|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Omdat ik binnenkort een DVD-ROM voor mijn computer ga kopen en ik nergens een VHS beschikbaar heb. Of weet je van iets anders Ik ben nl. een leek m.b.t. bewegend-beeld-formaten. |
|
Volgens mij heeft ie alleen geluidsopnames met een minidisk recorder of zoiets gemaakt... |
|
Ik dacht dat S_S met "opnames" bedoelde "VIDEO opnames". Oke oke laat dan maar... |
|
Hahahaha, LOL |
|
Wow was te gek! dat is wel andere koek dan 1 1/2 jaar geleden in Den Haag he |
|
quote: ken beuren Wiegen Meister ! |
|
Hier 2 fotootjes die ik gemaakt heb van QR, alleen ik had er nog 2 van de drummer maar die zat zo ver weg dat t bijna niet te zien is en van de gitarist was helaas te donker Eddie Jackson Geoff Tate |
|
Ik was ook bij het concert. Dat heel goed was . Wel ff raar geoff kaal. Na het voorprogramma hoorde ik overal om me heen wie zijn hun, die band is goed. Is voortaan misschien slim om jullie naam te noemen Weet iemand nog wat foto's van het concert te vinden? Demon to some, Angel to others |
|
Ik hoorde gisteren dat mijn oom en tante het concert gezien hebben. Volgens hun speelde Queensryche niet zo heel sterk. En dat zou dan vooral komen door de 'nieuwe' gitarist. Maar ze waren wel zwaar onder de indruk van het voorprogramma. "Wel jammer dat ze niet zeiden wie ze waren." Ze hadden wel belang bij een cd. Is die er al? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ja dat was heel stom van ons om dat niet te vermelden ... Anyway de cd komt 22 oktober uit, zie ook http://www.suncaged.com |
|
Eindelijk mijn foto's op het net gezet Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: gave foto's |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |