|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: "Bands zoals Anathema, Amorphis, Katatonia en het recente werk van Opeth (damnation) zijn goeie voorbeelden van bands die begonnen met deathmetal maar zijn overgestapt op meer "doom like"." HIER GAAT HET TOPIC OVER!!! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: EN JIJ LEEST DUIDELIJK NIET ALLES |
|
STERF!!! Het topic gaat erover dat band X van Death Metal naar Doom Metal zou zijn gaan ontwikkelen. En ik zeg, band X speelde altijd al Doom metal. KLAAR. PUNT. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Volgens mij snap je dus echt niet wat ik schreef... Gaan we nu schelden? |
|
Opeth speelt geen death metal in de zin dat Opeth geen metal speelt in de zin dat Opeth ontzettend gay is. En wij weten allemaal dat metal nooit gay mag zijn. Even serieus, het is een metalen wet dat doom-death in de eerste plaats DUISTER moet zijn. Geen van de bands die in dit topic worden genoemd zijn echt DUISTER in de zin dat je na het horen niets liever wilt dan je vriendin langzaam in tweeën zagen. Depressief en Duister zijn twee verschillende werelden. Depressieve klanken horen bij gothic en andere inferieure subculturen; metal gaat voor duisternis. Ware doom-death: Excommunion, Dream Death, Winter, Morbid Angel op hun zwaarste momenten. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Rot op newbie, ik ga net ruziemaken met Claw |
|
quote: *mep* (maar lieve lieve lieve nobobo ofzo: de topicstarter had het over de beginselen van bands als Katatonia en Opeth, en dat was wel Doom/Death. Zij het natuurlijk lang niet zo goor als Winter.) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
assera, claw, ik ben geen fucking newbie; ik luisterde al naar metal toen jullie billen nog dagelijks kleefden aan jullie strontluiers. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: En waarop baseer je deze opmerking? Je kent mij zo goed? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Schat, ik bedoelde uw pas recentelijke aanwezigheid op dit forum, en HET IS GODVERDOMME ASHERAH. Stomme aap, het feit dat je weer zoiets moet zeggen van 'ik luisterde al naar metal toen jullie nog...' bewijst dat het met uw intelligentie ook niet al te best gesteld is. En nu ga ik filmpje kijken. |
|
Ga een bak lasagne voor mij koken, Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: bon00bo @Claw dus |
|
Ik vind jullie manier van discussieren wel 'schattig |
|
Tien maal ... |
|
quote: Die bands moeten doen wat ze zelf relaxt vinden. |
|
Wat een gezeik om niks zeg, al die bands waren al doom/death en nu nog behalve opeth die is nooit doom geweesd en zal het ook nooit worden. [Dit bericht is gewijzigd door the beast op 16-06-2003 6:40] |
|
quote: Katatonia is meer black(/doom) one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
bij doom gaat het toch om de sfeer! en ik vind in dat opzicht anathema meer sfeer dan dat het vroeger was! maar goed das mijn idee! btw: claw: heb ik al een theekopje bij elkaar gespaard? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Als bands doom gaan spelen zijn ze ten dode opgeschreven, dan worden ze namelijk ongelooflijk saai... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: euhm ja denk het bijna ... de regels van deze actie moeten nog geschreven worden en het wordt waarschijnlijk een theekopje waar ik hoogstpersoonlijk 'Claw' op ga schrijven ... eheh, hopen dat die niet te duur zijn bij de blokker Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Nou, ik moet zeggen dat Paradise Lost in hun muziek op dit moment alleen maar de rustigere/softere kant op gaat en dat ik nog niks heb gemerkt dat ze weer heavier worden, zoals op gotic of icon. Ook de albums symbol of life en one second zijn aanmerkelijk rustiger, dus ik vraag me af of ze nog wel ooit heavier gaan worden. Op dit moment boeit het nieuwere werk mij niet zo heel erg meer. Ik vraag me ook af of het geen poging is om een groter publiek te bereiken, in dat geval is het verloochening van je roots.... an evil incarnation of DEATH! |
|
[mierenneuk-modus] De Privilege of Evil-demo en de eerste cd The Karelian Isthmus van Amorphis zijn IMHO geen doom/death, maar gaan meer in de richting van 'gewone' death metal. [/mierenneuk-modus] Een beter voorbeeld in dit kader vind ik Sentenced. Van Shadows Of The Past en North From Here ('gewone' death metal), via Amok, Love And Death en Down (doom/death metal) naar de crap (disclaimer: dat is mijn persoonlijke mening) die ze nu maken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |