|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Displeased heeft er 4 van ze .. sl;echt 11,90 per stuk ... en weet eignelijk wel zeker dat jij dat goed vind |
|
Gewoon kopen als je van doom houdt... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Beetje late reactie maar Gracefallen en The Second Ring of Power kan je blind aanschaffen. Of heb je ze inmiddels al? hehe. |
|
Godver, ik zit hier gewoon eindelijk weer eens "the second ring of power" te luisteren. Het blijft magistraal, meeslepend als in een roes en dan zo met van die felle uithalen om je weer even wakker te schudden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hehe, hij is net afgelopen hier. Zit nu even te twijfelen of ik Gracefallen of Rapture erin zal gooien. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-05-2006 0:06] |
|
Hmmm die dan ook maar eens gaan kopen ,, |
|
laatst "de andere twee" ook maar gekocht ... goed, maar net zo sterk als gracefallen en rapture |
|
quote: Nu pas? |
|
"Laatst" |
|
Nouja toen pas dan. Ik neem aan dat je met "laatst" niet twee jaar geleden bedoelt Misschien straks er ook maar weer eens wat unholy erin pleuren. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 06-07-2006 21:25] |
|
Nee, weekje terug Maar hoorde er zo veel wisselende verhalen over dat ik bleef tijfelen .. ach ... dan toch maar een keer om de 3% korting te scoren |
|
Second Ring of Power vind ik toch niet echt minder dan Gracefallen en Rapure. Die andere ken ik niet goed genoeg, nog niet zo vaak geluisterd. |
|
Ik ben niet van de blackke he, dus ik vind de betere productie op Gracefallen en Rapture wel wat prettiger |
|
Gezocht: Unholy - From the Shadows This is Zodiac speaking... |
|
displeased |
|
quote: ik zoek het origineel van Lethal records This is Zodiac speaking... |
|
quote: ik verkoop u hem signature |
|
nog iemand op zoek naar originele Unholy's? signature |
|
Nope, heb ze al |