|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: uhhhh ja, hehehe maar maak niet uit, je hoeft niet uit elke tekst 'kracht' & 'inspiratie' te putten |
|
Ik zag al een paar keer Ayreon staan Ik vind eigenlijk alle Ayreon albums [misschien Actual Fantasy wat minder] van die cd's waarbij je een koptelefoon opzet en lekker de hele cd in één keer gaat luisteren... "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Avantasia - the metal opera pt1 en het vervolg the metal opera pt2 Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Valefor - The graves of Andras (geen metal, maar wel vet!) |
|
quote: als het geen metal hoeft te zijn: PINK FLOYD - THE WALL |
|
quote:Dat kan bij elke cd..... |
|
quote: Daar ben ik eigenlijk wel mee eens. Als verhaal hangt het nogal als los zand aan elkaar en ook muzikaal gezien verwijzen de verschillende songs niet naar elkaar: er is dus nauwelijks verbinding tussen de 'hoofdstukken'. Het valt eigenlijk nauwelijks op dat het als concept-album was bedoeld. Muzikaal gezien is het echter een zeer geslaagde plaat ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: das 1 nummer mafkees Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Hey, dat wilde ik zeggen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Skyforger-Latvian Riflemen Letse lezing mbt WO I |
|
Zal binnekort eens wat albums van Avantasia gaan halen... Kende het eerst alleen van naam, en klinkt toch behoorlijk goed . Welke is het beste? Metal opera 1 of 2 |
|
Geen metal, maar wel goed: Spock's Beard - Snow |
|
Tja: Saviour Machine - Legend Pt.I , II, III 3 cd's over de Apocalypse zoals in de bijbel beschreven staat. Progressieve/Doom-metal waar je, mits je de boodschap en de christelijke inslag kan waarderen, een zeer mooi en sfeervol werkstuk in kan vinden. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Mayhem- Grand declaration of war. Is een vervolg op Wolfs Lair Abyss. zijn beide ook aparte verhalen. Wolfs... gaat over de aarde en hoe hij wordt vernietigd etc. Grand declaration gaat over hoe de aarde daarna "is". |
|
ayreon en haggard over nostredamus wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Necromicon - Sightveiler Meesterlijk al is het wat melodisch |
|
quote: Volgens de meesten deel 1, maar ikzelf heb deel 2 niet gehoord. Overigens heb ik deel 1 een stuk minder gedraaid dan verwacht, het was het voor mij toch niet helemaal geloof ik... Maar ze hebben wel Kiske erop staan 8) NP: Iced Earth - Iced Earth For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Het Belgische Dagorlad met "the end of the dark ages", het verhaal is wat standaard, maar de muziek is dik de moeite. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Een goeie is natuurlijk ook Bal Sagoth.... Die hebben pas teksten... Droom maar weg On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:waarover gaat die |
|
Heeft nog niemand hier iets gepost over de beste rockopera van de afgelopen jaren?!?! Nikolo Kotzev's Nostradamus met wereldzangers als Joe Lynn Turner, Glenn Hughes, Doogie White, Jorn Lande,... Da's pas een conceptplaat godver!!! Twee cd's lang geniale muziek in combinatie met het kruim onder de vocalisten!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |