IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : MOET Vitesse van de ondergang gered worden? Vorige pagina | Volgende pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-06-2003 23:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



zelfs hier...


Oud Vuil.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-06-2003 23:34 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 23:32 schreef Dwaallicht het volgende:
a: BTW ik heb jou niet van m'n MSN gegooid, ik heb MSN van m'n PC gegooid.

a: Hoe weet je trouwens dat het op hetzelfde neerkomt als je het niet leest?


a: jaja. very nice.

b: Omdat ik het eerst wel nog las, tiens



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-06-2003 23:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik wil wel 'salaris' en 'verzekeringen' boven elke post zetten zodat je niet meer pas halverwege erachter komt dat je m'n post moet skippen?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-06-2003 23:36 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ok, doen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-06-2003 23:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hoho, dan kan je het net zo goed meteen skippen. Doe dat dan maar .


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-06-2003 23:38 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2003 23:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Voetbal zuigt, kost nederland klauwen met geld om die fucking retards in te laten zien dat het enigste wat er gebeurt rellen en egotrips zijn.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-06-2003 23:39 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 23:38 schreef Jenje het volgende:
Voetbal zuigt, kost nederland klauwen met geld om die fucking retards in te laten zien dat het enigste wat er gebeurt rellen en egotrips zijn.


Ah, brood en spelen, ze zijn ook content dan..


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-06-2003 23:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 23:38 schreef Jenje het volgende:
Voetbal zuigt, kost nederland klauwen met geld om die fucking retards in te laten zien dat het enigste wat er gebeurt rellen en egotrips zijn.

Wat voor verschil is dit met de rest van de realiteit?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-06-2003 23:49 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

FUCK VOETBAL


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 13-06-2003 0:37 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

D'oh! Wat een kut gemeente is Arnhem zeg! (no offnece MH) Gaan ze bijna 30 miljoen in Vitesse/Gelredome steken...


FREEZE


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-06-2003 0:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

NEEN

d00d!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2003 0:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 23:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Wat voor verschil is dit met de rest van de realiteit?

Realiteit ramt niet treinen en bussen aa gort omdat dat leuk is
Realiteit koopt gene spelers van 20 miljoen
Realiteit duwt zich niet voor 20 miljoen in


Bedrijf diep in schulden ??? FAILLIET optiefen


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 13-06-2003 0:45 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

NEEN!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-06-2003 0:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Yeap, geld op, optieften

Dat TERINGVOETBAL kost de gemeenschap belachelijk veel geld omdat dat fucking tuig dat op die wedstrijden afkomt zich niet normaal kan gedragen en dan moet de gemeenschap ook nog opdraaien voor de kosten om zo'n sloopfestijn te kunnen organiseren

Dat er nog veeel clubs mogen volgen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2003 0:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

By the way dwaal, om voetbal met de realiteit te vergelijken is wel erg ver gezocht.

Voetbal is een dom spel voor het gepeupel.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2003 0:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als argument dat voetbal voor de dommen is; Vitesse is niet de enigste club die niet kan rekenen, FC Twente zijn ook al zo dom ...

En nog wat clubs ..


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-06-2003 0:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 0:49 schreef Jenje het volgende:
Voetbal is een dom spel voor het gepeupel.


Correctie --> Voetbal is een spel voor het domme gepeupel (of is dat een pleonasme..)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2003 0:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maakt niet uit

Haal bij een mens een hersenhelft weg .. en hij doet nog alles
Haal de andere weg en wat zegt ie dan: "Schoppen die balll", "Naar voooreeeeen"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-06-2003 0:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

zelfs domme blondjes snappen het!

nou.. wellicht!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2003 0:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die staan toch op het veld?
Of doen de boekhouding daar ..


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-06-2003 0:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nee, die trouwen met de spelers (perfecte niveau matches!)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2003 0:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En naaien als de ratten natuurlijk .. nog meer dom blond spul


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-06-2003 1:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

it's like a malignant tumor


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2003 1:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. JA ..


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen