![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De jongen die 't niet heeft overleefd komt dan wat mij betreft in aanmerking voor de: ![]() http://www.darwinawards.com/ ![]() |
|
Eigen schuld, moeten ze maar niet zo achterlijk doen op die doodskisten op wieltjes Kankerlul ![]() |
|
Eigen schuld.. Kan er niet wakker van liggen... Leuk trouwens dat scootervolk: Groot rumoer in Bredase wijk Heuvel Door Nico Schapendonk Maandag 16 juni 2003 - BREDA - Twee arrestaties, vechtpartijen, ingegooide ruiten, een uitgebrande camper en een gewonde na een steekpartij in het Heuvelkwartier in Breda waren gisteravond het resultaat van wat in eerste instantie leek op niet meer dan een ruzie over de verkoop van een scooter. Het was de hele zondag bijzonder rumoerig op de hoek van de Maarten de Vriesstraat en de Jakob Edelstraat. Zoals het er naar uitziet, kregen twee mannen ruzie over de kwaliteit van een scooter die de een aan de ander had verkocht. De tweewieler voldeed niet aan de verwachtingen, waarna de koper verhaal ging halen. Dat liep snel uit de hand, waarna er werd gevochten en de ruiten van de etagewoning in de Maarten de Vriesstraat werden ingegooid. De dader is toen aangehouden door de politie, maar later op de dag weer vrijgelaten. Rond een uur of negen gisteravond bleek het camperbusje van de man in brand te staan. Getuigen verklaarden aan de politie dat ze iemand iets brandends in de wagen hadden zien gooien. De brandweer was te laat om de camper te redden. Er bleef alleen nog maar een zwart geraamte van over. Na de brand kwamen enkele bij de ruzie betrokken personen elkaar tegen op het Mgr. Nolensplein, waar de zaak volledig uit de hand liep. Bij de vechtpartij die op het plein ontstond, zou een mes getrokken zijn en een persoon gewond zijn geraakt. Een ander is gearresteerd door de Bredase politie. http://www.bndestem.nl/regioportal/BNS/0,2622,1314-Voorpagina__1646573_,00.html ![]() ![]() |
|
quote: Zoals jij het beschrijft dan is er toch geen discussie? scooter in fout toch. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) ![]() |
|
scottervolk is erg naar ze rijden altijd te hard en erg arrogant waardoor ze een gevaar vormen voor andere weggebruikers. Kan er niet van wakker liggen dat dit soort ongelukken gebeuren, mogen er meer volgen, wie niet leren wilt moet maar voelen. ![]() |
|
Dat van die scooter is duidelijk hun eigenschuld !!! Als die scooter hard kan rijden (harder dan 45km/h), dan issie volgens de wet niet geschikt voor de Nederlandse wegen, en teven niet meer verzekerd. als je dan gaat rijden en een ongeluk veroorzaakt / of krijgt dan is dat wel je eigenschuld !!! Je hoorde zowiezo al niet op die scooter te rijden, wat die is op gevoerd ! Dus of er dan wel 1 een helm draagt of niet, dat is niet meer belangrijk, hij had niet mogen rijden Wiegen Meister ! ![]() |
|
Het is de fout van de bus, je gaat toch niet remmen zeg als er een scooter achter je rijdt ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
mijn ex had ook een scooter ongeluk gehad...loopt nu met een stalen plaat in zijn hoofd en schroeven in zijn arm...sukkel... wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Hij had hem in z'n achteruit moeten zetten, dan waren we nu verlost van 2 scooterlosers. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Noem hem Scot mvg wk10 ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
Ik neem trouwens aan dat DIT de bronvermelding is? Ben effe de discussie daar aan het lezen maar mijn hemel wat woont er een dom volk daar in Almere zeg.. En voor de helft van die figuren zou een cursus Nederlands geen overbodige luxe zijn... ![]() |
|
quote: Oooooh, zit het zo. Dan maakt het niks uit. ![]() |
|
quote: Ja, dat is het. Ja vind ik ook, het is gewoon belachelijk. ![]() |
|
Eigen schuld, dood. ![]() |
|
quote: en ik maar denken dat je alleen een dikke bult zou krijgen ![]() ![]() ![]() |
|
Almere rulez ? wat een website .. mensen die dat verzinnen verdienen een nekschot .. almere ook, als er zulke domme mensen wonen ![]() |
|
Persoonlijk vind ik dat er weinig irritantere geluiden bestaan dan door macho-achtig gedrag vertonende pubers opgevoerde scooters die s'avonds laat races houden in de straat voor je raam. (waarbij ze het ook leuk vinden om drempel te springen) De scooter alsmede de brommer (de enkele mooie klassieker daargelaten) zijn vaak door de eigenaar zelf veranderde hogesnelheids zelfmoordmachines. Als je dan ook nog geen helm draagt terwijl je weet dat je gezicht in drie seconden uitgesmeert kan zijn over het asfalt hoef je van mij kant niet op al te veel sympathie te rekenen. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Dat was natuurlijk hun eigen schuld. En als we het dan toch over veiligheid hebben, vergeet niet: Riemen om, ook achterin. ![]() |
|
Feeling sarcastic today are we? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
toch handig altijd. Zo'n apparaat is redelijk makkelijk op te voeren. leuk 2x zo hard laten lopen als normaal. Handig, met remmen die daar niet geschikt voor zijn ![]() ![]() |
|
Hard scooter rijden is toch stoer! ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: 1. - Er vanuitgaande dat die bus gewoon voorrang had is het zowiezo de eigen schuld van die bestuurder van de scooter dat hij te hard reed en de snelheid/afstand van de bus verkeerd inschatten. 2. - Het is de eigen schuld dat die 15-jarige geen helm op heeft gedaan en dat zijn verwondingen dus een stuk erger zijn dan wanneer hij dit wel had gedaan. 3. - Misschien kan de bestuurder van de scooter ook wel deels verantwoordelijk worden gesteld voor de verwondingen van de 15-jarige, als hij echt te hard reed. ![]() |
|
Where I come from, only johnny's drive scooters. Dus gaat het mij echt nie boeien als er ene door de voorruit van een bus opvliegt. Eigen schuld dus. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |