|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
.. too drunk to fuck |
|
Ja hehe |
|
dat wordt weer ff audio galaxy raadplegen Bazzio Attacks!!! |
|
Dan moet je zeker de volgende nummers hebben: - Nazi punks fuck off - Dog bite - Too drunk to fuck - Buzzbomb to pasadena Dat zijn volgens mij de betere nummers |
|
En: * Religious Vomit * Hyperactive Child * Bleed For Me * Government Flu * Forest Fire |
|
quote: Och hoe kan ik die nu vergeten ...... |
|
They rule!!!Ben niet zo'n punkliefhebber,maar voor DK maak ik een uitzondering... Intelligente lyrics,uitstekend zang-en gitaarwerk... Btw,ooit gehoord van "Frank and Christ?"Nee? Dringend iets aan doen!!! Heb een liedje van Jello Biafra op cd dat echt de moeite is: "Forkboy." [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 21-09-2001 22:01] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
grappige teksten, maar niet echt mijn muziek (sorry) Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Of bedoel je Frankenchrist? Die heb ik namelijk wel! |
|
quote: Fuck-wist ni meer hoe ik 't moest schrijven...damn Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Dat nummer is van de band Lard, dat is een project van ome Jello samen met dat uitschot van Ministry Zeker de moeite van het aanstippen waard als je audiogalaxy weer eens bezoekt. |
|
quote: jazeker!! ik heb vandaag de cd "fresh fruit..." aangeschaft. briljant cd. verder heb ik ook "plastic surgery..."ook al zo goed, maar het beste is toch die ep "in god we trust"die gelukkig ook op "Plastic surgery.." staat. hoe zijn de overige cd's van de dead kennedy's? |
|
*zoekt naar dynamiet en bindt zich in* KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Persoonlijk vind ik Fresh Fruit For Rotten Vegatables Plastic Surgery Disasters In God We Trust, Inc. hun beste werk. Het latere werk Frankenchrist en Bedtime for Democracy vind ik stukken minder... |
|
Stealing other peoples mail And my marlboro light |
|
D.K |
|
Lekker zenuwachtig, DK. trouwens http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Trieste lui hoor, the dead kennedys...wat ze tegenwoordig Jello Biafra aandoen is niet cool Laat die lui een voorbeeld nemen aan the dead bolkesteins. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik heb nog een live-video van The Dead Kennedys. De teksten vind ik vooral erg goed. |
|
huh, topic is al zo oud en heb 'm nog nooit gezien.. heh, anyway DKs zijn zeker een van m'n favorite punkbands ik heb zelf de cds 'Bedtime for democracy', 'Frankenchrist' en de 'Plastic Surgery Disasters' / 'In God We Trust Inc.', allemaal geweldig. quote: ja precies, da's allemaal fucked! die zanger die ze voor die zogenaamde reunie tour (vorig jaar ofzo) hadden gestrikt schijnt er nu ook alweer bij weg te zijn... |
|
Was meneer Biafra in eerste instantie wel gevraagd voor die reunie tour? |
|
quote: Nou, ik hoorde dat ze 'm via gerechtelijke stappen wilden dwingen tot deelname. Biafra kan het niet meer zo goed vinden met zijn oude bandmaatjes. En dat is een understatement. Onder het motto 'de eerste, de beste' heb ik alleen 'Fresh Fruit For Rotting Vegetables.' Wie Lard tof vind moet 't nummer '70's Rock Must Die eens downloaden. Geniaal!!! We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Gezellige boel als het op zo'n manier moet gaan! quote: Dat vind ik de minste van Lard. Ik ga voor The Last Temptation of Reid (het hele album). En Prairie Home Invasion (Jello Biafra & Mojo Nixon) draai ik ook vaak... |
|
En wat dacht u allen van de platen die Jello met NoMeansNo en DOA heeft opgenomen? "Power is boring" van JB met DOA is een wereldnummer, en wat te denken van een titel als "jesus was a terrorist (enemy of the state)", te vinden op de LP The sky is falling and I want my mommy ( ) van JB met NoMeansNo. Meesterlijke platen. |
|
Ik vind die met DOA beter dan met NMN. Maar NMN is sowieso al niet mijn smaak. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |