcore bandje, echt troep! |
|
www.013web.nl We hebben afgelopen nacht gehoord dat het concert van de Amerikaanse band Evanescence vanavond (22 juni) in 013 NIET doorgaat. De zanger/gitarist heeft al enige tijd gezondheidsproblemen en is afgelopen week ingestort tijdens een show in Spanje. Hij heeft het nog wel geprobeerd, maar ondervind helaas te veel problemen. Er wordt nu gezocht naar een vervangende datum. Wanneer dat bekend is, valt nu nog niet te zeggen. In alle hectiek wilden we eerst en vooral jullie informeren over de annulering. Je kaartjes kun je dus tot nader order bewaren. |
|
er is nog rechtvaardigheid in de wereld Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: lekker hoor |
|
ik had er best heen gewild eigenlijk |
|
quote: godverkutzooi..!! en dan zul je zien dat ze het net op een dag plannen dat ik niet kan! [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 22-06-2003 12:03] |
|
quote: LOL!! 'Het concert van Evanescence is verplaats naar dd-mm-jjjj want dan gata het niet door' zoiets? |
|
ohja..Dwaallicht en Morke gingen toch ook? Ik weet niet of iemand het aan hun door kan geven anders staan ze daar straks voor niks..ook zo lullig. |
|
Goblinjester is er in ieder geval net achter gekomen dat ze niet komen, dankzij mij Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Op zich bedankt, dat maakt mijn tip van Fields Of Rock weer goed!!! Ik baal wel als een stekker. Ik had een heerlijk avondje met mijn vriendinnetje gepland. We zouden eerst samen naar Evanescence gaan en zij zou haar nieuwe Gothic jurk aantrekken. En daarna zouden we een hotel op vijf minuten afstand lopen pakken. Ik baal echt heel erg. Zal je natuurlijk zien dat ze dan komen als zij voor een maand in Indonesië zit!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: die jurk kan ze toch alsnog aantrekken |
|
quote: nee, dat is verboden, je mag alleen jurken aandoen als je naar concerten gaat |
|
quote: dat staat iderdaad in het breezah-goth handboek, je hebt gelijk |
|
quote: o kut ontopic: beetje jammer |
|
quote: Ja op zich wel. Misschien dat ze het doet. Ze heeft de jurk gekocht voor optredens. Ze wilde er altijd al één hebben maar durfde het nooit echt te doen ofzo. En nu ze met iemand heeft die ook een beetje Gothic is heeft ze het toch maar gedaan. Maar ze wilt niet als Gothic over komen vandaar dat ze hem alleen aan wilt naar optredens. Allemaal redelijk vaag maar ik vat het wel. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Als ze niet gothic wil overkomen trekt ze hem toch thuis aan?? |
|
quote: (offtopic) Ja ik weet niet of ze dat doet. Ik zou het zeker niet verkeerd vinden. (offtopic) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik snap nooit wat meisjes mooi vinden aan die gothic jurken of waarom velen zo graag in die dingen lopen. Het kleedt niet eens slank af. (eigenlijk vind ik het van die typisch nederlandse aardappel-elegantie, maar goed ) Veel succes met de behandeling van de gothicschroom van je vriendin . |
|
quote:HEE NIET KANKEREN OP DE BAND VAN MIJN DRUMLERAAR!! |
|
quote: Euhm, mijn vriendinnejte wordt er juist extra slank in. Het staat haar geweldig. En ik zou ook niet weten waarom meisjes er graag in lopen. Ik weet wel waarom ik graag meisjes in Gothic jurken zie lopen want op een vage reden word ik er helemaal boter van. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |