|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Echte ? |
|
Engeland? Dude, volgens mij zijn metal festivals in engeland haast uitgestorven. Maareh, ik ben voor meer en kleinere fests. Gewoon hooguit 1000 man ofzo is keigezellig. |
|
Doch, hebben wij niet zoveel festivals als in Duitsland. Jezus, hoeveel hebben hun niet. En wij hebben er haast geen een! Ik vind dat Krieg wel gelijk heeft. |
|
Duitsland is ook ietsiepietsie groter .... |
|
Kijk is welke festivals wij hebben. |
|
Och van die megafestivals als Wacken is in Nederland niet mogelijk. Dynamo is ook ten onder gegaan aan geklooi met vergunningen enzo. Persoonlijk houd ik meer van kleinere fests als Stonehenge |
|
quote: Met 666 man in de modder. |
|
In Duitsland is metal ook wel populairder dan in Nederland. In de Nederlandse hitlijsten komt nooit metal, terwijl bijvoorbeeld de laatste Manowar-CD in Duitsland de album top-10 heeft bereikt |
|
Juist, (wat Jenje zegt) Zo'n stonehenge, ZM-fest, Waldrock enz. zijn prima voor NL maar weer een 3-daags ding zoals DOA gaat gewoon niet (en loont niet voor de organisatie IMO). Het 3-daags maken zorgt voor veel meer bureaucratische rompslomp, inhuren van profi-lui voor allerlei klusjes en vooral stijging van de prijzen. |
|
tja en dan word er een festival georganiseerd.... is de opkomst belachelijk laag!!! ik heb zelf 2 festival georganiseerd.... met bands als ancient rites, hammerhawk, krabathor, goddess of desire.... en andere bands eerste editie 250 man dat was zwaar oke! maar 2e edite nog geen 150 bezoekers en toen gingen we failliet... |
|
Eens natuurlijk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: En waarom kan dat wel met Pinkpop en/of Parkpop(miljoen mensen) en Werchter in Belgie. Het word tijd dat er zoiets als Pinkpop ook in Metalform komt. |
|
Pinkpop is commercieel aantrekkelijk muziek, metal niet, dat is een GROOT verschil. Doe dan North Sea Metal Festival |
|
quote: Effe gissen: Line-up te gemengd? Locatie slecht bereikbaar? Te laat en/of slecht begonnen met adverteren? |
|
quote: Whoah, de brabo in MBMarduk komt naar buiten Maareuh, van mij mag Dynamo wel weer eens ouderwets 3-daags doorgaan. Of iets er voor in de plaats. Van de zomer zijn er gewoon 3 toffe grote festivals in duitsland (with full force, wacken en summer breeze), en niks echt boeiends in nederland Zenial |
|
Tuurlijk wil ik meer metalfestivals! Ik hou van metal nl Maar metal is nou eenmaal niet mainstream dus ik verwacht ook niet dat er veel op dat gebied te doen is..Helaas! En is er wat te doen...ZM festII, valt toevallig op zondag en op moederdag en de opkomst was verdacht laag [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 11-06-2003 22:16] Don't blush when I rip you open |
|
Tja .. kwam ook omdat er veel dingen nog steeds mis gingen. Maar we lerne elke keer weer |
|
quote: Nou, eigenlijk schiet mij de tekortkomingen van de regio te binnen... |
|
Effe gissen: Line-up te gemengd? tja de line up is altijd wel wat op aan te merken.... Locatie slecht bereikbaar? mwoah... t was midden in een bos op een ijsbaan, 15 minuten lopen van het station, verder ook goed bereikbaar, en makelijk te vinden Te laat en/of slecht begonnen met adverteren? 500 posters, 1000 flyers..., advertentie in violent moshground, aardschok... internet... tuurlijk zijn er dingen mis gegaan... maar mijn idee. ancient rites, krabathor, pre mortem, salacious gods en nog 4 bands op 1 avond voor 12,50 en bier 2, (IN GULDENS) dan verwacht ik toch meer dan 145 personen |
|
quote: Maak me de kat wijs, Zuco 103, niet iedereen kent Peter Pan, gelul Metal muziek is net zo populair als Alternatieve muziek. Als je ziet hoeveel Metalgasten je tegen komt op Pinkpop, niet te tellen, meer als de rest dus er is animo. Ligt natuurlijk ook aan je omgeving, die willen die Metalfans niet op de stoep of in hun tuin. Wij metalliefhebbers worden tuig genoemd en dat is niet anders. |
|
Tja .. Pentacle Officium Triste Internal Suffering triple 7 dan verwacht je ook veel volk .. m,aar helaas |
|
quote: Hangt er van af hoe jij als "Alternatief" en "Metal" omschrijft. quote: IMO zijn veel metals die naar stinkpop gaan geen metals van het hardere werk OF hebben ze geld teveel en willen ze graag gezien worden. |
|
"alternatief" is gewoon veel populairder dan "echte metal" |
|
quote: Mag ik vragen waar dit gehouden was? Op wat voor dag? (feestdag waar iedereen toevallig op het strand overnacht?) Weet je of het bekend is dat je zaal goed bereikbaar is? En: IMO zijn de Ancient Rites en Krabathor gewoon doodsaai (ken ze beide alleen live), de andere 2 ken ik alleen van naam. |
|
EETJE maar een echt goed ouderwets DYNAMO OPEN AIR en alle anderen mogen weg! Maar dan wel met echt gave bands zoals in de jaren 80 en begin jaren 90! dat festival was HET festival de hele metal wereld draaide erom je had toen verder niets anders! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |