|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Satan wil put his peemel in your butte! Dit slaat nergens op. |
|
(kriebelt zichzelf onder zijn armen) ha ha ha. Ik snap de grap niet hoor? |
|
Geregeld, at your service! |
|
fukk, was ik net ff wiet aan het halen, volgende keer op msn dan maar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wiet halen is dan ook wel belangrijk genoeg. Ondertussen ruimschoots geregelt. |
|
Wie dit soort humor niet snapt neemt metal veel te serieus. ...only dead people are cool... |
|
Go not to churhc, it are nice! pff, bedankt trol, wat een klassieker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Is het mp3'ke nog verkrijgbaar? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
aha, ik heb van trol over msn gekregen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik was al bang dat ik zelf een Death Kristjan topic aan moest maken...Fijn om te zien dat een enkeling buiten mezelf er nog warme herinneringen aan heeft. De mensen die de grap er niet van zien, waren duidelijk geen Hellevaart/Martelgang lezers. Typisch geval van "daar had je bij moeten zijn, anders is het niet grappig". Hoewel...sticking peemles in buttes, dat blijft lollig. Een Impaled Northern Moonforest ripp-off? I beg to differ. Als zelfs Borat de grap heeft gestolen van dit illuster gezelschap, denk ik dat Satanlover, Christdeader & co. hun sporen wel verdiend hebben. MC Hammer Smashed Face |
|
haha heerlijk, achteraf spijt dat ik nooit zo'n shirt heb gescoord satan is gonna kill ya dead In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: BAN! O nee, wacht. quote: Haha! Dat was leuk voor één keer. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: kijk es naar de datum zielige homo, jij zou gebanned moeten worden vanwege de zeiklul die je bent, ja, en dat zeg ik... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: kijk es naar de "O nee, wacht." zielige homo. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Een shirt dat standaard op de hand gewassen word...My pride & joy. Death Kristjan. the mostest treu blakc metal band in the earth! MC Hammer Smashed Face |
|
als iemand weet waar die krengen misschien nog te koop zijn (TMDC worstfuhrer... weet jij misschien iets?) hoor ik dat graag! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |