IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Devious Volgende pagina
Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 06-06-2003 10:52 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

Zeg, heeft iemand hier wel 's van de NL band Devious gehoord? Gisteren hun nieuwe cd te pakken gekregen, en JEZUS CHRISTUS!!! Wat een bak lompe deathmetal zeg! Superplaat, met mooie Dying Fetus invloeden en een scheutje Meshuggah. De NL Death scene is wat mij betreft weer een hele, hele goede band rijker.

Iemand bekend met deze jongens? Ik had er nog nooit van gehoord namelijk...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2003 10:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja ik ken ze, komen hier uit de buurt.
Zanger zingt ook in Altar tegenwoordig

Sater
Usericon van Sater
Posted 06-06-2003 11:17 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik heb ze zaterdag nog gezien in de babylon

Was wel leuk voor een paar nummertjes, beukte wel lekker weg maar vodn het niet bijster interessant.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

carnal forge
Usericon van carnal forge
Posted 06-06-2003 11:21 by carnal forge Wijzig reactieProfiel van carnal forgeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/necrobutcher

ik heb nog zon oud ctje liggen van hun, heet gewoon devious, met nowhere but lost erop enzo, maar ik dacht dat ze uit elkaar waren. is die nieuwe ongeveer net zo als die ouwe???

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 06-06-2003 14:30 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

Ik ken die oude dus niet, maar die nieuwe is te gek. Productie is prima, bassdrum is alleen wat dof...jammer.

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 06-06-2003 14:32 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ja ik ken ze, ze komen hier uit de buurt en ik spreek de zanger af en toe.
Deze bleert nou ook in Altar ja.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-06-2003 14:33 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Heb ze gezien samen met Bolthorn in the Rocks, vond het geen slechte band, maar heb niet hele concert gezien.

No Nonsense
Usericon van No Nonsense
Posted 17-06-2003 18:49 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik heb vanmiddag de zanger gesproken en ze hebben nu een platencontract en brengen ergens in juli een nieuwe plaat uit.
De hierop volgende schijf komt samen met een uitgebreid interview in de Aardschok, dus houd uwer ogen en oren geopend.
En met Altar gaan ze binnenkort verder een nieuwe tour.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 17-06-2003 18:51 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

ah, da's goed nieuws. Maar gaan ze samen met Altar touren? Dat zal 'n zware avond voor hem worden dan. En dan vooral voor z'n stembanden.

No Nonsense
Usericon van No Nonsense
Posted 17-06-2003 18:54 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 18:51 schreef Def het volgende:
ah, da's goed nieuws. Maar gaan ze samen met Altar touren? Dat zal 'n zware avond voor hem worden dan. En dan vooral voor z'n stembanden.

Hij heeft er net een tour opzitten met Altar en ik vroeg hem ook nog wel hoe hij het met z'n strot had maar dat viel hem nog 100% mee.
Ik denk dat een tour met zowel Altar als Devious iets teveel van het goede is.

Pasz
Usericon van Pasz
Posted 09-07-2003 19:45 by Pasz Wijzig reactieProfiel van PaszQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2003 14:30 schreef Def het volgende:
Ik ken die oude dus niet, maar die nieuwe is te gek. Productie is prima, bassdrum is alleen wat dof...jammer.

Leuk weetje:

Er zijn twee mixen gemaakt van "Acts of Rage": Een lichte mix zonder getriggerde kick, en een zwaardere, betere mix met getriggerde kicks. De tracks van de lichte mix stonden al netjes op volgorde en was praktisch al gemastered, terwijl de triggermix allemaal ruwe losse nummers waren. Beide mixen werden naar de masteringstudio gestuurd en waar denk je dat de engineer daar voor gekozen heeft?

Jawel, de kortste weg!

Maar daarom klinkt de cd niet slecht. Alleen klinkt ie een beetje licht en het geluid van de kicks kunnen beter. En de gates van de toms konden beter... en... en... en... Achterafgelul.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2003 19:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je bent een bekende van de band ofzo?

Voor ZM krijg ik de cd om te reviewen om een interview met ze te doen.

Ik ben erg benieuwd, heb ze tijden terug een keer in Atak zien optreden en toen was ik errug onder de indruk, heb toen ook het "Evil Deeds" shirt gekocht.

djkrizz
de allergeilste
Usericon van djkrizz
Posted 09-07-2003 19:57 by djkrizz Wijzig reactieProfiel van djkrizzQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.tk

k ben ook benieuwd, cd'tje ga ik morgen maar eens halen en dan ff een reviewtje ervoor schrijven voor in het Whiplash blaadje van de EHBO

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2003 21:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jaja heb cd ja, lekker jaja.

Ik denk dat deze band erg snel erg bekend gaat worden.

No Nonsense
Usericon van No Nonsense
Posted 23-07-2003 21:04 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:01 schreef Jenje het volgende:
Jaja heb cd ja, lekker jaja.

Ik denk dat deze band erg snel erg bekend gaat worden.

Nou ze zijn er anders al een tijdje volgens mij.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2003 21:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:04 schreef No Nonsense het volgende:
Nou ze zijn er anders al een tijdje volgens mij.
Vanaf nu gemeten dus he bijdehandje.

Ik ken ze ook al een aantal jaartjes.

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 23-07-2003 21:08 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 9 juli 2003 19:49 schreef Jenje het volgende:
Je bent een bekende van de band ofzo?

de producer

[Dit bericht is gewijzigd door humanator op 23-07-2003 21:08]

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 23-07-2003 21:19 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik heb Acts of rage sinds een paar dagen ook in huis. En ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben. Het klinkt allemaal behoorlijk vet. Technisch zit het ook geweldig in elkaar. Hulde!

(support your lokal scene)

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2003 21:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zekers, ik ben echt zwaar verrast en zwaar onder de indruk van dit album.

Er zit een kwaliteit in die tijdloos is.

Altar kan mooi in het voorprogramma van Devious gaan spelen!

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 23-07-2003 21:22 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

Enske Metaal

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

No Nonsense
Usericon van No Nonsense
Posted 23-07-2003 21:24 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:22 schreef humanator het volgende:
Enske Metaal

De zanger woont in Almelo, niks geen 'Enske'.

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 23-07-2003 21:25 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 23 juli 2003 21:24 schreef No Nonsense het volgende:
De zanger woont in Almelo, niks geen 'Enske'.
kan mij dat bommen, cd heet Enske Metaal

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2003 21:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Boeie worrut weg kom
Het beukt en het heerscht

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 23-07-2003 21:31 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

TWENTUUUUUUUUH!!!

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-07-2003 21:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2003 14:30 schreef Def het volgende:
...Productie is prima, bassdrum is alleen wat dof...jammer.

Nou als je met "dof" bedoelt "klinkt natuurlijk" dan verkies ik die sound zeker boven de kliniclowneske Hate Eternal/Morbid Angel/Krisiun tik-bassdrum sound.

No Nonsense
Usericon van No Nonsense
Posted 25-09-2003 16:34 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik heb net Acts of Rage aangeschaft, wat een dikke gore vette heersch cd!
De gitaar rifjes doen me af en toe een beetje aan Avulsed denken.
Erg smakelijk!

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com