|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat eerste leek me ook, ja Hebben ze dan ook nog andere live-bassisten klaar staan of ben jij de enige? Kan me voorstellen dat je al behoorlijk druk bent, namelijk. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Er zal back-up komen, stelden de heren Devious bij het sluiten van deze business deal zelf al voor Bij de gigs die nu staan ben ik er in ieder geval bij. Mijn andere bands zijn ook nog niet podiumrijp, maar daar komt zeker verandering in. |
|
Ik ken ze. De gitarist regelt de oefenruimtes van Metropool in Hengelo als het goed is. Ik heb weinig met hun muziek. Het zal allemaal wel beuken enzo, maar ik ben de death metal een beetje ontgroeit (ik ben iets meer van de experimentele / progressieve aanpak). |
|
|
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Waarom houden ze ermee op? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Bron=Facebook Friends & fellow metal heads! The time has come for us to set a date for one final Devious show. After 4 albums, 3 videos, hundreds of awesome shows and some tours with great bands we've decided to quit. We've grown apart too much musically to continue producing the metal that deserves to carry the name Devious. So now it’s time for a grand finale, a big thank you and farewell to all fans, friends, bands and everyone else who has been part of our 13 years of existence. We invite you all to come celebrate this awesome period of our lives on May 24th, 2014 at Poppodium Metropool Hengelo (NL). Our farewell show will feature (almost) every former member and guest musician that has become part of the Devious legacy, plus a very special guest who we will announce soon. So join us one more time, build the biggest mosh pit ever, bang your heads, drink way too much beer and help us go out with a bang! [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 22-12-2013 15:31] |
|
oei signature |
|
quote: o. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Goede grap! ('': Wat komt hierna, "The Neckbreak Nation Legacy"? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
toch weer een teken dat metal echt in verval is in het oosten. |
|
quote:Ja hè. Wat een onzin. Boeiender |
|
Band heeft toch best leuk mee gedraaid veel leuke en grote optredens gedaan, aantal festivals en tours en toch een hele periode als een soort belofte geweest. Laatste paar jaar iewat uit het oog verloren maar zekers meer dan degelijk. |
|
"Legacy", "teken van verval van metal", "belofte", echt jongens, waar hebben jullie het in godsnaam over? Devious, toch? Die aardige hobbyband, maar niets meer? Laten we het nou aub niet gaan romantiseren, woorden hebben bij minder hun betekenis verloren. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Belofte is denk ik wel een goede omschrijving, had de potentie om een stuk meer te worden dan het was. Niet gebeurd, waar andere mindere bands dat wel voor elkaar kregen. Al met al toch best wat mooie showtjes/tourtjes gedaan, en in ieder geval met Domain een dik album afgeleverd! Voor mij toch zeker een stuk meer dan een aardige hobbyband Metal in verval is wel erg overdreven, ja [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-12-2013 18:23] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
"Die Fünfzehnjärige Krieg", dat was pas een 'legacy'. :v En voor jou is <Code> ook meer dan een hobbyband. ಠ_ಠ <|> /ω\ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Yup! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
signature |
|
met metal in het verval heb ik specifiek over in twente enzo. Ik weet nog een paar jaar geleden ik met enige regelmaat naar atak ging. Nocturnus AD ook nog in Hengelo maar de laatste tijd eigenlijk bijna niets echt boeiends gekomen behalve Doro dan. Het zijn eigenlijk alleen lame grote namen die komen. Er zijn ook niet echt veel nieuwe bands echt bezig daar. Maar goed, des te meer reden om mijn eigen band een extra schop onder de kont te geven. |
|
meer taart signature |
|
altijd meer taart |
|
quote:Als je maids door metal vervangt |
|
quote: Volledig eens. Als er iets op metalgebied gebeurt zijn het grote tours/namen. Kijk met jaloezie altijd naar Arnhem/Tilburg/Rotterdam/Leeuwarden. Het soort tours ging tot een aantal jaar geleden ook vaak langs metropool of atak, maar de laatste keer dat je voor een tientje naar 2 of 3 aardige blackmetal bands kon kijken is echt lang geleden. |
|
Partnerships aangaan? signature |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |