![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dat vind ik wel zo'n kloten motto.. sorry hoor ![]() ![]() ![]() de eerste 7".. en de demo.. die zijn altijd 't beste.. of niet, XnegativeX ? ![]() ![]() ![]() |
|
ken alleen de covers! HOLY MOSES TOO DRUNK TO FUCK LAAZ ROCKIT HOLIDAY IN CAMBODIA die zijn leuk1 ![]() |
|
quote: ik vind dat dus mee van de zwakste nummers van de dead kennedy. ze hebben veel beter materiaal, zoals "buzzbombs", "california uber alles" etc etc.. jij moet maar eesn naar de "in god we trust" ep gaan luisteren. die is het meert hardcore (en erg goed). ![]() |
|
Ik vind alles goed van the dead kennedys Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Ik heb alleen vers fruit op LP.... Deze band is gaaf..gewoon lekker los. kill the poor ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
Jongens toch ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Geweldige band natuurlijk! Beste nummers vind ik: -Kill The Poor -California Über Alles -Nazi Punks Fuck Off -MTV Get Off The Air -Soup Is Good Food En natuurlijk de covers: -Viva Las Vegas (Elvis) -Take This Job And Shove It (David Allen Coe) Bareuh... ![]() |
|
Ik heb de single van too drunk to fuck nog liggen. Apart geval, hij is zo groot als een LP, maar je moet hem wel op 45 toeren draaien. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |