|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Uberheersch! Yeah, Noorse Slager. |
|
jammer dat ze geen luilakken zoeken. |
|
jammer dat ze geen ecologen zoeken |
|
of apothekersassistenten. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Hoorde ik gisteren op de radio: als ik nu een kapitaaltje en ee bedrijfsplan had.....op zijn minst om er toch enkele maanden per jaar door te brengen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
zijn programmerende muzikanten ook welkom enne, sja, is niets nieuws, ook voor het eiland '....' ben de naam ff kwijt geldt een soort van "aanmoedigingsbeleid".. ze maken daar als ik het me goed herinner voornamelijk gebruik van ruilhandel in de vorm van "als jij mijn gras maait krijg je van mij 3 broden" |
|
In Spanje hebben ze dit al een paar succesvol geimplementeerd. De meer afgelegen dorpjes stierven daar ook een stille grijze dood. Er melden zich voornamelijk spaanstalige jonge professionelen uit zuid-amerika dus het ziet er naar uit dat er weer leven is in alle uithoeken. |
|
En geologen? |
|
Ik ga ik ga!!!!!!!!En SexVampireKitten gaat mee!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Bazzio zoekt foto's van het ZM fest II. Bazzio Attacks!!! |
|
Zouden ze vakkenvullers nodig hebben? |
|
quote: Hmz volgens mij is dit niet echt serieus.... Opzich wel zeer gaaf om deze wending van de toekomst te aanvaarden. heb alleen al andere plannen... Daarnaast ben ik niet gekwalificieerd volgens de beroepen die niet genoemd worden |
|
quote:idd |
|
en over 30 jaar worden jullie/zij behandeld als turken in nederland |
|
quote: |
|
Leuk toch? Do or do not. There is no try. |
|
quote:Nee, want in tegenstelling tot veel Turken, zullen de Nederlanders WEL integreren. En zoals al eerder vermeld zoeken ze Nederlanders en vlamingen omdat de cultuur en taal bijna hetzelfde is. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 04-06-2003 19:20] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Weinig kans aangezien ze van hetzelfde ras zijn en er weinig verschil tussen cultuur zit in tegenstelling tot turken/nederlanders. |
|
quote: Hoe weet je zo zeker dat Nederlanders wel zullen integreren? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Omdat ze sowieso niet veel hoeven aan te passen en omdat Nederlanders zich van nature heel makkelijk kunnen aanpassen aan andere culturen/talen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
HEUY!!!! Neef van mijn woont al een tijd in Noorwegen, hij heeft een noorse vriendin....ik ben nu aan het wachten tot hij onze hele familie laat overhalen naar Noorwegen |
|
quote:Economische vluchtelingen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Neuh, bier vluchteling hmm klopt toch iets niet |
|
quote:Dude, rijke stinkerds!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: HEUY!!!! Zo erg stink ik toch niet |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |