IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : M'Era Luna Vorige pagina
TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 15-04-2005 9:51 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

het lijkt erop alsof Nederland eindelijk mera luna massaal gaat ontdekken.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-04-2005 10:07 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2005 9:51 schreef TekNoir het volgende:
Tekkie. De onvermoeide promoter.

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 15-04-2005 16:25 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2005 10:07 schreef Slechtheid het volgende:
Tekkie. De onvermoeide promoter.

it's a dirty job....enzo ;-)

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 15-04-2005 16:26 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 15 april 2005 9:51 schreef TekNoir het volgende:
Massaal is een groot woord denk ik... vorig jaar ook maar een andere groep (van welgeteld twee mensen ) Nederlanders tegengekomen.

I'm not being rude. You're just insignificant.

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 15-04-2005 17:49 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2005 16:26 schreef helmet het volgende:
Massaal is een groot woord denk ik... vorig jaar ook maar een andere groep (van welgeteld twee mensen ) Nederlanders tegengekomen.

nou, ik ken er genoeg die er heen gaan, al wat jaartjes, zijn misschien niet zo te herkennen als Nederlanders?

het was overigens wel opvallend om de afgelopen jaren een nieuwe stroom Nederlandse bezoekers te zien die kwamen voor de Mojo bandjes Epica, AF enzo....die hebben daardoor ontdekt dat er nog heel veel meer is in dat vage gothic wereldje en dat wat zij kenden als gothic toch eigenlijk meer symfo metal is.

op reis gaan verbreed je horizon, oftewel:

''Der Heimgekehrte ist ein anderer als der stets Daheimgebliebene''
(Hermann Hesse)

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 15-06-2005 10:29 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

quote:
Op 15 april 2005 17:49 schreef TekNoir het volgende:
...snip.....
Mojo bandjes Epica, AF enzo....die hebben daardoor ontdekt dat er nog heel veel meer is in dat vage gothic wereldje en dat wat zij kenden als gothic toch eigenlijk meer symfo metal is.
....snip....

hey tek

spreek je op dezelfde manier over skorpio (of vul hier elk willekeurig ander bureau in: continental, direct, contra, chris pohl z'n bandjes, enz...) bandjes?
symfo metal?
ik blijf het overgrote deel van deze gothic/symfometal toch zien als iron maiden met female vox en keys (en dan bijt ik niet eens de hand die me voedt)

i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 16-06-2005 0:58 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

Is M'era Luna niet gelijk met Summer Darkness...?
Beetje zonde om helemaal naar Duitsland te gaan; als je naast de deur ook leuke bandjes kunt zien!

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 21-06-2005 14:36 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 juni 2005 0:58 schreef Blair Witch het volgende:
Is M'era Luna niet gelijk met Summer Darkness...?
Beetje zonde om helemaal naar Duitsland te gaan; als je naast de deur ook leuke bandjes kunt zien!
Beetje zonde om in Utrecht te staan als je oneindig keer meer bands kunt zien in Duitsland...

I'm not being rude. You're just insignificant.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-06-2005 14:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 14:36 schreef helmet het volgende:
Beetje zonde om in Utrecht te staan als je oneindig keer meer bands kunt zien in Duitsland...

HOU OP!!!!

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 21-06-2005 23:36 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Vorig jaar geweest, maar de beste band vond ik Therion in weinig goede doen, dat zegt eigenlijk al genoeg...

Sorry hoor, maar als ik op het podium een freaky clown met trol-achtig masker en "sehnsucht" roepend op een oersaaie dance-dreun een wijf zie beffen geeft het voor mij aan dat het op m'era luna om een hoop gaat, maar dan bedoel ik niet muziek...

Wel een hoop lekkere wijven daar, gvd!!

Dear dirty delightful old drunken old days

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 21-06-2005 23:37 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

(...)

[Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 21-06-2005 23:37]

Dear dirty delightful old drunken old days

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-06-2005 23:39 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 21 juni 2005 23:36 schreef Schaffelaer het volgende:
Sorry hoor, maar als ik op het podium een freaky clown met trol-achtig masker en "sehnsucht" roepend op een oersaaie dance-dreun een wijf zie beffen geeft het voor mij aan dat het op m'era luna om een hoop gaat, maar dan bedoel ik niet muziek...

Is Umbra Et imago, die liveshow is er echt over

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 27-06-2005 21:36 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

ben er dit jaar niet bij....

i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-06-2005 21:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 23:36 schreef Schaffelaer het volgende:

Wel een hoop lekkere wijven daar, gvd!!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-06-2005 21:47]

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com