|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vind u dat de gemeente Vitesse moet helpen? |
|
NEE Sukkels kunne niet met geld omgaan |
|
opklote met die voetbal-topics |
|
Dit slaat echt alles |
|
Het gaat wel om mijn stad he Ze kunnen het geld beter besteden, aan de Goudvishal bv. () of andere dingen zoals verbeteren van wegdek of iets dergelijks, maar toch is het leuk om als stad een voetbalclub te hebben, maja, zoveel intereseert voetbal mij ook weer niet |
|
Moeten we overblijven met 13 profvoetbalclubs? Ja Moet ik als anti-voetbalfan voetbalclubs van hun ondergang gaan redden? Nee TotZiens |
|
ajakkes, voetbal |
|
Hmm, ja, De nickname en het anti-voetbalgevoel zijn 2 aparte dingen. Was zelfs Ajax-fan (schaam) toen ik mezelf de naam Ajakkes ging geven. TotZiens |
|
voetbal is proleten sport numbero UNO. Gaan mensen rellen omdat de gemeente overweegt een club niet te steunen! Wat een stelletje zwakzinnigen met een geestelijk vermoge van een visstick. grrr |
|
nee |
|
Voetbal is cool! Ik ben echter tegen gemeentesteun, voetbalclubs zijn een bedrijf. Echter, gezien de maatschappelijke functie als bindmiddel/recreatie/trekpleister etc. van een voetbalclub vind ik dat (gezien de wantoestanden met te hoge salarissen) de gemeente één keer een lening moet mogen verstrekken waarna salarissen gesaneerd worden en de gemeente voor ééns en voor altijd haar handen van de club aftrekt. |
|
quote: ... moet dat nu echt elke keer? |
|
quote: Yep. |
|
... waarom dan, |
|
Nope. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Omdat het kan . |
|
quote: Dat vind ik geen goede reden, als ik een topic doorlees en ik kom een post van jou tegen die langer is dan één regel ga ik m horizontaal skippen, en dan nog vooral als ik het woord salaris of verzekeringen of iets dergelijks opmerk, da's geen aanval naar jou toe, maar wat je zegt komt meestal op hetzelfde neer... als je mij nu niet van je msn had gegooid had ik dat ginder kunnen melden ipv hier. Of ik moet gewoon mn mond houden uiteraard |
|
wegwezen met dat voetbal, ze hebben zichzelf naar de klote geholpen met hun zakkenvullerige beleid. voetbal is oorlog, weg met oorlog --> logische reactie... = weg met voetbal en met vitesse. zo, ook weer opgelost. topic kan dicht, dacht ik zo. Oud Vuil. |
|
make love, not voetbal |
|
als FC den haag maar kampioen wordt... |
|
quote: ADO |
|
vechten? |
|
quote:Hoertje! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: nee, jij bent twee keer zo breed *zingt* FC DEN HAEG! FC DEN HAEG */zingt* |
|
quote: Dan lees je het toch niet BTW dit ging over voetbalsalarissen, niet over het mijne en BTW ik heb jou niet van m'n MSN gegooid, ik heb MSN van m'n PC gegooid. Hoe weet je trouwens dat het op hetzelfde neerkomt als je het niet leest? BTW, voetbal is tof! Maar voetballers zijn onbetaalbaar duur voor de clubs. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |