|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Peter Beste,een portret fotograaf heeft een speciale foto reportage gemaakt over de Noorse blackmetal scene. Te bezichtigen op www.peterbeste.com voor de geinteresseerden Zitten erg gave fotoos tussen van mensen die je normaal niet snel op de foto ziet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Sjezus. Eerst een inleidend verhaal over hoe serieus black metal wel niet is, en dan staan er clowns van Gorgoroth & Marduk ertussen. Die 'bloederige wasbak' met dat flesje nepbloed erbij maakte ook wel 'indruk'. |
|
nou, ik werd er anders wel bang van. No meat is sweater |
|
idd, die wasbak |
|
Hmms ja, hij kan wel goed foto's nemen. Die ene foto van Kvitrafn/Gorgoroth 'outside King ov Hell's home' geeft de belachelijkheid wel weer eens goed weer. Ik vind het veel intressanter om naar de sectie 'Urban Portraits' te kijken. Daar zitten pas meesterwerkjes tussen! |
|
quote: Mischien was dat flesje nou net het hele punt! Daar al over na gedacht? En wie precies zijn er nou geen 'clowns', vertel me dat dan eens. En hoewel ik er eigenlijk niet aan twijfel dat je de achter liggende gedachte er bij verteld vraag ik je dat bij deze toch maar even. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
gezellige lui "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Die oma staat wel leuk te kijken in image 07. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Net zoals jij |
|
quote: Hoop het niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Jørn heeft inderdaad een kerk afgefikt(met medewerking van Varg) en tevens heeft hij de nodige dingen uit kerken gejat.Hier heeft hij zo'n anderhalf jaar voor gezeten(had een straf van 3 jaar opgelegd gekregen). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kerel heeft precies problemen met kadrering. Soms hele originele en goeie kadrering, maar soms werkt het gewoon niet. Ik vind z'n blackmetal portretten wel veruit de beste van de site |
|
Het zijn wel mooie foto's. Allen vind ik dat het wel lang duurde voordat ze geladen waren. Maar wel leuk om te zien, er staan veel erg true foto's op blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: Wat is dat hele punt dan. Is het H!U!M!O!R! ?? 'Sarcasme' (TM)??? Bijzonder flauw dan, en allang gedaan ook, wel honderdduizend keer. Is het om te laten zien dat het 'niet echt' is en dat die black metal gasten ook 'mensen zoals jij en ik' zijn? Wat suf! Wat Oprah Winfrey! Of is het om te benadrukken dat het allemaal show is? Waarom dan dat bloedserieuze inleidende verhaaltje over dat black metal voor de uitvoerenden een serieuze zaak is? quote: Geen 'clowns' zijn bands die nadenken over zowel hun muziek als hun presentatie en die beide aspecten serieus nemen. Dat kan mét maar dat kan uiteraard ook heel goed zonder paint, spikes en al die poespas. |
|
... kortom, Opeth |
|
ken de pagina al een tijdje, mooie foto's ja. I welcome you to a world pitch black |
|
quote: Dwaallicht luisterd niet naar opeth, dus fout! |
|
quote: Tuurlijk is het humor van Roger.Hij houd toch al van humor,ook al is het zwartgallige humor. En uiteraard is het niet echt,het zijn ook gewoon mensen,alleen spelen sommigen van hen in een iets "bekendere" band. Het hoeft toch niet allemaal zo true te zijn?Die tijd is toch al lang voorbij. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja ik weet dat ie Opeth vreselijk onderschat, daarmee net |
|
Op een ondergronds black/death metal-optreden maakt een doordeweekse metaller al meer duistere en grimmige foto's met een simpel wegwerpfototoestel! [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 08-06-2003 13:38] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Man, niet direct op je achterste poten! Het gaat het er al helemaal niet om wat jij vind of wat ik vind. Ik zeg alleen dat het een optie kan zijn! quote: Waarom niet? quote: Ja tuurlijk kan dat, je hoort daar alleen niet zoveel van, over het algemeen dorst het grootste deel zich uit met al die rommel. En daar komt bij dat het daar helemaal niet om ging het ging om die foto reportage, daar ze wel allemaal onder die zooi zitten. En verder denk ik dat ook die gasten wel denken aan hun manier van presenteren en muziek alleen waarschijnlijk niet op een manier waar jij dan weer van kunt zeggen, goed zo. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ehm, ik stond (en sta) niet op m'n achterste poten hoor. Dat gebeurt verrassend weinig. Ik vind het gewoon ontzettend suf . Maar ja dat vond ik ook al van de muziek van de gefotografeerde bands. Dus wat dat betreft is er wel éénheid in concept & presentatie, zowaar. |
|
Hij heeft wel leuke bloementjes tegels bij z'n wasbak |
|
quote:Tegenwoordig niet meer.Is dit jaar verhuisd naar Oslo(is nu de buurman van Ole Apollyon). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: wat gay om zo'n vergelijking te maken |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |