|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ikke nie in ieder geval. Geef me trouwens de defintie van 'true' maar, kben er wel benieuwd naar. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Da's gewoon omdat je zelf niet True bent Zenial |
|
Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh!, niet weer hé. Bazzio Attacks!!! |
|
Een band wordt zogenaamd "true" genoemd wanneer ze niet of nauwelijks afwijken van de (vaak primitievere) stijl die ze vanaf het begin gespeeld hebben. Voor de luisteraars geldt dan hetzelfde. Alleen bepaalde mensen weten niet dat de term "true" behoorlijk achterhaald is. Voor mij is een band "true" wanneer ze goeie muziek maken en daarbij lol hebben in wat ze doen. En zich daarbij niet laten beinvloeden door anderen. Alleen gebruik ikzelf dat woord niet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik gebruik het woord zelf ook niet... maar hoorde iemand het vandaag weer zeggen. Dus... Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Het is zooooo simpel: Een band / persoon / whatever is True als het niet Gay is. En het is Gay als het niet True is. Klaar Zenial |
|
dan ben ik dus gay.......... He klopt: ik val op mannen! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: grin..meet the uber gay! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
TRUE=KORTZICHTIGHEID Het beweren dat je alleen een echte metalhead bent als je alleen naar metal luister( volgens bepaalde regels), de bijhoorde kleding(weer volgens regeltjes) en de bijhoorde attitude vind ik weerzinwekkend. Maar ik vind deze discussie al zinloos omdat er al zo vaak over is gehad dat het niet meer interesant is. [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 13-06-2003 19:29] |
|
yes! ik ben de alfader van trueheid. |
|
dikke, dikke, dikke GAAP!!! Oud Vuil. |
|
quote: |
|
alfader ik breng mijn heil tot jou Aerodis is groot! Aerodis hakbar! |
|
Ik ben Lesbos want ik hou van vrouwen. Gekheid op een stokkie. Ik ben true omdat ik naar Darkthrone en Besatt luister. Ik ben niet-true omdat ik naar Dimmu Borgir en Rammstein en Korn en Evanescence en White Stripes en The Strokes en AC/DC en naar Likin Park en The Monolith Deathcult en Ramses Shaffy(Sammy omhoog kijken) en Abba en Rubberen Robbie en Liesbeth List en Eros Rammavlotti(Rammazotti) en Di-rect en Ilse de Lange en Live en last but not least Andre Hazes luister en op TV naar Ivo Niehe en GTST kijkt. Man rot op ik ben true, de true king of ZM.(In m'n stoutste dromen dan natuurlijk) Ik vind dat iedereen die op ZM z'n kwakje doet een TRUE-Metal Fan, a dam Metalhead. En zo niet, nou ja ook goed. |
|
Ergeren aan het woordje "true" is standaard plebejisch resentiment. Wat ook gelijk inhoud dat je niet true bent of ooit zult worden. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 13-06-2003 19:53] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: mijn idee, zolang je oprecht van de muziek houdt waarover je zit te lullen en waarvan je shirts en weet ik veel wat nog van hebt, dan ben je *kuch* true I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Kutterm. Word ook meestal gebruikt door van die kinderen die Slipknot vinden heerschen, Cradle of filth deathmetal noemen, en met corpsepaint naar school gaan *Behemoth?, das echt niet true* *Ken jij het dan* *NEEJ!* *Wat is dan wel true* *CREETUL UF FILF!, DIMMU BORKNIR, EN DARK FOENERAL -dat is tegenwoordig ook hip. omgedraaide kruizen "de gekste"* *O ja joh. en wat voor bands ken je verder nog meer dan* *uhmm. Limp biskit, nirvanaaa, en en muduhdooowls* Help |
|
True is een beetje synoniem met 'toegewijd'. Ik ben TRUE DOOMster! Ik ben toegewijd aan het Doom genre. Zo kun je het ook bekijken, maar het is niet iets negatiefs om un-true te zijn imho. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hahahahahah, true en doom in 1 zin, hahahaha! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: "My Doom is more ID-software than your Doom" Serieus ... ik ben ook een True Blizzard Entertainment fan. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik vind dit topic niet echt true. |
|
quote:Je bent de vertegenwoordiger van untrueheid. Je mag hier niet posten. |
|
quote:Waar niet hier niet of hier niet |
|
Ach man neem vergif in dan ben je pas true. |
|
Kijk uit want de black metal mafia komt om van jou "sky-gaying" parachute een galg te maken. Langs galg en rad! Untrueheid word gestraft! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |