|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey, ik was eigenlijk wel benieuwd daar jullie websites... Graag even je URL. posten bij dit topic... Mijn website is http://www.realm-of-chaos.tk/. Nu de rest nog. P.S. als je wilt plaats ik wel een link op mijn eigen site naar die van jouw, mail even naar webmaster@realm-of-chaos.tk... |
|
Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
|
|
|
|
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Mijn oude website is gecracked, gespammed en geflood en ik heb geen tijd om een nieuwe te maken, ik geef overal zm op als mijn homepage. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: The page cannot be found The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Bij mij doet hij het wel... |
|
quote: Refresh Gio Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Stink ik ofzo??? Haha, ok, hij doet 't! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
http://getagrip.skyfreak.com (nog niet af) [Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 17-06-2003 20:22] |
|
quote: Best wel... uhm... originele kleuren... |
|
quote: aaaaaaaaaaaaargh het doet gewoon pijn aan mijn ogen man Need help |
|
quote:Ik heb 'em niet gemaakt. Ik sta er alleen op. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Hmmmm valt het op. Maarruh is niet nodig er kijkt toch niemand op. |
|
quote: Mp3's klinken niet slecht... |
|
quote: dude.... laat mij hem ALSJEBLIEFT onder handen nemen dit kon 5 jaar geleden niet eens! |
|
|
|
quote: Thanx! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote:Komt goed |
|
Als ik (bijna) al deze designs zie, merk ik dat het dringend tijd wordt dat ik eens iets anders leer dan HTML. |
|
Valt mee hoor Darknessgeval... Die van mij is puur HTML, op het gastenboek en het forum na, das in ASP gemaakt... Dus relax Elk design wordt waarschijnlijk toch uhm... serieuzer ogend dan die van "Get A Grip"... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |