IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Noorwegen zoekt... Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-06-2003 13:36 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Noorse dorpen zoeken massaal Vlaamse en Nederlandse slagers, bakkers, handarbeiders en zelfstandigen. Dit om er op het platteland te gaan wonen en werken. Als ze geen nieuwe inwoners vinden, zijn de dorpen ten dode opgeschreven. De Noren zetten voor hun zoektocht de grote middelen in: ze schakelden de VDAB in en bieden inwijkelingen gratis bouwgrond of bedrijfsruimte aan. Er wordt gezocht in Vlaanderen en Nederland omdat er weinig cultuurverschillen zijn en het voor ons makkelijk zou zijn om de taal te leren.
(bron: De Standaard)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-06-2003 13:55 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Uberheersch!
Yeah, Noorse Slager.


campske666
Usericon van campske666
Posted 04-06-2003 13:56 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

jammer dat ze geen luilakken zoeken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-06-2003 14:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

jammer dat ze geen ecologen zoeken


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-06-2003 14:52 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

of apothekersassistenten.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-06-2003 15:20 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Hoorde ik gisteren op de radio: als ik nu een kapitaaltje en ee bedrijfsplan had.....op zijn minst om er toch enkele maanden per jaar door te brengen


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-06-2003 15:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

zijn programmerende muzikanten ook welkom

enne, sja, is niets nieuws, ook voor het eiland '....' ben de naam ff kwijt geldt een soort van "aanmoedigingsbeleid"..

ze maken daar als ik het me goed herinner voornamelijk gebruik van ruilhandel in de vorm van "als jij mijn gras maait krijg je van mij 3 broden"


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 04-06-2003 15:24 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

In Spanje hebben ze dit al een paar succesvol geimplementeerd. De meer afgelegen dorpjes stierven daar ook een stille grijze dood.
Er melden zich voornamelijk spaanstalige jonge professionelen uit zuid-amerika dus het ziet er naar uit dat er weer leven is in alle uithoeken.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-06-2003 17:09 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

En geologen?


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 04-06-2003 17:10 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Ik ga ik ga!!!!!!!!En SexVampireKitten gaat mee!!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-06-2003 17:52 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Bazzio zoekt foto's van het ZM fest II.


Bazzio Attacks!!!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 04-06-2003 17:57 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Zouden ze vakkenvullers nodig hebben?


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 04-06-2003 18:01 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 17:10 schreef IceQueen het volgende:
Ik ga ik ga!!!!!!!!En SexVampireKitten gaat mee!!!!


Hmz volgens mij is dit niet echt serieus....



Opzich wel zeer gaaf om deze wending van de toekomst te aanvaarden. heb alleen al andere plannen... Daarnaast ben ik niet gekwalificieerd volgens de beroepen die niet genoemd worden


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 04-06-2003 18:18 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 13:56 schreef campske666 het volgende:
jammer dat ze geen luilakken zoeken.
idd


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-06-2003 18:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en over 30 jaar worden jullie/zij behandeld als turken in nederland


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 04-06-2003 19:13 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 18:19 schreef ghoulliette het volgende:
en over 30 jaar worden jullie/zij behandeld als turken in nederland




---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 04-06-2003 19:17 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

Leuk toch?


Do or do not. There is no try.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-06-2003 19:19 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 18:19 schreef ghoulliette het volgende:
en over 30 jaar worden jullie/zij behandeld als turken in nederland
Nee, want in tegenstelling tot veel Turken, zullen de Nederlanders WEL integreren. En zoals al eerder vermeld zoeken ze Nederlanders en vlamingen omdat de cultuur en taal bijna hetzelfde is.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 04-06-2003 19:20]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 04-06-2003 19:22 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 18:19 schreef ghoulliette het volgende:
en over 30 jaar worden jullie/zij behandeld als turken in nederland


Weinig kans aangezien ze van hetzelfde ras zijn en er weinig verschil tussen cultuur zit in tegenstelling tot turken/nederlanders.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-06-2003 19:23 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 19:19 schreef Misanthrope het volgende:
Nee, want in tegenstelling tot veel Turken, zullen de Nederlanders WEL integreren. En zoals al eerder vermeld zoeken ze Nederlanders en vlamingen omdat de cultuur en taal bijna hetzelfde is.


Hoe weet je zo zeker dat Nederlanders wel zullen integreren?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-06-2003 19:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 19:23 schreef Chantalie het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat Nederlanders wel zullen integreren?
Omdat ze sowieso niet veel hoeven aan te passen en omdat Nederlanders zich van nature heel makkelijk kunnen aanpassen aan andere culturen/talen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 04-06-2003 19:26 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Neef van mijn woont al een tijd in Noorwegen, hij heeft een noorse vriendin....ik ben nu aan het wachten tot hij onze hele familie laat overhalen naar Noorwegen


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-06-2003 19:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 19:26 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Neef van mijn woont al een tijd in Noorwegen, hij heeft een noorse vriendin....ik ben nu aan het wachten tot hij onze hele familie laat overhalen naar Noorwegen
Economische vluchtelingen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-06-2003 19:32 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 19:26 schreef Misanthrope het volgende:
Economische vluchtelingen?
Neuh, bier vluchteling

hmm klopt toch iets niet


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-06-2003 19:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 19:32 schreef Iskariot het volgende:
Neuh, bier vluchteling

hmm klopt toch iets niet
Dude, rijke stinkerds!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 04-06-2003 19:36 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 19:32 schreef Misanthrope het volgende:
Dude, rijke stinkerds!!


HEUY!!!!

Zo erg stink ik toch niet


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen