|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: opgewarmde spinazie is niet goed voor je (slap uitgedrukt) |
|
quote: Heb ff geGOOGLE't en het werd duidelijk. Maar goed. dit heeft nog niks met mij definitie op zich te maken, tog? Behalve dat ik het woord nitraat in mijn voorbeeld heb gebruikt grrr |
|
quote: bingo btw: niet egocentrisch denken bestaat niet [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 03-06-2003 21:29] |
|
quote: Hmm, ja en nee(lekker duidelijk weer) . Ik denk dat ik een goed voorbeeld heb gegeven.. want die twee verzonnen planten spelen geen rol in mijn leven, en ik niet in hun leven. Dan bedoel ook dat dat die PH waarde en die concentratie nitrate zelf tot stand zijn gekomen. Mss is de nee kant van dat planten helemaal geen onderscheid maken tussen goed en slecht. Maar dan kan je het ook zeggen; voor planten is leven/voortplanten goed en niet kunne overleven/geen voortplanting slecht. En dan is er uit eindelijk weer iets slecht of goed. [Dit bericht is gewijzigd door eukaryoot op 03-06-2003 21:50] grrr |
|
wat heb jij toch met planten, treehugger bovendien communiceren planten niet dus hoe wil je zel relateren aan de mens? |
|
quote:Planten communiceren wel! Alleen niet zo ingewikkeld als wij mensen... ze gebruiken alleen hun gevoel als communicatie middel... En wat nu goed en wat slecht is? Dat ligt helemaal aan het individu... FREEZE |
|
quote: dat is niet het soort communiceren dat ik bedoel |
|
quote:een boomverkrachter Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: *checkt profiel, ziet geboortedatum, denkt aha vandaar* |
|
quote:gaan we zo beginnen. kan ik er wat aan doen dat ik later geboren ben als gij? (Tering, en ik maar happen ) Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: dan, niet als |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
het was mijn instinct. en als was overduidelijk niet goed |
|
quote:dat bepaal je zelf toch? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
nee dat bepalen de regels der nederlandse taal |
|
Persoonlijk vind ik Grand declaration of war van Mayhem noggal slecht....... De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote:JAZEKER DE HYPOTHEKER! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: ik denk dat iedereen gerust zowel een handvol goede dingen kan opnoemen, als slechte. scheelt niet (van alles) van persoon wat goed of slecht is. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
In het boek La Bas (Uit de diepte) van J.K. Huysmans wordt uitvoerig over wat goed/ slecht gediscussieerd. Ik weet alleen dat goed niet goed is zonder slecht en andersom. En dat het heel afhankelijk van plaats, tijd, situatie is wat als goed of slecht wordt beschouwd. Volgens mij is het nauwelijks of niet objectief vast te stellen wat goed of slecht is. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
HEUY!!!! Niks is slecht, zolang je alles maar vol vertrouwen en met een glimlach doet |
|
quote:En als ik jou nou vol vertrouwen en glimlachend de hersenen insla? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: HEUY!!!! Dan drinken we daarna gezellig een pilsje.......hè gezellig |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |