|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
titel aangepast. Bruce Banner |
|
heb al hun cds hier en die zijn nogal verslavend killswitch engage rocks ~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~ |
|
Dit is gewoon een klasse band en naar mijn mening hebben ze metal een beetje gered in de VS. |
|
quote: Ga jij eerst maar eens wat gave US death metal of USBM luisteren voordat je zo'n stomme uitspraken doet! |
|
Dat is pas een stomme uitspraak want je hebt geen idee waar ik het over heb. Death metal is undeground en dat zal het ook altijd blijven. Ik heb het over de mainstream metal, die bestond voor de metalcore wave uit Linkin Park en andere slappe nu-metal bands. Killswitch is gewoon keiharde metal maar de jongere generatie kan deze band nog steeds goed vinden (en dat blijkt uit hun populariteit). |
|
quote: Treffende omschrijving! Erg gave band Zit nu "end of heartache" te luisteren. Heerlijke riffs, fijne zang, moddervette productie, helemaal goed! |
|
Killswitch Engage covert Dio Voor het 25 jarig bestaan van het blad Kerrang nam Killswitch Engage een cover op. De keuze viel op de klassieker Holy Diver van Dio, en deze kun je nu ook online vinden. Je kunt het nummer hier beluisteren. http://media.roadrunnerworld.com/KillswitchEngage/KsE-HolyDiver.wma |
|
Dio?? Dat straks thuis es ff luisteren.. Dio nazingen... HMMM Maar te gekke band, KE! Alleen mogen ze de normale zang van mij wel weglaten. |
|
quote: aaaaaaaaaaaaaaaaaah wat vet. Suck my piss |
|
ik vind t wel een coole uitvoering |
|
beetje te gemaakt Faustian Spirit of the Earth |
|
kunt wel duidelijk horen dat het iets te makkelijk is voor de heren... wie kent er hier trouwes blood has been shed, de andere band van justin en howard, brute shit |
|
quote: Ik! Supervette shit ja!! |
|
De dvd ''world ablaze'' heb ik voor een tijd terug ook aangeschaft. Ze zijn echt goed live, alleen de docu's erbij boeien me niet veel |
|
Hmm ik zie opeens veel concert topics. Eens kijken of ik kan ergens Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Godsamme, denk ik het nieuwe album aangeschaft te hebben. Vond ik de vocals wel erg anders t.o.v. "the end of..". Heb ik dus het selftitled debuut gekocht. Desondanks absoluut geen miskoop, heerschende plaat! Maar nu kan ik dus weer naar de winkel om de nieuwste alsnog aan te schaffen, hehe. |
|
Mannn, As Daylight Dies is ook een moddervette heerschende plaat hoor :D Niet heel erg vernieuwend maar wel ubervet! Wat je zegt ben je zelf! |
|
Kzou het niet weten, maar mijn collectie breidt wel lekker uit zo.. Maar goed, ik doe dan ook aan speedshoppen. "ik wil nieuwe CD's" "Welke??" *browse browse browse* "Ow ja. Dit dit dit en dat. Zo alstublieft en tot ziens." En dan er dan thuis achter komen dat ik iets anders heb gekocht dan ik dacht. Iets kopen dat ik al heb gebeurd me ook weleens. |
|
quote: Ik had dat laatst met The End Of Heartache van KsE. Dus als iemand die cd nog wil overkopen voor 5 euro... |
|
ik noem ze metalcore zonder hardcore. is het trouwens niet gothencore eigenlijk? en die 'cleane stem' belabberd? de clean vocals van hem vind ik nou juist het aller aantrekkelijkst aan de hele killswitch engage. ik kan er wel naar luisteren, vooral juist vanwege die beetje diepe vocals. |
|
jooow, kertjes zijn binnen! |
|
Wat denkt men hier van het nieuwe album? Mij bevalt hij erg goed. Zeker weer stukken beter na het wat zoutloze As daylight dies. Het album is gelukkig niet extreem catchy, de meeste songs hebben even nodig om door te dringen. Alleen Starting over blijft direkt hangen. Dat is dan ook een soort van Rose of Sharyn deel 2. Voor mij zijn de uitschieters Reckoning met z'n black metal achtige gitaarwerk en blastbeats en het intense The return. Als met al is het een typisch Killswitch album geworden. Ze zijn er zeker niet bruter op geworden maar de songs zijn weer van zeer hoog niveau. 2 dingen die me het meest opvallen is de liefde voor old school heavy metal/hardrock die hier erg duidelijk naar voren komt en de zang die een duidelijke evolutie door heeft gemaakt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
goede band is dit, ik ga de nieuwe cd snel even checken |
|
quote: Zoals ik, volgens mij, ook al in het Now Playing-topic zei; alles wat je van een Killswitch Engage-album verwacht, zit erin, alleen dan verpakt in betere nummers dan voorheen. Jaarlijstmateriaal! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |