|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah, ja , goed, ik moet toegeven dat ik die site nooit echt heel hard bekeken heb en zeker niet nadat ze ermee gekapt zijn. Maar ja we zijn al een maand of 7 verder en nog geen schot in de zaak, .......TRUE DOOM I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik ben toch maar even al die cd's goed aan het beluisteren. The Second Ring of Power vind ik net wat te vaag. Gracefallen ben ik op dit moment wel van aan het genieten. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Zo...jij was er vlot bij Jack! Gracefallen is één van de beste doomy platen ooit uitgekomen. Overheerlijk. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Snel zijn is niet Doomy, Doomy this user is dead |
|
Doomy zijn is ook niet echt doomy. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
*schop* Deze band verdient meer luisteraars!!! [edit] ach laat ook maar...kwaliteit herkennen jullie toch niet... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 24-10-2003 2:28] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik had laatst Ismo weer eens gemailed om te vragen hoe het zat met de compilatie dvd en daar kreeg ik het volgende antwoord op: quote: ......... ............ ...*snif*... ~ We are a virus with shoes |
|
Dat is mooi klote zeg... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Sniff wat een prachtmuziek Start Rapture maar eens op .. dat intro .. Sfeer Sfeer Sfeer |
|
Er waren hier toch nog mensen die de CD's van Unholy wilden hebben? Alle vier de cd's verkopen ze nu weer bij Displeased zag ik. 11,50 per stuk Zenial |
|
FUCK Net zooi geld uitgegeven /.... |
|
quote: en dan blijkt uitgerekend die Rensykdom ze natuurlijk ook te (her)kennen intussen geen nieuwe Unholy-fans ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
hehe, 1 van de weinige doom bands die ik weet te waarderen |
|
quote:goedzo, je lert al |
|
Wat een band, godver. Gracefallen weer eens opgezet en dit is toch wel de meest deprimerende Doom plaat die er is. Geniaal. |
|
gracefallen zalige doom signature |
|
En toch bevalt The Second Ring of Power mij beter, na al die tijd. |
|
Valt niet mee om hiervan wat muziek te luisteren. |
|
Why not? |
|
Kan nergens een MP3 vinden en ben al weken bezig om een album te downloaden. |
|
quote: Valt elke keer in slaaagaaaph Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Mail me je adresgegevens effe, ik heb Rapture en Gracefallen .. wil ik wel voor je rippen/kopieren |
|
quote: Zucht.. wat een kuthumor. CD's hoor je ook te kopen!! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Dat zou gewelig zijn! Mail komt eraan! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |