IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 24/06/03 Yes in de Ahoy, Rotterdam Volgende pagina
Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 09-06-2003 23:09 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Prijs:
€ 40,- / € 37,50 / € 35,- / € 32,50
excl. reserveringskosten

Tijden:
zaal open: 18.30 uur
aanvang: 20.00 uur
einde: 22.40 uur

Het concert van Yes in Ahoy' is onderdeel van The Yes Full Circle tour.

Met de terugkeer van Rick Wakeman is de band weer compleet. Samen met Jon Anderson, Chris Squire, Steve Howe en drummer Alan White is dit voor vele fans de echte klassieke bezettting.

Dus....
Nog mensen die gaan??
Ik ga op de avond zelf even kijken of ik goedkoop kaartjes kan regelen bij de ingang, want het is me nou iets te duur, maar ik zou er iig graag bij wezen.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-06-2003 23:12 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Da's op m'n verjaardag!!

Ik vrees dat ik geen tijd heb . Zou het wel graag willen zien zeg...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2003 23:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Yes is een beetje blut ofzo ?

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 09-06-2003 23:13 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Who the f*ck is yes?

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-06-2003 23:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 23:13 schreef Iron Maiden het volgende:
Who the f*ck is yes?

YES is één van de grootste prog-dinosaurussen, begonnen in de jaren '70.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 23:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

als mijn pa niet gaat (en die kans is groot omdat hij naar amerika moet) krijg ik zijn kaartje!!!!!!
joepie!!! Yes was mijn allereerste metal concert dus ik hoop zo dat ik kan gaan!!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-06-2003 23:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik vind het op plaat wel aan te horen, is me net iets te elektro en de zang is gaaaaaaaaaaaay

dus ik zal er niet bij zijn

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 09-06-2003 23:15 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 23:14 schreef Dwaallicht het volgende:
YES is één van de grootste prog-dinosaurussen, begonnen in de jaren '70.

Ow, vandaar dat ik het nie ken.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-06-2003 23:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 23:15 schreef Snaack het volgende:
ik vind het op plaat wel aan te horen, is me net iets te elektro en de zang is gaaaaaaaaaaaay

dus ik zal er niet bij zijn

Elektro, op Close To The Edge ook?

Die zang is wel iets om eh, doorheen te luisteren ja.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 23:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

he! jullie hebben het wel over Jon Anderson van Jon& Vangelis super gaaf die hoge stem!

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 09-06-2003 23:19 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Die elektro is juist wat t m doet.
Op het oudere werk althans, wat ze in de jaren 80 hebben uitgebracht is idd té.
En die zang past er wel bij, het gaat mooi op in de muziek, zodat het niet echt opvalt.
Het is ook absoluut niet mijn zanger maar de muziek is dan wel zó geniaal.

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 09-06-2003 23:20 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 23:18 schreef ghoulliette het volgende:
he! jullie hebben het wel over Jon Anderson van Jon& Vangelis super gaaf die hoge stem!

Hoge stem?? Ik ga dan zeker niet...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-06-2003 23:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Waarom komt King Crimson nu niet in de Ahoy om een set van tweeeneenhalf uur te spelen in plaats van een uurtje op North Sea Schmazz .

Daar zou ik zo 80 pleuro voor neertellen.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 09-06-2003 23:20 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 9 juni 2003 23:20 schreef Iron Maiden het volgende:

Pfff....
En jij noemt jezelf iron maiden??

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-06-2003 23:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 23:20 schreef Iron Maiden het volgende:

Hahaha volgens mij krijg jij vanaf het eerste moment dat je die stem hoort pukkels.

Nu ja, wat vind je van King Diamond's stem? Ik kan wel wat Yes opzetten op m'n feestje?

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 09-06-2003 23:21 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 9 juni 2003 23:20 schreef Dwaallicht het volgende:
Waarom komt King Crimson nu niet in de Ahoy om een set van tweeeneenhalf uur te spelen in plaats van een uurtje op North Sea Schmazz .

Daar zou ik zo 80 pleuro voor neertellen.

Hehe, als mijn ouders hun rolling stones tickets ten gelde kunnen maken ga ik mee naar het NSJ festival.
King crimson zien.

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 09-06-2003 23:22 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 23:21 schreef Dwaallicht het volgende:
Nu ja, wat vind je van King Diamond's stem? Ik kan wel wat Yes opzetten op m'n feestje?

Nee dank je wel.
Ik blijf bij mijn mening, als het de bedoeling was geweest dat mannen hoog konden zingen, waren ze wel vrouw geweest.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-06-2003 23:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

owner of a lonely heart vond ik leuk, maar das net de plaat die de echte yes liefhebber minder vind, dacht ik. andere gitarist hadden ze toen, trevor.....

Oud Vuil.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-06-2003 23:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 23:21 schreef Rasputin het volgende:
Hehe, als mijn ouders hun rolling stones tickets ten gelde kunnen maken ga ik mee naar het NSJ festival.
King crimson zien.

Ja, ik heb besloten toch maar niet te gaan omdat ik vermoed dat het veeeel te druk zal zijn met mensen die helemaal niet voor KC gaan EN dat ze weinig oude nummers zullen spelen, omdat ze MAAR een uurtje hebben!

Maar Yes op mijn verjaardag, tweeeneenhalf uur.... hmmm....

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 09-06-2003 23:23 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 juni 2003 23:22 schreef Iron Maiden het volgende:
Nee dank je wel.
Ik blijf bij mijn mening, als het de bedoeling was geweest dat mannen hoog konden zingen, waren ze wel vrouw geweest.

tssss, en jantje smit dan?

onee, jij hebt liever jim, met die fijne lage monotone stem.

Oud Vuil.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-06-2003 23:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 23:22 schreef webblaster wim het volgende:
owner of a lonely heart vond ik leuk, maar das net de plaat die de echte yes liefhebber minder vind, dacht ik. andere gitarist hadden ze toen, trevor.....

Ja, dat vind ik echt een kutnummer! Geef mij maar die lange epische nummers, Close to the Edge enzo en alles op Tales from Topographic Oceans, dat soort zaken...

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 09-06-2003 23:24 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 23:23 schreef webblaster wim het volgende:
tssss, en jantje smit dan?

onee, jij hebt liever jim, met die fijne lage monotone stem.

Heeeeej... ik ben niet voor niets privégroupie van jullie zanger. Of dacht je dat ik zo gek op um was omdattie zo lief lacht

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 09-06-2003 23:25 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 juni 2003 23:24 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, dat vind ik echt een kutnummer!

wel lekker gitaargeluid daar, hoor. daarom viel het me op.

Oud Vuil.

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 09-06-2003 23:28 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Hm, dat is de dag vóór mijn verjaardag, zal er dus ook niet bij zijn en al helemaal niet omdat ze in KLOTESTAD nummer 1 spelen...

Jammer eigenlijk, ik had wel wat gitaarspel van Chris Squire willen zien

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-06-2003 23:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 23:28 schreef Naturens Galleri het volgende:
....... en al helemaal niet omdat ze in KLOTESTAD nummer 1 spelen......

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 09-06-2003 23:33 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Be my guest

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com