|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
het lijkt erop alsof Nederland eindelijk mera luna massaal gaat ontdekken. |
|
quote: it's a dirty job....enzo ;-) |
|
quote:Massaal is een groot woord denk ik... vorig jaar ook maar een andere groep (van welgeteld twee mensen ) Nederlanders tegengekomen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: nou, ik ken er genoeg die er heen gaan, al wat jaartjes, zijn misschien niet zo te herkennen als Nederlanders? het was overigens wel opvallend om de afgelopen jaren een nieuwe stroom Nederlandse bezoekers te zien die kwamen voor de Mojo bandjes Epica, AF enzo....die hebben daardoor ontdekt dat er nog heel veel meer is in dat vage gothic wereldje en dat wat zij kenden als gothic toch eigenlijk meer symfo metal is. op reis gaan verbreed je horizon, oftewel: ''Der Heimgekehrte ist ein anderer als der stets Daheimgebliebene'' (Hermann Hesse) |
|
quote: hey tek spreek je op dezelfde manier over skorpio (of vul hier elk willekeurig ander bureau in: continental, direct, contra, chris pohl z'n bandjes, enz...) bandjes? symfo metal? ik blijf het overgrote deel van deze gothic/symfometal toch zien als iron maiden met female vox en keys (en dan bijt ik niet eens de hand die me voedt) i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Is M'era Luna niet gelijk met Summer Darkness...? Beetje zonde om helemaal naar Duitsland te gaan; als je naast de deur ook leuke bandjes kunt zien! |
|
quote:Beetje zonde om in Utrecht te staan als je oneindig keer meer bands kunt zien in Duitsland... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: HOU OP!!!! |
|
Vorig jaar geweest, maar de beste band vond ik Therion in weinig goede doen, dat zegt eigenlijk al genoeg... Sorry hoor, maar als ik op het podium een freaky clown met trol-achtig masker en "sehnsucht" roepend op een oersaaie dance-dreun een wijf zie beffen geeft het voor mij aan dat het op m'era luna om een hoop gaat, maar dan bedoel ik niet muziek... Wel een hoop lekkere wijven daar, gvd!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
(...) [Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 21-06-2005 23:37] Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Is Umbra Et imago, die liveshow is er echt over Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
ben er dit jaar niet bij.... i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-06-2005 21:47] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |