|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wow, de zanger is opgestapt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Krijg de tyfus! Dat vind ik echt jammer . Vond hem altijd erg gaaf en sympathiek; een goede frontman gewoon. Hij had een jaar geleden wat mental issues maar was blij toen ik hoorde dat de band weer ging touren. Zonder hem dan? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Bring back Jesse! |
|
quote: + 1, hoewel de cd's van The Empire Shall Fall en Times Of Grace honderd keer interessanter zijn dan het nieuwste werk van Killswitch Engage. |
|
http://lambgoat.com/news/17722/Killswitch-Engage-rejoined-by-Jesse-Leach Als dit waar is, ben ik mokertje syyyked. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: dat is waar |
|
Natuurlijk, waarom zou Pim daarover liegen? [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 07-02-2012 23:52] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: vindt beide zangers prima |
|
quote: :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: daar mag je me best voor uitlachen |
|
Net naar Kilswitch Engage geweest in Tivoli. Tweede show van de band met de oude nieuwe zanger. Volle bak, een stuk of 17 nummers (waarvan de eersten allemaal van Alive Or Just Breathing), uitstekend geluid (zang ook heel goed; ook nieuwe nummers) en een puike sfeer. Helemaal blij, tof dat die oude zanger weer terug is. Al mis ik Howard wel een beetje, ach. Zin om ze nog een keer te zien op Graspop. En AxeWound blijkt ook een aardig bandje te zijn (was hun eerste show). Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik vond de Jesse-comebackplaat (Disarm the Descent) niet echt denderend, de nieuwe plaat genaamd Incarnate vind ik wel erg goed. Gewoon extreem catchy metalcore met vet riffwerk en memorabele refreinen. De band heeft hem in een YouTube-playlist helemaal online gezet. |
|
Puike plaat inderdaad, beetje een mengeling van wat ouder werk en side-project Times of Grace. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |