|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Klinkt uitermate verleidelijk maar ik denk toch dat ik mijn geld nog even ga sparen.. Desalniettemin heel veel succes gewenst bij deze geweldige kans die jullie mijns inziens dik verdiend gekregen hebben... |
|
Ik zou graag willen..maar mijn bankrekening wil niet... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ik kan er helaas niet bij zijn ivm examens enzo... ennieweej heel veel succes Marcel & Co! Sjiek dat jullie dat mogen en zeker verdiend! Volgende keer met DT op tour he |
|
Ik kan helaas niet, maar wel heeeeeeeeeeeeel veeeel succes en plezier gewenst |
|
vanwege werk kan ik jammer genoeg niet grumbl! succes " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Hey marcel! das wel vette saus man!! Scheisse, had eigenlijk wel willen gaan... suc6 iig! |
|
- ikke - Shreddie - Hollie |
|
quote: gave usericon, Mier!!!!! |
|
quote: lijkt sprekend hé |
|
quote: heheh ik kan er geen persoon bij plaatsen hoor!!!! |
|
quote: hihihihi |
|
proficiat met deze toffe plek |
|
Und? Hoe was het geweest? |
|
kut, sun caged speelde erg slecht, vooral marcel liet veel steekjes vallen. queensryche was ook om te janken zo slecht.... NIET DUS!! SC was gaaf en Queensryche was KIPPEVEL! |
|
Voor mensen die een opnamen willen van dit concert laat het mij weten !!!!! Een maat van mij heeft het geheel opgenomen, en de qualiteit is zeer goed !!! Wiegen Meister ! |
|
quote: *zwaaaaaaaaaai* |
|
quote: *You got mail* Wiegen Meister ! |
|
heersch!!! Meteen effe gemaild. |
|
o wat goed gister zeg, dat was het geld wel waard! en SC heeft me enorm verrast! wat een superband... ook live dus , bedankt marcel en redelijk! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ook zwaai |
|
Die opnamen wil ik ook wel !!! Heeft ie ook Sun Caged opgenomen ? wil ik uiteraard ook hebben dan Het was echt mega gaaf om op zo'n podium te staan en te kijken over die mensen massa (4000 man) erg vet ! Queensryche was ook erg gaaf !! Vooral de oudere nummers, helaas deed hun nieuwere werk me niks en viel hun tweede gitarist Mike Stone heel erg tegen, die kan niet eens ruiken aan het niveau van De Garmo. Marcel |
|
ik wil die opname ook wel ja www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: De combinatie DeGarmo/ Wilton was idd gewoon t perfecte duo, superschrijvers en supergitaristen..... [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 05-06-2003 18:39] |
|
quote: Als 'ie dat op een DVDtje wil branden wil ik er graag wat voor betalen. |
|
quote: waarom dvdtje ? Wiegen Meister ! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |