IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Blackmetal photography Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-06-2003 15:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Peter Beste,een portret fotograaf heeft een speciale foto reportage gemaakt over de Noorse blackmetal scene.
Te bezichtigen op www.peterbeste.com voor de geinteresseerden

Zitten erg gave fotoos tussen van mensen die je normaal niet snel op de foto ziet.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-06-2003 15:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Cool...

Op de fullmoonproductions site stonden eerst ook veel gave foto's van onder andere die lui van Mysticum enzo.. helaas verwijderd.

WIJZIG: .. even gekeken.. zitten coole foto's bij... wist trouwens niet dat die dude van Hades ook een kerk heeft gefikt

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 07-06-2003 15:31]

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-06-2003 15:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Sjezus. Eerst een inleidend verhaal over hoe serieus black metal wel niet is, en dan staan er clowns van Gorgoroth & Marduk ertussen. Die 'bloederige wasbak' met dat flesje nepbloed erbij maakte ook wel 'indruk'.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 07-06-2003 15:46 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

nou, ik werd er anders wel bang van.

No meat is sweater

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 07-06-2003 15:48 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

idd, die wasbak

Lady Morgaine
Usericon van Lady Morgaine
Posted 07-06-2003 15:53 by Lady Morgaine Wijzig reactieProfiel van Lady MorgaineQuote dit bericht

Hmms ja, hij kan wel goed foto's nemen. Die ene foto van Kvitrafn/Gorgoroth 'outside King ov Hell's home' geeft de belachelijkheid wel weer eens goed weer.

Ik vind het veel intressanter om naar de sectie 'Urban Portraits' te kijken. Daar zitten pas meesterwerkjes tussen!

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 07-06-2003 16:01 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 15:36 schreef Dwaallicht het volgende:
Sjezus. Eerst een inleidend verhaal over hoe serieus black metal wel niet is, en dan staan er clowns van Gorgoroth & Marduk ertussen. Die 'bloederige wasbak' met dat flesje nepbloed erbij maakte ook wel 'indruk'.

Mischien was dat flesje nou net het hele punt! Daar al over na gedacht?

En wie precies zijn er nou geen 'clowns', vertel me dat dan eens. En hoewel ik er eigenlijk niet aan twijfel dat je de achter liggende gedachte er bij verteld vraag ik je dat bij deze toch maar even.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-06-2003 16:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

gezellige lui

"This one is older than shit, heavier than time!"

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 07-06-2003 16:05 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Die oma staat wel leuk te kijken in image 07.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 07-06-2003 16:06 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 16:04 schreef 0Tolerence het volgende:
gezellige lui

Net zoals jij

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-06-2003 16:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 16:06 schreef wladimir het volgende:
Net zoals jij

Hoop het niet

"This one is older than shit, heavier than time!"

Hub de Gallier
Posted 07-06-2003 16:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 15:28 schreef Valorian666 het volgende:
Cool...

Op de fullmoonproductions site stonden eerst ook veel gave foto's van onder andere die lui van Mysticum enzo.. helaas verwijderd.

WIJZIG: .. even gekeken.. zitten coole foto's bij... wist trouwens niet dat die dude van Hades ook een kerk heeft gefikt
Jørn heeft inderdaad een kerk afgefikt(met medewerking van Varg) en tevens heeft hij de nodige dingen uit kerken gejat.Hier heeft hij zo'n anderhalf jaar voor gezeten(had een straf van 3 jaar opgelegd gekregen).

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-06-2003 17:36 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Kerel heeft precies problemen met kadrering. Soms hele originele en goeie kadrering, maar soms werkt het gewoon niet. Ik vind z'n blackmetal portretten wel veruit de beste van de site

Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 07-06-2003 19:28 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Het zijn wel mooie foto's. Allen vind ik dat het wel lang duurde voordat ze geladen waren.

Maar wel leuk om te zien, er staan veel erg true foto's op

blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-06-2003 21:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 16:01 schreef No Nonsense het volgende:
Mischien was dat flesje nou net het hele punt! Daar al over na gedacht?

Wat is dat hele punt dan. Is het H!U!M!O!R! ?? 'Sarcasme' (TM)???

Bijzonder flauw dan, en allang gedaan ook, wel honderdduizend keer.

Is het om te laten zien dat het 'niet echt' is en dat die black metal gasten ook 'mensen zoals jij en ik' zijn? Wat suf! Wat Oprah Winfrey!

Of is het om te benadrukken dat het allemaal show is? Waarom dan dat bloedserieuze inleidende verhaaltje over dat black metal voor de uitvoerenden een serieuze zaak is?

quote:
En wie precies zijn er nou geen 'clowns', vertel me dat dan eens. En hoewel ik er eigenlijk niet aan twijfel dat je de achter liggende gedachte er bij verteld vraag ik je dat bij deze toch maar even.

Geen 'clowns' zijn bands die nadenken over zowel hun muziek als hun presentatie en die beide aspecten serieus nemen. Dat kan mét maar dat kan uiteraard ook heel goed zonder paint, spikes en al die poespas.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-06-2003 23:48 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

... kortom, Opeth

Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 08-06-2003 10:41 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

ken de pagina al een tijdje, mooie foto's ja.

I welcome you to a world pitch black

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-06-2003 10:53 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 23:48 schreef Asherah het volgende:
... kortom, Opeth

Dwaallicht luisterd niet naar opeth, dus fout!

Hub de Gallier
Posted 08-06-2003 11:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 21:55 schreef Dwaallicht het volgende:

Is het om te laten zien dat het 'niet echt' is en dat die black metal gasten ook 'mensen zoals jij en ik' zijn? Wat suf! Wat Oprah Winfrey!

Of is het om te benadrukken dat het allemaal show is? Waarom dan dat bloedserieuze inleidende verhaaltje over dat black metal voor de uitvoerenden een serieuze zaak is?

Geen 'clowns' zijn bands die nadenken over zowel hun muziek als hun presentatie en die beide aspecten serieus nemen. Dat kan mét maar dat kan uiteraard ook heel goed zonder paint, spikes en al die poespas.

Tuurlijk is het humor van Roger.Hij houd toch al van humor,ook al is het zwartgallige humor.
En uiteraard is het niet echt,het zijn ook gewoon mensen,alleen spelen sommigen van hen in een iets "bekendere" band.
Het hoeft toch niet allemaal zo true te zijn?Die tijd is toch al lang voorbij.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 08-06-2003 12:34 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2003 10:53 schreef wladimir het volgende:
Dwaallicht luisterd niet naar opeth, dus fout!

Ja ik weet dat ie Opeth vreselijk onderschat, daarmee net

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 08-06-2003 13:37 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Op een ondergronds black/death metal-optreden maakt een doordeweekse metaller al meer duistere en grimmige foto's met een simpel wegwerpfototoestel!

[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 08-06-2003 13:38]

Je kan me de bout hachelen!

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 08-06-2003 13:39 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:

Man, niet direct op je achterste poten!
Het gaat het er al helemaal niet om wat jij vind of wat ik vind. Ik zeg alleen dat het een optie kan zijn!

quote:

Waarom niet?

quote:

Ja tuurlijk kan dat, je hoort daar alleen niet zoveel van, over het algemeen dorst het grootste deel zich uit met al die rommel.
En daar komt bij dat het daar helemaal niet om ging het ging om die foto reportage, daar ze wel allemaal onder die zooi zitten.
En verder denk ik dat ook die gasten wel denken aan hun manier van presenteren en muziek alleen waarschijnlijk niet op een manier waar jij dan weer van kunt zeggen, goed zo.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-06-2003 13:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2003 13:39 schreef No Nonsense het volgende:
Man, niet direct op je achterste poten!

Ehm, ik stond (en sta) niet op m'n achterste poten hoor. Dat gebeurt verrassend weinig.

Ik vind het gewoon ontzettend suf . Maar ja dat vond ik ook al van de muziek van de gefotografeerde bands. Dus wat dat betreft is er wel éénheid in concept & presentatie, zowaar.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 08-06-2003 14:18 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Hij heeft wel leuke bloementjes tegels bij z'n wasbak

Hub de Gallier
Posted 08-06-2003 17:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2003 14:18 schreef Iskariot het volgende:
Hij heeft wel leuke bloementjes tegels bij z'n wasbak
Tegenwoordig niet meer.Is dit jaar verhuisd naar Oslo(is nu de buurman van Ole Apollyon).

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-06-2003 17:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:

.

wat gay om zo'n vergelijking te maken

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com