|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja! ik wil wel zoon claw-theekopje! tot hoe lang loopt de actie eigenlijk? en dan nu weer on-topic! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
ik begin het trouwens nog te waarderen ook zeg! [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 12-06-2003 16:26] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
slotje vuile homeaux. |
|
Ik heb er echt niets mee te maken, degene voor wie ik het post is gebanned nadat hij iedereen kanker had toegewenst |
|
quote: wie was dat "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Die heeft al een paar keer gepost hoor... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
het verbaasd me trouwens dat heer krieg dit topic niet geopend heeft "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
en daarom begin ik zo zachtjes aan linken te leggen [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 12-06-2003 20:54] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
|
|
hehehehe |
|
Dat heeft hij zelfs al ergens in zijn posts gezegd luitjes... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: zolang de voorraad strekt... ik moet hierin onvoorbiddelijk zijn, OP = OP! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Der Wordfuhrer is uitgescheurd uit z'n bilnaad. POLITIEBERICHT: De Metalpolitie vraagt u het volgende. Maar vooraf een mededeling. De hoofdverdachte Wordfuhrer is aangehouden wegens het vermelden dat Death Kristjan een overtreffende trap van Abigor is. De vraag die de Metalpolitie doet opkomen, bestaat deze band, ja, heeft iemand ze gezien, komen ze ook uit Oostenrijk, ze werden vandaag opgegeven als vermist, ze zijn nu al een volle jaar spoorloos verdwenen, ze hebben geen briefje achtergelaten. Beschrijving: Zanger A: Corpsepaint, donkere jack en witte schoenen, en dito Jeans broek merk Emma. Gitarist: Corpsepaint, bloes merk Juliana, donkere broek, en half hoge laarzen. Bassgitarist: Geen corpsepaint,voor de rest niets van bekend. Drummer: Corpsepaint, witte jas, Schottse ruite rok met jarratels, beetje weirdo type Manson. Kent u deze heren, weet u waar ze zijn neem contact op met TMDC tel:06-666668888. Maar u kunt ook de plaatselijke ZM bellen en voor verdere inlichtingen belt u de Metalpolitie te Hoevelaken en vraagt u naar Arie Ribbens hoofdcommandant Noord Holland en Zuid Gelderland. Einde politiebericht. Het weer: Morgen een zonnige dag met lichte wolken, het word zo'n 24 graden Files: Bij de A1 tussen Amsterdam en Amersfoort 666 kilometer, dit komt door een los geslagen Monolith. En tussen Venlo en Roermond rijden geen treinen dit komt omdat op Perron 55 maar 180 kaartjes waren verkochten. Er rijden bussen en de wachtijd bedraagt 666 uur. En dan nog de boot naar Breskens, die vaart niet. En dan Monolithkoorts voor morgen is: ongunstig. Dit was het nieuws. [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 12-06-2003 22:28] |
|
quote: ja zoon fanatieke zm'er benk nou ook weer niet the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: |
|
quote: HIHIHIHIHHAHAHAHAHOOOHOHOHHOHOO Dit is Hilarisch *dikke lol* (Over de band : beetje een Impaled Northern Moon Forest ripp-off ) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
tja zoals ik al zei, zoveel van die bands. de enige goede is Sarcasmus Sathanas |
|
quote:Ik ook niet meer...maar ik ben Heer Krieg fan. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Die TMDC wordfuhrer, heeft tot onze verdriet zijn kutkaartenverkoop op ons hier op ZM bot gevierd. Nou moet ik zeggen, dat deze gasjes net troebel water zijn, zoutzuur tot in hun botte hersenen, die vos he vanmiddag in Burgers zoo was dat toevallig niet? Ja jongens Death Kristjan bestaat echt, de poppen staan al in de etalage. Ik denk dat we TMDC niet meer serieus moeten nemen, de lage voorverkoop bij Perron 55 heeft op de ZM invloed gehad, deze band uit de lage landen, blaast binnenkort z'n laatste adem uit. En dan komt er gewoon weer een nieuwe cd van Abigor uit. Al met al toch nog een goed einde. |
|
geweldig |
|
masterlijk masterlijke naam trouwens ook |
|
[Krieg Modus aan}"Te weinig kaartjes verkocht, waarom zou die dat nu zeggen, nu kan ik hem pakken hahaaaa, die TMDC sukkel graaft zijn eigen graf, nu geeft hij me een stok om mee te slaan(Krieg Modus uit} [Normaal mens Modus)Goh, waarschijnlijk is er heel iets anders aan de hand, ik heb nog noot gehoord dat een zaal een optreden canceld wegens tegenvallende kaartverkoop, zouden ze soms een loopje met ons nemen? Verdomd! Weer genaaid! Weer zoveel posts naar die eikels..[Normaal mens Modus] |
|
quote: 2:46 komt thuis van een concert, blijkbaar was het niks bijzonders, anders ga je niet zo snel achter je pc zitten om al die reaktie's aftelezen op de ZM. Laat thuis gekomen nauwelijks moe, goed de ogen geopend, ja Heer Krieg(Malle Babbe) is weer eens bezig geweest. Laten we snel reageren met bier en borrelnootjes. Heb je het nog niet begrepen en/of slaap je nu vanwege je nachtdienst. Man pleur 'n keer op, ga je moeder naaien, of je vader met zoutzuur bewerken. Monolith Deathcult even geef ik jullie nog en dan SLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTJE. |
|
Ik vind het erg mooi! Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |