|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Helaas schijnt de scooter nog lang niet uit het straatbeeld te zijn verdwenen hier in zuidlimburg, ik weet niet waar jij woont? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
België, bij Gent. Zie ze echt niet zoveel meer. mvg wk10 |
|
quote: Die zullen daar allemaal uit pure stommigheid in de Leie gesukkeld zijn dan. Hier in Belgisch Limburg daarentegen rijden ze nog altijd rond. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
Hoe kun je nou zeggen dat het net goed is dat die jongen verongelukt is Sorry hoor, maar het is waarschijnlijk gewoon een of andere puber geweest die zich wilde bewijzen tegenover zijn vriendjes. Natuurlijk die kereltjes zijn ontzettend irritant, maar om nou te zeggen dat het net goed is dat er eentje verongelukt vind ik wel erg ver gaan! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: lol |
|
leren ze misschien van. ook leuk: als zo'n patsertje achter je auto zit te bumperkleven: in volle vaart even de ruitensproeier aan zetten, alsie geen helm op heeft werkt het nog beter! Je moeder. |
|
quote: Nou ja, ik vind het "een beetje" een harde manier om iemand iets te leren, maar goed. Die ruitensproeier vind ik dan een vele leukere en misschien zelfs wel effectiever manier om iemand een lesje te leren! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Wat dacht je van deze. Bij ons naast loopt een voetpad (waar dus ook fietsen, brommers en scooters overheen komen) dat vroeger regelmatig door aso's van de straat achter gebruikt werd om met hun auto overheen te rijden als ze geen zin hadden om om te rijden. Huisgenoten van mij hebben toen een grote biels gepakt, een ijzeren staaf er doorheen geslagen, een tegel uit het pad gelicht en die biels als paal midden op het pad gezet. Daarna was het altijd erg leuk om die kneuzen voor niets met hun auto het pad op te zien rijden om vervolgens tien minuten bezig te zijn met achteruit van het pad af te rijden. Maar de beste vangst was toch direct dezelfde nacht toen er een scooter vol bovenop die paal zat. Wat een heerlijk geluid is dat gekraak van polyester toch. De dag daarna stonden er twee gemeentewerkers bij het paaltje. Na overleg hebben ze toen de tegel die er nog naast lag in stukken gebroken, de boel netjes afgewerkt en rood/witte strepen op de biels geverfd. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
dat met die ruitensproeier liep trouwens nog wel goed af, ze landen zachtjes in de berm en ik zag ze weer opstaan in de verte dus ze hadden niks Je moeder. |
|
tja...moeten ze maar nie te hard rijden op die tupperware motors van ze... " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
opzich hoeft de snelheid niet het probleem te zijn, het is de onvoorzichtigheid en stoerdoenerij die het gevaarlijk maakt. laat ze maar lekker op hun bek gaan... zag laatst ook zo'n lief klef stelletje elkaar al fietsend zoenen, kijk voor me en zie in mn ooghoek hoe dat meisje keihard op der bek gaat tsjah, beter uitkijken he Je moeder. |
|
signature |
|
quote:In 2003 gewoon al vader. |
|
? Je moeder. |
|
signature |
|
I feel STRATO, always STRATO! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Met Duits accent: HYPER!! HYPER!! Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Hij bedoelt dat jij 17 jaar geleden al volwassener was dan hij zelf ooit zal worden. |
|
quote:Is er iets mis gegaan tijdens de plaatsing van je 3e spiraaltje? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |