IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Hoe is het tegenwoordig met deze bands? Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-06-2003 15:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Van welke bands hoor je de laatste tijd zeer weinig tot niks en zou je wel eens willen weten waar ze tegenwoordig mee bezig zijn en of ze uberhaupt nog bestaan?

Ik heb het volgende lijstje:

Allegiance
Throne of Ahaz
Necromantia
Luciferion
Sorhin
Keep of Kalessin

Iemand iets bekend?

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 16-06-2003 16:21]

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2003 15:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

In Cold Blood
Integrity

Die zijn ook al tijdje zoek

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-06-2003 15:09 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Illdisposed

mvg wk10

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 16-06-2003 15:18 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 15:03 schreef NecRobert het volgende:

Necromantia

Iemand iets bekend?

Necromantia is volgens mij bezig met het opnemen van een nieuwe cd.

Keep Of Kalisin Is gestopt toch?

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 16-06-2003 15:20 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

NEW DRUMMER! - 04/03/03
Lethe (ex-SEPTIC FLESH, ex-NAER MATARON, ORDER OF THE EBON HAND) has joined our ranks on drums! He will play on the new album to be recorded in Fall 2003 with the working title: TEMPLE OF THE SKULL!

http://www.necromantia.cjb.net/

oh yeah!

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 16-06-2003 15:29 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Hoe is het met SACRAMENTUM?

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 16-06-2003 15:57 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Invocator
Altar

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 16-06-2003 15:58 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

volgens mij komt Luciferion ook met een nieuwe cd binnenkort

None of us are saints - Albert Fish

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 16:15 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Van welke bands hoor je de laatste tijd zeer weinig tot niks en zou je wel eens willen weten waar ze tegenwoordig mee bezig zijn en of ze uberhaupt nog bestaan?

Ik heb het volgende lijstje:

Allegiance
Throne of Ahaz
Necromantia
Luciferion
Sorhin
Keep of Kalessin
Dawn

Iemand iets bekend?

Dawn had toch laatst nog een nieuwe cd?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2003 16:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 15:57 schreef grindcore het volgende:
Altar

Dude .. jij let niet op ...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-06-2003 16:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:15 schreef wladimir het volgende:
Dawn had toch laatst nog een nieuwe cd?

Dat is ook zo Is nog niet uit, maar had er hier idd al wat van gehoord...my mistake. Ik haal 'm effe uit m'n lijstje.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-06-2003 16:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Keep of Kalessin is gestopt,de bandleden hebben het te druk met hun andere bands.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 16-06-2003 16:25]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2003 16:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 15:09 schreef windkracht10 het volgende:
Illdisposed

Ik heb onlangs ergens een berichtje gelzen dat deze band zou touren. Ik weet helaas niet meer waar, maar het betekent wel dat ze nog leven.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-06-2003 16:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:24 schreef Hub de Gallier het volgende:
Keep of Kalessin is gestopt,de bandleden hebben het te druk met hun andere bands.

...en ik vond die Agnen plaat nou net zo veelbelovend

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 16-06-2003 17:13 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Allegiance is uit elkaar geloof ik ..

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 16-06-2003 17:38 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Pantera

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 17:47 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:

Allegiance

"I read (think someone posted in here actually...or was it a friend online who talked to B.War after a Marduk show..)Allegiance is "permenantly on hold",or something to that effect..."

Van een vm board.
Het laatste album stamt uit 2002 right?

Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 16-06-2003 17:59 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

Sacred Blade
Blessed Death
DBC

"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."

Metal
Usericon van Metal
Posted 16-06-2003 18:11 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Nu je het zegt..bestaat Pazuzu nog?

After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-06-2003 18:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 17:47 schreef wladimir het volgende:

Het laatste album stamt uit 2002 right?

Het laatste album Vrede stamt volgens mij uit 1999 of 2000. Of heb ik iets gemist??

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 18:43 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 18:20 schreef NecRobert het volgende:
Het laatste album Vrede stamt volgens mij uit 1999 of 2000. Of heb ik iets gemist??
"
Allegiance
Hymns Of Blod
14 tracks taken from all three of their releases, as a formal introduction to the American hordes. Majestic, violent Viking metal featuring Marduk drummer Fredrik Andersson. (2002)
"
Het is een complication, sorry.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-06-2003 18:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
...
Luciferion
...

Deze band is toendertijd powermetal gaan spelen; eerst in Highlander, later in Lost horizon.

Later heropgericht naast Lost Horizon; er is een nieuwe cd opgenomen die om een of andere reden maar niet uitkomt en er was was ook sprake van een verzamelcd met de demo, alle covers die ze gedaan hebben en -die zijn mega vet!!!! - en wat nieuwe nummers...

...fingers crossed...

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-06-2003 18:50 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 15:29 schreef Macabre het volgende:
Hoe is het met SACRAMENTUM?

Inderdaad, ze lijken toch echt van de aardoppervlak afgevallen te zijn

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 16-06-2003 22:01 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Sorhin wou ik net de komende maand eens achterheen gaan voor een niet te nader (en zleden hier genoemd) e-zine

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-06-2003 22:17 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

He das een goeie... Hoe is het met luciferion.... Coole band..
Keep of Kalesin is idd gestopt... alweer een tijdje..

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-06-2003 23:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 22:17 schreef zillah-morte het volgende:
He das een goeie... Hoe is het met luciferion.... Coole band..

Ze hebben na Demonication (The Manifest) niks meer op de wereld losgelaten of wel?? Is toch al weer zo'n 8 a 9 jaar geleden!
Cool logo overigens:

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com