|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
als er vanuit die stad een directe trein naar nijmegen/arnhem gaat kan het zo slecht nog niet zijn |
|
WOW !!! dat wil ik dus écht wel zien, ik hoop dat ik dan m'n loon binnen heb ....( ff heel hard ) |
|
quote: Ja, maar wel je paspoort meenemen anders mag je in deze superstad niet binnen. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Wiehoe, ik ga waarschijnlijk gratis en voor niets naar binnen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hmmm, ik vind Yes best te pruimen op de oude albums, maar live krijg ik echt na een kwartiertje luisteren de kriebels van die zanger. Wat een vervelende stem. Ik ga niet, want anders sta ik in de Ahoy na een paar minuten constant aan de bar .. duur avondje. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: heb jij ook een papa die daarvoor gaat zorgen? of ben jij stiekem heel goed in pijpen? |
|
quote: Nou, dat óók natuurlijk, maar een vriend van mij kent iemand en die zijn vader werkt weer bij de Ahoy, en die zijn allemaal erg aardig en hij krijgt zodoende waarschijnlijk 2 kaarten en ik mag met m mee. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Lalalala..... Arenaplaatsen!! Enne, het is al bijna uitverkocht ook hoorde ik. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 12-06-2003 21:31] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ja ik ga, gratis |
|
gaat er verders dan helemaal niemand!!!!! |
|
Jij moet niet zeuren, jij hebt je kaartje gratis. En waarschijnlijk je vervoer ook. Ik heb geen van beide, anders was ik ook wel gegaan. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
maar een shirtje zal wel duur zijn |
|
het was vet!! en ik heersch want ik stond bijna helemaal vooran, 1,5 ste zeg maar :D en ik heb een mooi shirt, en ik had de terin niet gemist, en ik kwam nog bekenden tegen, en ik kwam vreemden tegen waarmee we biertjes gingen drinken, en ik had leuke mail en ik ga nu lekker slapen..............ja ja ja ja ja ja jaaaaaaaaa |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |