IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : MOET Vitesse van de ondergang gered worden? Volgende pagina
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 12-06-2003 23:12 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht


Vind u dat de gemeente Vitesse moet helpen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2003 23:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

NEE

Sukkels kunne niet met geld omgaan




Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-06-2003 23:13 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

opklote met die voetbal-topics


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-06-2003 23:13 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Dit slaat echt alles


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 12-06-2003 23:15 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

Nee, als je niet cababel bent om zelf de financien te regelen, dan moet men er ook geen moeite instoppen om toch nog 'hoop' te creeren.


grrr


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 12-06-2003 23:15 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Het gaat wel om mijn stad he

Ze kunnen het geld beter besteden, aan de Goudvishal bv. () of andere dingen zoals verbeteren van wegdek of iets dergelijks, maar toch is het leuk om als stad een voetbalclub te hebben, maja, zoveel intereseert voetbal mij ook weer niet


Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 12-06-2003 23:15 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Moeten we overblijven met 13 profvoetbalclubs? Ja

Moet ik als anti-voetbalfan voetbalclubs van hun ondergang gaan redden? Nee



TotZiens


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-06-2003 23:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

ajakkes, voetbal


Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 12-06-2003 23:19 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Hmm, ja, De nickname en het
anti-voetbalgevoel zijn 2 aparte dingen.

Was zelfs Ajax-fan (schaam) toen ik mezelf de naam Ajakkes ging geven.


TotZiens


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 12-06-2003 23:19 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

voetbal is proleten sport numbero UNO. Gaan mensen rellen omdat de gemeente overweegt een club niet te steunen!

Wat een stelletje zwakzinnigen met een geestelijk vermoge van een visstick.


grrr


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 12-06-2003 23:20 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

nee


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-06-2003 23:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Voetbal is cool!

Ik ben echter tegen gemeentesteun, voetbalclubs zijn een bedrijf. Echter, gezien de maatschappelijke functie als bindmiddel/recreatie/trekpleister etc. van een voetbalclub vind ik dat (gezien de wantoestanden met te hoge salarissen) de gemeente één keer een lening moet mogen verstrekken waarna salarissen gesaneerd worden en de gemeente voor ééns en voor altijd haar handen van de club aftrekt.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-06-2003 23:22 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 23:21 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik ben echter tegen gemeentesteun, voetbalclubs zijn een bedrijf. Echter, gezien de maatschappelijke functie als bindmiddel/recreatie/trekpleister etc. van een voetbalclub vind ik dat (gezien de wantoestanden met te hoge salarissen) de gemeente één keer een lening moet mogen verstrekken waarna salarissen gesaneerd worden en de gemeente voor ééns en voor altijd haar handen van de club aftrekt.


... moet dat nu echt elke keer?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-06-2003 23:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 23:22 schreef Asherah het volgende:
... moet dat nu echt elke keer?

Yep.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-06-2003 23:24 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht



... waarom dan,


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-06-2003 23:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Nope.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-06-2003 23:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 23:24 schreef Asherah het volgende:


... waarom dan,

Omdat het kan .


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-06-2003 23:29 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 23:26 schreef Dwaallicht het volgende:
Omdat het kan .


Dat vind ik geen goede reden, als ik een topic doorlees en ik kom een post van jou tegen die langer is dan één regel ga ik m horizontaal skippen, en dan nog vooral als ik het woord salaris of verzekeringen of iets dergelijks opmerk, da's geen aanval naar jou toe, maar wat je zegt komt meestal op hetzelfde neer... als je mij nu niet van je msn had gegooid had ik dat ginder kunnen melden ipv hier.

Of ik moet gewoon mn mond houden uiteraard


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-06-2003 23:29 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

wegwezen met dat voetbal, ze hebben zichzelf naar de klote geholpen met hun zakkenvullerige beleid.

voetbal is oorlog,

weg met oorlog

--> logische reactie...

= weg met voetbal en met vitesse.

zo, ook weer opgelost. topic kan dicht, dacht ik zo.




Oud Vuil.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-06-2003 23:30 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

make love, not voetbal


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-06-2003 23:30 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

als FC den haag maar kampioen wordt...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-06-2003 23:30 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 23:30 schreef aerodis het volgende:
als FC den haag maar kampioen wordt...


ADO


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-06-2003 23:31 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

vechten?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-06-2003 23:31 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 23:31 schreef aerodis het volgende:
vechten?
Hoertje!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-06-2003 23:31 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 23:31 schreef aerodis het volgende:
vechten?

nee, jij bent twee keer zo breed


*zingt* FC DEN HAEG! FC DEN HAEG */zingt*


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-06-2003 23:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 23:29 schreef Asherah het volgende:
Dat vind ik geen goede reden, als ik een topic doorlees en ik kom een post van jou tegen die langer is dan één regel ga ik m horizontaal skippen, en dan nog vooral als ik het woord salaris of verzekeringen of iets dergelijks opmerk, da's geen aanval naar jou toe, maar wat je zegt komt meestal op hetzelfde neer... als je mij nu niet van je msn had gegooid had ik dat ginder kunnen melden ipv hier.

Of ik moet gewoon mn mond houden uiteraard

Dan lees je het toch niet BTW dit ging over voetbalsalarissen, niet over het mijne en BTW ik heb jou niet van m'n MSN gegooid, ik heb MSN van m'n PC gegooid.

Hoe weet je trouwens dat het op hetzelfde neerkomt als je het niet leest?

BTW, voetbal is tof! Maar voetballers zijn onbetaalbaar duur voor de clubs.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen