IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Evanescence in 013 Vorige pagina | Volgende pagina
witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 14-06-2003 19:21 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Heb een klein stukje op tv gezien, oa dat hitje van hun en in dat nummer zong ze idd nog wel eens vals

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 14-06-2003 21:22 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik vond het wel mee vallen dat ze vals zong. Het was niet super maar goed genoeg.

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-06-2003 11:47 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

het is vanavond al. Ik ga ook, aangezien ik kan recenseren en dus op de gastenlijst kan. Zo slecht zijn ze niet, als je die rapper even weghaalt. Alleen jammer dat ik alleen moet. Het is uitverkocht op enkele kaarten na, dus dat beloofd een drukke boel te worden.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-06-2003 11:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

uitverkocht, sjezus

Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 22-06-2003 11:56 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

ik hoop dat dat dan de batcave is, anders heb ik maar 1 woord en dat is ZIELIG.

Do androids dream of electric sheep?

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-06-2003 11:56 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 11:53 schreef ghoulliette het volgende:
uitverkocht, sjezus

ja dat dacht ik ook. en weet je wie in het voorprogramma staan? SMOGUS! Een vreselijk nederlands mallcore bandje, echt troep!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-06-2003 11:59 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

www.013web.nl

We hebben afgelopen nacht gehoord dat het concert van de Amerikaanse band Evanescence vanavond (22 juni) in 013 NIET doorgaat. De zanger/gitarist heeft al enige tijd gezondheidsproblemen en is afgelopen week ingestort tijdens een show in Spanje. Hij heeft het nog wel geprobeerd, maar ondervind helaas te veel problemen.
Er wordt nu gezocht naar een vervangende datum. Wanneer dat bekend is, valt nu nog niet te zeggen. In alle hectiek wilden we eerst en vooral jullie informeren over de annulering. Je kaartjes kun je dus tot nader order bewaren.

Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 22-06-2003 12:00 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

er is nog rechtvaardigheid in de wereld

Do androids dream of electric sheep?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-06-2003 12:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 11:59 schreef Shredhead het volgende:
www.013web.nl

We hebben afgelopen nacht gehoord dat het concert van de Amerikaanse band Evanescence vanavond (22 juni) in 013 NIET doorgaat. De zanger/gitarist heeft al enige tijd gezondheidsproblemen en is afgelopen week ingestort tijdens een show in Spanje. Hij heeft het nog wel geprobeerd, maar ondervind helaas te veel problemen.
Er wordt nu gezocht naar een vervangende datum. Wanneer dat bekend is, valt nu nog niet te zeggen. In alle hectiek wilden we eerst en vooral jullie informeren over de annulering. Je kaartjes kun je dus tot nader order bewaren.

lekker hoor

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-06-2003 12:02 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

ik had er best heen gewild eigenlijk

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-06-2003 12:03 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 11:59 schreef Shredhead het volgende:
www.013web.nl

godverkutzooi..!! en dan zul je zien dat ze het net op een dag plannen dat ik niet kan!

[Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 22-06-2003 12:03]

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-06-2003 12:05 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 12:03 schreef Morgil het volgende:
godverkutzooi..!! en dan zul je zien dat ze het net op een dag plannen dat ik niet kan!

LOL!!

'Het concert van Evanescence is verplaats naar dd-mm-jjjj want dan gata het niet door'

zoiets?

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-06-2003 12:19 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

ohja..Dwaallicht en Morke gingen toch ook? Ik weet niet of iemand het aan hun door kan geven anders staan ze daar straks voor niks..ook zo lullig.

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 22-06-2003 12:20 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Goblinjester is er in ieder geval net achter gekomen dat ze niet komen, dankzij mij

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 22-06-2003 12:33 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 12:20 schreef Jebes het volgende:
Goblinjester is er in ieder geval net achter gekomen dat ze niet komen, dankzij mij

Op zich bedankt, dat maakt mijn tip van Fields Of Rock weer goed!!!
Ik baal wel als een stekker. Ik had een heerlijk avondje met mijn vriendinnetje gepland. We zouden eerst samen naar Evanescence gaan en zij zou haar nieuwe Gothic jurk aantrekken. En daarna zouden we een hotel op vijf minuten afstand lopen pakken. Ik baal echt heel erg. Zal je natuurlijk zien dat ze dan komen als zij voor een maand in Indonesië zit!!!

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-06-2003 12:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 12:33 schreef goblinjester het volgende:
Op zich bedankt, dat maakt mijn tip van Fields Of Rock weer goed!!!
Ik baal wel als een stekker. Ik had een heerlijk avondje met mijn vriendinnetje gepland. We zouden eerst samen naar Evanescence gaan en zij zou haar nieuwe Gothic jurk aantrekken. En daarna zouden we een hotel op vijf minuten afstand lopen pakken. Ik baal echt heel erg. Zal je natuurlijk zien dat ze dan komen als zij voor een maand in Indonesië zit!!!

die jurk kan ze toch alsnog aantrekken

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-06-2003 12:43 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 12:43 schreef ghoulliette het volgende:

nee, dat is verboden, je mag alleen jurken aandoen als je naar concerten gaat

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-06-2003 12:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 12:43 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
nee, dat is verboden, je mag alleen jurken aandoen als je naar concerten gaat

dat staat iderdaad in het breezah-goth handboek, je hebt gelijk

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-06-2003 12:45 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 12:44 schreef ghoulliette het volgende:
dat staat iderdaad in het breezah-goth handboek, je hebt gelijk

o kut ontopic:
beetje jammer

goblinjester
Posted 22-06-2003 13:04 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 12:43 schreef ghoulliette het volgende:

Ja op zich wel. Misschien dat ze het doet. Ze heeft de jurk gekocht voor optredens. Ze wilde er altijd al één hebben maar durfde het nooit echt te doen ofzo. En nu ze met iemand heeft die ook een beetje Gothic is heeft ze het toch maar gedaan. Maar ze wilt niet als Gothic over komen vandaar dat ze hem alleen aan wilt naar optredens. Allemaal redelijk vaag maar ik vat het wel.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-06-2003 13:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Als ze niet gothic wil overkomen trekt ze hem toch thuis aan??

goblinjester
Posted 22-06-2003 13:06 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 13:05 schreef Dwaallicht het volgende:
Als ze niet gothic wil overkomen trekt ze hem toch thuis aan??

(offtopic) Ja ik weet niet of ze dat doet. Ik zou het zeker niet verkeerd vinden. (offtopic)

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-06-2003 13:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik snap nooit wat meisjes mooi vinden aan die gothic jurken of waarom velen zo graag in die dingen lopen. Het kleedt niet eens slank af.
(eigenlijk vind ik het van die typisch nederlandse aardappel-elegantie, maar goed )

Veel succes met de behandeling van de gothicschroom van je vriendin .

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-06-2003 13:14 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 11:56 schreef Morgil het volgende:
ja dat dacht ik ook. en weet je wie in het voorprogramma staan? SMOGUS! Een vreselijk nederlands mallcore bandje, echt troep!
HEE NIET KANKEREN OP DE BAND VAN MIJN DRUMLERAAR!!

goblinjester
Posted 22-06-2003 13:15 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 13:13 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik snap nooit wat meisjes mooi vinden aan die gothic jurken of waarom velen zo graag in die dingen lopen. Het kleedt niet eens slank af.
(eigenlijk vind ik het van die typisch nederlandse aardappel-elegantie, maar goed )

Veel succes met de behandeling van de gothicschroom van je vriendin .

Euhm, mijn vriendinnejte wordt er juist extra slank in. Het staat haar geweldig. En ik zou ook niet weten waarom meisjes er graag in lopen. Ik weet wel waarom ik graag meisjes in Gothic jurken zie lopen want op een vage reden word ik er helemaal boter van.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com