|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Da's op m'n verjaardag!! Ik vrees dat ik geen tijd heb . Zou het wel graag willen zien zeg... |
|
Yes is een beetje blut ofzo ? |
|
Who the f*ck is yes? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: YES is één van de grootste prog-dinosaurussen, begonnen in de jaren '70. |
|
als mijn pa niet gaat (en die kans is groot omdat hij naar amerika moet) krijg ik zijn kaartje!!!!!! joepie!!! Yes was mijn allereerste metal concert dus ik hoop zo dat ik kan gaan!! |
|
ik vind het op plaat wel aan te horen, is me net iets te elektro en de zang is gaaaaaaaaaaaay dus ik zal er niet bij zijn |
|
quote: Ow, vandaar dat ik het nie ken. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Elektro, op Close To The Edge ook? Die zang is wel iets om eh, doorheen te luisteren ja. |
|
he! jullie hebben het wel over Jon Anderson van Jon& Vangelis super gaaf die hoge stem! |
|
Die elektro is juist wat t m doet. Op het oudere werk althans, wat ze in de jaren 80 hebben uitgebracht is idd té. En die zang past er wel bij, het gaat mooi op in de muziek, zodat het niet echt opvalt. Het is ook absoluut niet mijn zanger maar de muziek is dan wel zó geniaal. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Hoge stem?? Ik ga dan zeker niet... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Waarom komt King Crimson nu niet in de Ahoy om een set van tweeeneenhalf uur te spelen in plaats van een uurtje op North Sea Schmazz . Daar zou ik zo 80 pleuro voor neertellen. |
|
quote: Pfff.... En jij noemt jezelf iron maiden?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Hahaha volgens mij krijg jij vanaf het eerste moment dat je die stem hoort pukkels. Nu ja, wat vind je van King Diamond's stem? Ik kan wel wat Yes opzetten op m'n feestje? |
|
quote: Hehe, als mijn ouders hun rolling stones tickets ten gelde kunnen maken ga ik mee naar het NSJ festival. King crimson zien. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nee dank je wel. Ik blijf bij mijn mening, als het de bedoeling was geweest dat mannen hoog konden zingen, waren ze wel vrouw geweest. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
owner of a lonely heart vond ik leuk, maar das net de plaat die de echte yes liefhebber minder vind, dacht ik. andere gitarist hadden ze toen, trevor..... Oud Vuil. |
|
quote: Ja, ik heb besloten toch maar niet te gaan omdat ik vermoed dat het veeeel te druk zal zijn met mensen die helemaal niet voor KC gaan EN dat ze weinig oude nummers zullen spelen, omdat ze MAAR een uurtje hebben! Maar Yes op mijn verjaardag, tweeeneenhalf uur.... hmmm.... |
|
quote: tssss, en jantje smit dan? onee, jij hebt liever jim, met die fijne lage monotone stem. Oud Vuil. |
|
quote: Ja, dat vind ik echt een kutnummer! Geef mij maar die lange epische nummers, Close to the Edge enzo en alles op Tales from Topographic Oceans, dat soort zaken... |
|
quote: Heeeeej... ik ben niet voor niets privégroupie van jullie zanger. Of dacht je dat ik zo gek op um was omdattie zo lief lacht Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: wel lekker gitaargeluid daar, hoor. daarom viel het me op. Oud Vuil. |
|
Hm, dat is de dag vóór mijn verjaardag, zal er dus ook niet bij zijn en al helemaal niet omdat ze in KLOTESTAD nummer 1 spelen... Jammer eigenlijk, ik had wel wat gitaarspel van Chris Squire willen zien headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: |
|
Be my guest headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |