|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hub kent ook elke bm gast |
|
Verdomde mooi foto's staan er op die site... Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote:Een aantal daarvan waren in Noorwegen als kaartenset te krijgen.Heb zelf alleen de kaart met Roger Nattefrost op de voorkant en King ov Hell van gorgoroth op de achterkant. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
weet iemand nog meer van dit soort sites? Waar veel fotos van veel bands opstaan? |
|
Zenial |
|
quote: is dat niet dat forum met dat 'lekkere'Peter Staal plaatje? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Bij image 4 (Blasphemer) staat: "Replaced Euronymous as Mayhem's guitarist after he was brutally murdered by Count Grishnackh of the band Burzum." rare zin eigenlijk... Wat moet Marduk eigenlijk tussen de "Norwegian Black Metal"- foto's?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Vond ik ook al vreemd ja,Marduk Noors Zo raar is die zin trouwens niet hoor.Is goed engels Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: OK is goed Engels ja, maar ik moest 'm wel even 2 x lezen. Hij ziet er toch vrij levend uit op het podium... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |