IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : M'Era Luna Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-08-2004 13:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

hhhmmzzz best aan de prijs en een leuke band. Maar ongetwijfeld incl. graits gayparade..
Wat ben ik blij dat ik daar niet zit.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 06-08-2004 15:53 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2003 13:44 schreef Esgaltarma het volgende:
oh vergeten er bij te zetten 9 en 10 augustus

woops,dat was vorig jaar

dit jaar is 't idd 7 en 8 aug

Ik kan ni gaan

Ik wil wolfsheim zien

ellendig geld/vervoer altijd

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 06-08-2004 15:55]

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-08-2004 15:37 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Godnondeju! Wat een geweldig weekend was dit! Tenzij er andere verplichtingen tussendoor komen ben ik volgend jaar zeker weer van de partij!

Lekker festival, geweldig opgezet terrein en wat een bands. Weer zat ook goed mee natuurlijk... 's ochtends om acht uur lag je al te bakken in je tent. Ik moet hoognodig bijslapen geloof ik

Toch weer een zooi geweldige optredens gezien, met hoogtepunten van Blutengel, Chamber, Schandmaul, In Extremo, Saltatio Mortis en Gothminister.

I'm not being rude. You're just insignificant.

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-08-2004 16:17 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 15:37 schreef helmet het volgende:........

Toch weer een zooi geweldige optredens gezien, met hoogtepunten van Blutengel, Chamber, Schandmaul, In Extremo, Saltatio Mortis en Gothminister. ....

Ik zal 't Alea doorspelen;hij zal erg blij zijn dit te horen

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 09-08-2004 17:44 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Het was inderdaad weer zwaar de moeite en heel gezellig...*pesthelmetmode*Alleen jammer van al die klotedoedelzakbands*/pesthelmetmode*.

Beste optredens voor mij waren Blutengel en Therion.

Het eten backstage was ook zeer de moeite... En koud dat het bier daar was joh!

Hoe laat was je thuis Twan? Ik hoorde dat Brammetje 2 keer verkeerd was gereden.. Ik was rond kwart over 4 thuis.

[Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 09-08-2004 17:44]

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-08-2004 17:48 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 augustus 2004 16:17 schreef IceQueen het volgende:
Ik zal 't Alea doorspelen;hij zal erg blij zijn dit te horen
Kan ie dat niet beter uit eerste hand horen denk je?

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-08-2004 17:51 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 augustus 2004 17:44 schreef Midnight het volgende:
*pesthelmetmode*Alleen jammer van al die klotedoedelzakbands*/pesthelmetmode*.
Heee, je kunt weer zonder vergissingen praten! Gaat 't niet meer over doedelpijpen?!

quote:
Hoe laat was je thuis Twan? Ik hoorde dat Brammetje 2 keer verkeerd was gereden.. Ik was rond kwart over 4 thuis.
Kwart over drie ofzo. En inderdaad... eerst de afslag in Hannover gemist (gelukkig voor jullie, anders hadden jullie 'm gemist ) en daarna in Almelo met onze duffe harses de bordjes Zwolle gevolgd die niet naar de snelweg bleken te leiden. Maar goed ook anders hadden we misschien in dat ongeluk gezeten.

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 09-08-2004 20:28 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Ja, leuk festival was't zeker! Maar die electro-industrial-goth-shit-muzak.... Ik kan het maar niet mooi vinden! Zo'n stupide dreun met een monotone stem er overheen die roept: "ich bin toooooooooddd..." en dan die bef-metal van Umbra et Imago, dat ging natuurlijk helemaal nergens meer over....

Gelukkig waren daar Tristania (Vibeke!!! ) en Therion die alles goedmaakten!!

Het weer was inderdaad geweldig! (vonden die goths niet, die zaten allemaal onder hun parapluutjes) Verder was het natuurlijk een heerlijk weekend mooie vrouwen kijken. Vooral die jurken, heeeeerlijk!!!

Dear dirty delightful old drunken old days

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 09-08-2004 21:25 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

'k zie eruit als een gekookte kreeft gvd! Stomme wind En weer last van ogen/lenzen door het stof en de hitte (m'era luna is het enige festival waar ik daar last van heb )

Voor de rest dit jaar geen ongelukjes, leuk gezelschap, goede optredens gezien, goed gelachen (maar meer 'normale' mensen dan vorig jaar, liep het echt vol van de cybers...) Spijtig genoeg niks van de kleren die ik wou gevonden, X-tra-x die corsetten meehebben in 5-xl (), kan ik wel vijf keer ofzo rond m'n buik draaien

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 10-08-2004 8:41 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 17:44 schreef Midnight het volgende:
Beste optredens voor mij waren Blutengel en Therion.

Hoogtepunt Therion????? muzikaal of.....

I Find That I Am Not There...

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 10-08-2004 10:35 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 10 augustus 2004 8:41 schreef rvanderholst het volgende:
Ongetwijfeld de whiskey naderhand. De gebroeders Niemann hadden 'm goed zitten

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 10-08-2004 12:08 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2004 8:41 schreef rvanderholst het volgende:

Heh, denk je dat privacy hebt op een festival? Zelfs backstage is daar geen ruimte voor!

Maarre Rutger... Op 2 september ben ik weer in Stockholm voor een weekje, dan is Kristian net terug van Zuid-Amerika. Dan gaan we wel een biertje drinken!

Het was inderdaad behoorlijk stoffig maar die klei-grond op Mera Luna is behoorlijk fijn dus het vliegt je om de oren...

En die Duitse kut-wespen... die steek jeukt als de tyfus!

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 10-08-2004 12:54 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

defenitely!!! bier!!! gezellig!!!

I Find That I Am Not There...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-08-2004 13:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 20:28 schreef Schaffelaer het volgende:
Het weer was inderdaad geweldig! (vonden die goths niet, die zaten allemaal onder hun parapluutjes)

ROFL de ROFL

Ja hun goth imago wordt natuurlijk geschonden wanneer ze niet meer uberbleek zijn en een kleurtje krijgen. HAHA.

Tsja...je kan moeilijk ev0l ende vampyric zijn EN een kleurtje hebben.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-08-2004 12:27 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 augustus 2004 21:25 schreef AgonY het volgende:
En weer last van ogen/lenzen door het stof en de hitte (m'era luna is het enige festival waar ik daar last van heb )
Goh, ik vond 't toch aardig meevallen met de stof eigenlijk.. voordeel van kleigrond tegenover zandgrond natuurlijk. Op Graspop hangen de stofwolken overal en kun je af en toe niets zien, hier was alleen de laatste dag af en toe voor 't podium wat te zien. En dat was alleen voordat ze de waterspuit er op los lieten.
quote:
X-tra-x die corsetten meehebben in 5-xl (), kan ik wel vijf keer ofzo rond m'n buik draaien
Nou, dat was voor sommige bezoekers nog moeilijk geworden geloof ik Wat een volk loopt daar rond zeg

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 11-08-2004 20:22 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 12:27 schreef helmet het volgende:
Goh, ik vond 't toch aardig meevallen met de stof eigenlijk.. voordeel van kleigrond tegenover zandgrond natuurlijk. Op Graspop hangen de stofwolken overal en kun je af en toe niets zien, hier was alleen de laatste dag af en toe voor 't podium wat te zien. En dat was alleen voordat ze de waterspuit er op los lieten.
Nou, dat was voor sommige bezoekers nog moeilijk geworden geloof ik Wat een volk loopt daar rond zeg
Op Graspop nog nooit last van lenzen gehad, echt raar *frowny face*

jaaaa al die dikke duitsers, echt niet normaal! Mijn ego heeft dit weekend weer een enorme boost gekregen

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-08-2004 20:53 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 12:27 schreef helmet het volgende:

Laat me raden, van die Panzergoth divisions zeker?

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-08-2004 21:55 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 augustus 2004 20:53 schreef Gunman het volgende:
Laat me raden, van die Panzergoth divisions zeker?
Altijd leuk grapjes maken

TAAAAAAAAANK!!

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 11-08-2004 22:38 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

Wij noemen ze "slagschepen"

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-08-2004 12:42 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 augustus 2004 22:38 schreef AgonY het volgende:
Wij noemen ze "slagschepen"
Hoe dan ook, 't was verdomd lastig om te genieten van de smaakvollere personen die er rondliepen omdat er constant van dat soort volk tussendoor kwam navigeren.

Welke bands heb jij trouwens allemaal gezien? Dan weet ik waar ik beter had op moeten letten om je tegen 't lijf te lopen.

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 13-08-2004 13:06 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

Stukje Flowing Tears, stukje Soman
Saltatio Mortis *doet dansje*
Epica op de achtergrond tijdens het shoppen
Umbra et Imago op de achtergrond tijdens het eten
Fiddler's Green
stukje Tristania, stukje ASP
l'âme immortelle
tijdens de rest die dag zaten we op de camping vermoed ik (kon je alles van op het hoofdpodium nog zeer duidelijk horen... té duidelijk dus tijdens WT )

Zondag:
The Cold, Elis, stukje Chamber, Suicide Commando, Therion, Oomph! en Lacrimosa.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 13-08-2004 13:50 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2004 13:06 schreef AgonY het volgende:

Tja, dat doet die Mozart dinges toch ook vaak op het podium.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-08-2004 14:13 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 augustus 2004 13:06 schreef AgonY het volgende:
Saltatio Mortis *doet dansje*
Ja, dat was zeer meeslepend.

quote:
Uh... smakelijk dan

quote:
stukje ASP
Damn, ASP kwam ik dus niet bij he. De hangar zat stampvol

quote:
kon je alles van op het hoofdpodium nog zeer duidelijk horen... té duidelijk dus tijdens WT )
Hehehe! Tijdens WT zat ik ook voor de tent. Wordt door die Duitse schreeuwlelijk op 't podium WT aangekondigd, hoor ik van een vijftig meter verderop keihard "BWEEEUUUUUUURGH!" Even stil... andere hoek "HEUH! Dat moeten Nederlanders zijn!"

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 13-08-2004 16:57 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2004 13:50 schreef Gunman het volgende:
Tja, dat doet die Mozart dinges toch ook vaak op het podium.
Daarom moest ik het dus niet meer zien

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-04-2005 15:58 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

| AMDUSCIA | ATROCITY | CEPHALGY | COMBICHRIST | DEINE LAKAIEN | DIARY OF DREAMS | FAUN | HOCICO | IN MITRA MEDUSA INRI | KIEW | LACUNA COIL | LEAVES EYES | LIMBOGOTT | MELOTRON | NFD | OSIRIS TAURUS | POTENTIA ANIMI | QNTAL | SCHANDMAUL | SKINNY PUPPY | STAUBKIND | SUBWAY TO SALLY | THE BIRTHDAY MASSACRE | THE CRÜXSHADOWS | THE KLINIK | THE SISTERS OF MERCY | THE VISION BLEAK | TRISOMIE 21 | VNV NATION | ZERAPHINE |

Denk dat 'm dit toch weer gaat worden dit jaar Zit er nu al goed uit!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com